Miettikääs, miehen siskolle on tulossa kolmoset :) (murut syntyi 20.3 -09 ) <3

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voi että ..:) Onnea teille kaikille pikkuisista! :flower: On siinä hommaa..huh! Oon välillä miettinyt että jos vauvoja olisi kaksikin niin miten sitä kerkeäisi mitään tekemään, kun tuntuu ettei kerkeä vaik on yksi vauva ja kaksi vanhempaa sisarusta.
Meidän poikaa ei päässyt teholle katsomaan edes isovanhemmat, vanhemmat ainoastaan.
Eilen kun käytiin tätä äitiä katsomassa hän kysyikin siinä henkilökunnalta mikä käytäntö heillä on saako isovanhemmat tulla katsomaan ja siellä saonoivat että yhden kerran saisi tulla.
 
jaapati
Mahtavaa! Onnea koko joukolle!

Vinkki vinkkinen sukulaisille: Kolmosten kanssa tarvitsee varmaan monenlaista apua, mutta musta oli meidän tuplien vauva-aikana ihanaa, jos joku tuli kylään ison ruokakattilan kanssa. Ruuanlaittoon ei jäänyt alkuaikoina ikinä aikaa.
 
hilu
Alkuperäinen kirjoittaja jaapati:
Mahtavaa! Onnea koko joukolle!

Vinkki vinkkinen sukulaisille: Kolmosten kanssa tarvitsee varmaan monenlaista apua, mutta musta oli meidän tuplien vauva-aikana ihanaa, jos joku tuli kylään ison ruokakattilan kanssa. Ruuanlaittoon ei jäänyt alkuaikoina ikinä aikaa.
Peesaan!
 
Kiitos kaikille jotka olette olleet mukana ilossamme :wave:
Pikkuiset voivat hyvin pojat joutuivat hengityskoneeseen, mutta ei mitään vakavaa. Keuhkot ei ihan niin pelaa kuin pitäisi eli ihan normaalia keskoselle.
Kuvia olen nähnyt ja voi että kuinka pieniä he ovat
:heart:
 
Huomenna vietetään sitten nimiäisiä.
Vauvat voi loistavasti kaikki on mennyt hienosti. Heillä on ammattihenkilö auttamassa 8h/pv:ssä ja viidesti viikossa.
Lisäksi mummut ja vaarit on ollut auttamassa yölläkin ja minä myös =)
Kolmosten nimet ovat Olivier, Adelia ja Benjamin. Benkku on meidän "kummipoika" :heart:
 

Yhteistyössä