J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :D:jonseed mis tilanteessa??![]()
Kun uni ei tullut ja tein ensin varjokuvia dinosauruksista makkarin seinään ja leikin korallipolyyppia, tietenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:jonseed mis tilanteessa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin juuri:Kesken seksin: muistatko, kun sä olit laihempi ja kiinteempi. No siihen loppu seksi ja totesin, että muistaako herra itse, kun oli 25kg laihempi?!
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Ai niin, ja myös "ei oo patalaput" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja maija:Mihin kategoriaan menee?
Keskimmäinen lapsista oli jonkun 4-5kk ja kerrankin hyvin nukutun yön jälkeen mä heräsin aamukahvin tuoksuun ja mies istuskeli siinä sängyn vieressä kahvikuppi kädessä ja tokaisi *kyllä mä noiden kanssa pärjään jos sä haluut mennä vaikka kampaajalle*
Alkuperäinen kirjoittaja niin juuri:Kesken seksin: muistatko, kun sä olit laihempi ja kiinteempi. No siihen loppu seksi ja totesin, että muistaako herra itse, kun oli 25kg laihempi?!
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mies tuli ovesta ja katto hetken aikaa ihan hiljaa ja totes että sä näytät ihan.. Rouvalta.
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Alkuperäinen kirjoittaja niin juuri:Kesken seksin: muistatko, kun sä olit laihempi ja kiinteempi. No siihen loppu seksi ja totesin, että muistaako herra itse, kun oli 25kg laihempi?!
Suomen rohkein mies!
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mies tuli ovesta ja katto hetken aikaa ihan hiljaa ja totes että sä näytät ihan.. Rouvalta.
Piti vielä jatkaa että harmittaa kun en tajunnut lohkaista takaisin että oliko tuo kosinta?
Marssin vaan suoraan makuuhuoneeseen vaihtamaan hameen pois päältäni
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla.....:Painoin nuorempana 46 kiloa ja olen 168 senttiä pitkä. Mies pani takaapäin ja kysy multa
"Voitko vetää mahan sisään?"
Alkuperäinen kirjoittaja mulla.....:Painoin nuorempana 46 kiloa ja olen 168 senttiä pitkä. Mies pani takaapäin ja kysy multa
"Voitko vetää mahan sisään?"
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:"Tuo eukkoo" kun puhuin minusta kaverilleen. Kyllä on oppinut sittemmin ettei minua kannata eukoksi kutsua. Oli se sentään kauniimpi kuin appiukkoni käyttämä ämmätär. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies päissään kaveriporukassa, mun ollessa vieressä kertoo kuinka löysä mulla on.. ja samana yönä oli kovasti sitä löysää vailla, ei kyllä saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies päissään kaveriporukassa, mun ollessa vieressä kertoo kuinka löysä mulla on.. ja samana yönä oli kovasti sitä löysää vailla, ei kyllä saanut.
kuus lasta olin tehnyt, ja melkein viiskilosia olivat isoimmat, nuorin oli 9kk ikäinen. melkein ero tuli tuolloin
Ajatushan tässä rarkaisee ?Mulla on kuulemma hyvät panopehmusteet. Joo kiitti, voi sanoo suoraaki et oot aika lihava akka.
Mun ukon kohteliaisuudet on muutenki aika tökeröitä, valmiita sanontoja ja sanahelinää, olet maailman kaunein ja seksikkäin plaa plaa... Ikinä ei ole vilpittömästi kehaissut esim kun ollaan lähdössä johonkin -kulta näytät tänään kauniilta tai jotain vastaavaa. Se ei vaan tajua mitään!! Toki onhan sekin vaihtoehto etten oikeasti ole hänen mielestään viehättävä