MIHIN TÖIHIN ILMAN KOULUTUSTA? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Töihin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
et sattuis tampereella tietään :D vinkkaisit mullekkin :D tosin tarvetta vasta vuoden päästä..

En valitettavasti pysty sulle Tampereelta mitään vinkkaamaan, jos ei ole koulutusta, mut kaupallisen alan peruskoulutuksellakin voisi jo tärpätä jos tarvetta firmalle tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jazmiina:
Ihan väärin arvattu. Olen pahoillani, että luulet kaikkien ajavan täällä vaan omia etujaan.
'

Minä olen pahoillani koska sinun luulosi on nyt väärässä.

[/quote]

Oliko tuo nyt sitten kuittailua...? Sanoin jo ensimmäisessä viestissä, ettei kyse ole verkostomarkkinoinnnista eikä mistään sen tapaisestakaan. Komtmenttisi vaikutti kyllä 100%:sti siltä, että mulla olisi oma lehmä ojassa. Ja totuus kun on, että mä en saa edes tietää, jos ap saa joskus töitä vinkkini avulla.

[/quote]

Oliko tuo nyt sitten kuittailua...? Sanoin jo ensimmäisessä viestissä, ettei kyse ole verkostomarkkinoinnnista eikä mistään sen tapaisestakaan. Komtmenttisi vaikutti kyllä 100%:sti siltä, että mulla olisi oma lehmä ojassa. Ja totuus kun on, että mä en saa edes tietää, jos ap saa joskus töitä vinkkini avulla.[/quote]

Ei todellakaan ollut kuittailua! Olet vain väärässä minun suhteeni!
Toi mun veikkaus oli todellakin vain villi veikkaus ja ei todellakaan ollut tarkoitus että loukkaannut siitä!
Sitä paitsi myyntiedustajan työ ei ole verkostomarkkinointia tai mitään sen tapaistakaan. Joten eihän oteta tosta veikkauksesta hernettä nenään, eihän...?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
laita mulle meiliä, phoenix@sci.fi nii vinkkaan sulle paikan, josta saat sekä työn että koulutuksen, jos asuinpaikkasi on Hki, Turku, Hml, Lappeenranta tms., J-kylä, Oulu, Sodankylä... Eikä todellakaan ole varkostomarkkinointia eikä muutakaan sinne päinkään. Mut oikeasti hyvä alku.

Voisitko vähän tarkentaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jazmiina:
Ei todellakaan ollut kuittailua! Olet vain väärässä minun suhteeni!
Toi mun veikkaus oli todellakin vain villi veikkaus ja ei todellakaan ollut tarkoitus että loukkaannut siitä!
Sitä paitsi myyntiedustajan työ ei ole verkostomarkkinointia tai mitään sen tapaistakaan. Joten eihän oteta tosta veikkauksesta hernettä nenään, eihän...?

Ok, annetaan olla näiltä osin. Mut koska olen ollut sekä myyntiedustaja, että verkostomarkkinoinnissa mukana, niin voin kyllä rehellisesti sanoa, että "samasta" asiasta on kyse, mutta eri konsepteilla firmasta riippuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Oulussa:
laita mulle meiliä, phoenix@sci.fi nii vinkkaan sulle paikan, josta saat sekä työn että koulutuksen, jos asuinpaikkasi on Hki, Turku, Hml, Lappeenranta tms., J-kylä, Oulu, Sodankylä... Eikä todellakaan ole varkostomarkkinointia eikä muutakaan sinne päinkään. Mut oikeasti hyvä alku.

Yyllä, kiitos.

Hygieniapassitenttiin ei tarvitse käydä koulutusta, kunhan vain saat tentin läpi (ei tule olemaan vaikeuksia kunhan omaa maalaisjärjen; voiko rahat levittää bakteereja =) ) Kouluttamattomat sysätään helposti syrjään "oikeissa" työpaikoissa mutta harjoittelupaikalla saat jalkasi ovenrakoon ja pääset näyttämään, että osaan vaikken olekaan koulutettu.. :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Mene respahommiin jonkin vartiointifirman kautta. Siisti sisätyö, asiakaspalvelua. Vastaanotto/aulapalveluhlöjä otetaan töihin koko ajan varsinkin pk-seudulla.

Paljo niissä on palkka?

Mun tietääkseni niihinkään ei oteta ketään ihan pystymetsästä. Vartiointifirmat varsinkin vaativat voimassa olevan vartijakortin, tai sitten järjestävät korttikoulutuksen. Muilla firmoilla voi olla eri käytäntöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mihinkään töihin pääse ilman koulutusta.

Mä oon ainakin tehnyt monenlaisia töitä, ilman mitään ammatillista koulutusta, jo lukioajoista asti.
Perushommia, joihin ei koulutusta vaadita, on tässä ketjussa tullutkin paljon.

Mene respahommiin jonkin vartiointifirman kautta. Siisti sisätyö, asiakaspalvelua. Vastaanotto/aulapalveluhlöjä otetaan töihin koko ajan varsinkin pk-seudulla.

no kylläpä niihinkin ainakin täällä tarvitaan se vartija-kortti vähintääkin... itte olin noissa hommissa hetken , kunnes sitten menin ihan vain vartijaksi... respan hommissa tienaa ihan ok. riippuen tietenkin mihin "luokkaan kuulut" minä sain 3 tason palkkaa, koska olen käynyt vartijan ammattitutkinnon... en kyllä ensimmäiseks tätä suosittele. päälleppäin HELPPOO hommaa, mut ei oikeesti ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Oulussa:

Yyllä, kiitos.

Voisitko sen verran vielä paljastaa, että onko kyseessä telemarkkinointi eli puhelinmyynti? Millaiset keskiansiot?

Yhteistyössä