A
ap
Vieras
Itse opiskelen kyllä, tietysti tässä nyt sitä ammattia ollaan saamassa, mutta kun sitä ei vielä ole, niin hankalaa päästä ees tuonne nakkikojuihin hommiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otan kaikki vinkit kiitollisena vastaan.
Elämä alkaa mennä pian alamäkeä, jos en onnistu töitä saamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun soitan hakemukseni perään, soitanko liikkeeseen? Kai ne "tavalliset myyjät" yhdistävät sitten myymäläpäällikölle tai antavat numeron?
Onko järkevää lähetellä osaan työpaikoista sähköpostitse avoimia hakemuksia, ja sitten viikon-pari päästä soittaa perään? (Osaan toki vien ihan itse kirjallisen hakemuksen)