V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Jos ihminen oppisi, ettei sitä rakkautta aina tarvitse ostaa suorittamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mikä se ongelma nyt on oikeastaan? Se, ettet siivoa? Vai jotain muuta? Ei sekään ole ihan terveellistä, jos ajattelet, että sä olet huono ja mies hyvä, ja sä maan matonen et edes ansaitse sen rakkautta.
Ai no joo, toihan on kyllä ongelma. Siitähän siinä on kyse kai. :| Aikaisemmin aina tuntui, ettei se rakasta minua, mutta johtu varmaan tosta samasta syystä. Että tuntuu, ettei minua kuulu rakastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei se kyllä ole lievästi vammainen, tai millään tavalla vammainen. Se pitää musta huolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
Tuskin sentään. Vaikka mitäs siitä kun ei sillä ole vertailukohtaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei se kyllä ole lievästi vammainen, tai millään tavalla vammainen. Se pitää musta huolta.
Ei ihan normaalilta kuulosta kyllä. Onko se venäläinen? :|
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Tää aloitus vaikuttaa puhtaasi kehujen hakemiselta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
![]()
miten niin ei ole vertailukohtaa? meinaatko että oli neitsyt kun sut kellisti??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Tää aloitus vaikuttaa puhtaasi kehujen hakemiselta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei se kyllä ole lievästi vammainen, tai millään tavalla vammainen. Se pitää musta huolta.
Ei ihan normaalilta kuulosta kyllä. Onko se venäläinen? :|
Alkuperäinen kirjoittaja juurikin näin:Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Tää aloitus vaikuttaa puhtaasi kehujen hakemiselta...![]()
PeesiMut kait kaikki aina välillä tykkää ku kehutaan, vaikka itse en kyllä täältä palstalta niitä hae.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
![]()
miten niin ei ole vertailukohtaa? meinaatko että oli neitsyt kun sut kellisti??![]()
![]()
nii. Olin mäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
![]()
![]()
nii. Olin mäkin.
no sithän juttu on ihan selvä. se reppana ei ketään muuta saanu eikä sais niin pakko sen on roikkua sinussa. olet ilmeisesti ainoa joka sille viittii peittoa raottaa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja juurikin näin:Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Tää aloitus vaikuttaa puhtaasi kehujen hakemiselta...![]()
PeesiMut kait kaikki aina välillä tykkää ku kehutaan, vaikka itse en kyllä täältä palstalta niitä hae.
Mä nyt en tajua miten tästä vois kehuu?
Jos joku vaikka kertoo hakkaavansa lasta, niin sekin varmana on kehujen kalastelua, eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
![]()
![]()
nii. Olin mäkin.
no sithän juttu on ihan selvä. se reppana ei ketään muuta saanu eikä sais niin pakko sen on roikkua sinussa. olet ilmeisesti ainoa joka sille viittii peittoa raottaa. :|
Miksi mä olisin ainoa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis ei edes venäläinen, vaikka muka näyttää siltä palstalaisten mielestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Eli ongelma oli se, ettet koe olevasi rakkauden arvoinen? Mistä tälläinen kuva itsestäsi, oletko miettinyt?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sä nyt olet vaan niin pirun hyvä sängyssä, ei siihen muuta selitystä ole.
![]()
![]()
nii. Olin mäkin.
Miksi mä olisin ainoa?![]()
jos se ei saanut keltään ennen sua ja sä olit eka joka sille viitti antaa. jos se nyt jättää sut niin sit saa tyytyä vetelemään handuunsa.
vai siis käykö se kuitenkin vieraissa vaikka on sun kanssa?
*putos kärryiltä*
Alkuperäinen kirjoittaja Katri:Olenko mä sitten jotenkin itserakas kun sanon, ettei ihme, että mieheni rakastaa minua? No, varmasti olen tällä palstalla.