Miettikääs, miehen siskolle on tulossa kolmoset :) (murut syntyi 20.3 -09 ) <3

No niin, puoli tuntia sitten maailmaan tupsahti kolme hyvinvoivaa pienokaista, kaksi poikaa ja tyttö :heart: :heart: :heart:
Pieniä ovat kaikki alle 2kg, mutta voivat todellakin hyvin.
Voi että...ihan itku tulee..ollaan kaikki niin onnellisia pienistä mussukoista :heart:
Meidän lapset sai kolme serkkua kerralla =)
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No niin, puoli tuntia sitten maailmaan tupsahti kolme hyvinvoivaa pienokaista, kaksi poikaa ja tyttö :heart: :heart: :heart:
Pieniä ovat kaikki alle 2kg, mutta voivat todellakin hyvin.
Voi että...ihan itku tulee..ollaan kaikki niin onnellisia pienistä mussukoista :heart:
Meidän lapset sai kolme serkkua kerralla =)
Vau, ihanaa!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Apua... :D Onko heillä lapsia ennestään vai tuliko tässä nyt esikoiset? Olis meinaan ainakin itsellä voinut mennä aluksi sormi suuhun... Mutta onhan nyt kolmin verroin ihanuutta :heart: Onnittelut kaikille osallisille :flower: =)
Ovat heidän ensimmäisiään...ja hyvä niin.Meillä neljä lasta ja kyllä olisin minä ihmeissäni jos tulisi kolme kerralla nyt vaikka olisi kuinka kokemusta.
 
puuhaa piisaa
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No niin, puoli tuntia sitten maailmaan tupsahti kolme hyvinvoivaa pienokaista, kaksi poikaa ja tyttö :heart: :heart: :heart:
Pieniä ovat kaikki alle 2kg, mutta voivat todellakin hyvin.
Voi että...ihan itku tulee..ollaan kaikki niin onnellisia pienistä mussukoista :heart:
Meidän lapset sai kolme serkkua kerralla =)
Onnea vain sullekin:) On siinä työtä kolmen vauvan kanssa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
triplaonnittelut koko perheelle ja tädille! :D :flower:

muoks. olikin miehen puolelta..no enivei.. :D
:D mielelläni olisin täti, yksi lapsista tulee olemaan meidän ns. kummilapsi ja tämä äiti on minulle kuin sisko joten olen mä ainakin silleen vähän niin kuin täti.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja puuhaa piisaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No niin, puoli tuntia sitten maailmaan tupsahti kolme hyvinvoivaa pienokaista, kaksi poikaa ja tyttö :heart: :heart: :heart:
Pieniä ovat kaikki alle 2kg, mutta voivat todellakin hyvin.
Voi että...ihan itku tulee..ollaan kaikki niin onnellisia pienistä mussukoista :heart:
Meidän lapset sai kolme serkkua kerralla =)
Onnea vain sullekin:) On siinä työtä kolmen vauvan kanssa:)
On, mutta heillä on kummatkin isovenhemmat suht´lähellä ja minä ajan tästä tunnissa heille jos apua tarvivat ja niiiin mielelläni autan :heart:
Nyt täytyy tyytyä ihailemaan heitä vain kuvista kun eivät keskolaan päästä kun isovanhemmat ja ihan ymmärrettävää.
 
Voi että ..:) Onnea teille kaikille pikkuisista! :flower: On siinä hommaa..huh! Oon välillä miettinyt että jos vauvoja olisi kaksikin niin miten sitä kerkeäisi mitään tekemään, kun tuntuu ettei kerkeä vaik on yksi vauva ja kaksi vanhempaa sisarusta.
Meidän poikaa ei päässyt teholle katsomaan edes isovanhemmat, vanhemmat ainoastaan.
 

Yhteistyössä