Miettikääs, miehen siskolle on tulossa kolmoset :) (murut syntyi 20.3 -09 ) <3

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kyllä mä harkitsisin tuossa vaiheessa aborttia vaikka olisi miten toivottu lapsi hyvänsä. kaksoset menisi vielä muttei missään nimessä kolmoset.
Raakaa ajattelua tosiaankin. Enpä voisi koskaan harkita kyllä tuollaista, vaikka varmasti vauvojen kanssa raskasta tuliskin olemaan.
huh. ei onnistuisi toi ratkaisu multa, vaikkei monikkoraskaus olekaan toiveissa. nyt on pelko *seessä että olen raskaana ja ei todella olisi toivottua, koska meidän kolmas vauva on vasta puolivuotias. silti tiedän, että en pystyisi aborttia tekemään. huomenna siis testikauppaan.

musta on sekin käsittämätöntä, että joku voisi monikkoraskaudessa abortoida yhden sikiöistä. mitähän niille eloon jätetyille kertoisi sitten joskus, kehtaisiko edes kertoa miten itsekäs on ollut. jos siis vain mukavuus- tms. syistä tuon tekisi.

 
Tässä tilanteessa, kun edelliset pienet ovat vielä näinkin pieniä ja ongelmaraskauksia useampi takana, olisi uutinen kolmosista (tai kaksosista) shokki. Menisi varmasti pari viikkoa asiaa sulatellessa ja miettiessä käytännön asioita. Aika nopeasti löytäisin asiasta valoiset puolet ja eläisin mitä luultavammin hyvin pitkälti samanlaista odotusaikaa mitä nytkin elelen, eli onnellisena. En sitten käytännössä tiedä, miten selvittäisiin kolmen pienen vauvelin kanssa, koska tukiverkosto läheltä puuttuu. Luojalle kiitos, meille on siunautunut tenavia aina yksitellen.

Onnea kuitenkin ap:n koko suvulle triplavauvauutisista ja ihanaa, että teillä on tukiverkosto lähellä (siis sun miehen siskolla on).. :flower:
 
Väliaikatietoja =) eli äiti on nyt viikolla 33 pian 34 ja vielä kotosalla, joten TODELLA hienosti on mennyt.
Nyt noin viikon päästä koittaa H- hetki jos ei tule muutoksia äidin tai vauvojen tilaan.
Voi että kun mua jännittää niin heidän puolesta !!
Vauvoilla on kilot mennyt rikki aikoja sitten, joten jokainen päivä kohdussa on voitto sillä keuhkot alkavat kehittyä juuri nyt oikein todenteolla.
Iiks, ihanaa vauvoja :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Saisin sätkyn..flippaisin ihan kunnolla. En uskalla edes miettiä mitä mies sanois kun sille kertosin että "tadaa, kolmoset tulee".
Joo, ei tietäis enää itkiskö vai nauraisko, varmaan molempia yhtä aikaa. Meillä on miehen kanssa ennestään yhteensä 6 muksua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Saisin sätkyn..flippaisin ihan kunnolla. En uskalla edes miettiä mitä mies sanois kun sille kertosin että "tadaa, kolmoset tulee".
Joo, ei tietäis enää itkiskö vai nauraisko, varmaan molempia yhtä aikaa. Meillä on miehen kanssa ennestään yhteensä 6 muksua...
Ymmärrän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mahtas mennä pasmat pahasti sekaisin.

Ei taidettais mahtua nykyiseen kämppään mitenkään päin, auto menis uusiksi. koko elämä. Ja miten sitä mahtaisi näin 41 veenä jaksaa kolmen vauvan kanssa.
Kyllä se varmasti raskasta tulisi olemaan kun minäkin meidän kuopuksen sain 34 v niin kyl sen huomasi että valvominen alkaa ottaa enempi voimille.
 
Mie
Jos itellä olis kohdalla moinen onnenpotku, niin toivoisin kaiken menevän hyvin ja toivoisin myös, että olisivat kaikki poikia. Meillä kun on vain yksi poika ja tyttöjä neljä. Olisin varmaan onnesta sekaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Väliaikatietoja =) eli äiti on nyt viikolla 33 pian 34 ja vielä kotosalla, joten TODELLA hienosti on mennyt.
Nyt noin viikon päästä koittaa H- hetki jos ei tule muutoksia äidin tai vauvojen tilaan.
Voi että kun mua jännittää niin heidän puolesta !!
Vauvoilla on kilot mennyt rikki aikoja sitten, joten jokainen päivä kohdussa on voitto sillä keuhkot alkavat kehittyä juuri nyt oikein todenteolla.
Iiks, ihanaa vauvoja :heart: :heart: :heart:
On kyllä hyvin jos vielä nuilla viikoilla on yhtenä kappaleena, eikä mittään ongelmia. Hyvä niin :)

Mä olen jo ihan vain yhdenkin vauvan kanssa ollut jo sänkypotilaana samoilla viikoilla :|
 

Voi että nyt alkoi jännittää oikein todella !!
Lähden kohta mieheni siskoa katsomaan sairaalaan.
Leikkauspäätös tehtiin tänään koska hänellä verenpaine liian koholla ja merkit viittaisi alkavaan raskausmyrkytykseen lisäksi viikonloppu tulossa ja se suuri leikkausvalmiudessa oleva ryhmä joka koostuu kirurgeista, lääkäreistä sekä lastenhoitajista saadaan huomiseksi kasaan.

Keskola on nyt valmiina odottamaan pienokaisia todennäköisesti yksi joutuu heti tehohoitoon koska on pienin, mutta nyt pitäkää peukkuja että kaikki sujuu hienosti :wave:
 
Ei tätä jännitystä kestä...ovat varmaan nyt salissa leikattavana. Aamulla tuli akuuttileikkauksia joten eivät päässeet aamusella.
*huokaus* voi kunpa kaikki kullanmuruset voisivat hyvin. :heart:
 
Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin!! =)
Huh huh: mä oon aina kans miettiny, että kun ihmisellä on kaks kättä ja kaks tissiä joista imettää, ni kaksoset joo tottakai menis, mut mihin sen kolmanne laittas... Mutta siis tottakai oisin superonnellinen jokaikisestä vauvasta, joka mulle suotais :heart:
 
Voi mieletön.
Onnea miehen siskolle ja koko perheelle! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauvat pääsevät äidin ja isän hellittäviksi pian. Ja tietenkin tädin myös. :heart:
Hieman olisin täpinöissäni, jos oma sisko tai meihen sisko sais kolmoset.
Itse tyytyisin ihan yhteen kerrallaan :saint: :D
 

Yhteistyössä