Olen kauhea vaimo!

• Viestiketjun aloittaja Huonovaimo
  • Ensimmäinen viesti
ikävä vaimo
Rankkaa,mutta puhdistavaa. Päivääkään en kadu päätöstäni ja voin sanao,että elämä hymyilee nyt. Enen se ei sitä tehnyt. Olin ahdistunut ja sosiaalinen elämä oli hyvin heikkoa. Mitään ei suunniteltu päivää pidemmälle, en hlaunnut. Nyt nämäkin asiat on toisin. Minut on rakennettu uudelleen :)

Toivon,että lapsiin ei olisi suuria jälkiä jättänyt,mutta vain aika sen näyttää.

Mä uskon, että vaikka kaikki varmasti vaikuttaa lapsiin, ne vaikutukset ei ole samallatavalla negatiivisia silloin kun asioita työstetään. Lapset saa mallin, miten asioita ja elämää ratkotaan ja oppii kohtaamaan vaikeudet muilla keinoin, kun sillä ensin mieleen tulevalla; aika parantaa, unohdan koko jutun.
Sitäpaitsi kun on itse työstäny ne asiat, niistä voi puhua lasten kanssa, kun lapset kyselee. Muo ainakin ahdisti pienenä se, että mä koin, ettei aikuisten mieltä saa pahoittaa kyselemällä, mä koin että omasta taustasta (siis vanhempien) kyseleminen on tuhmaa, koska mä näin, että se on niille kipeetä.

ikävä vaimo
Meillä lapsia on kaksi ja toinen syntyi sinä aikana kun asioita jo selviteltiin ja toinen lapsista oli 1,5v. Lapsilla on kyllä mahdoton kyky imeä itseensä kaikkea mahdollsita niinphaa kuin hyvääkin

Yhteistyössä