Miestenne"kohteliaisuuksia"teille:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leveä lavetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leveä lavetti

Vieras
Kertokaas teidän miestenne kohteliaisuuksia teille, kun ei ole tienny pitäiskö itkeä vai nauraa:D

Minun mies tässä yks päivä sano kun kirosin levennyttä peppua raskauden jälkeen että: tosi hyvä se on ja mitä leveämpi lavetti sen tasaisempi kyyti:D :D
Joo kiitti rakas, tämä se helpotti:D

• Tykkää
Reactions: Katastrofi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana mies :D
mun mies aina sanoo, olen siis häntä pidempi,
että mitä pidempi sen helpommin kaatuu :heart: ja kippaa mut pedille..

Minä taas olen mistä lähes 40cm lyhyempi joten olen välillä"rakas persjalkainen":D
Minun mies löytää kyllä aina ne kaikista romanttisimmat sanat ja lauseet:D

yleensä mun mies osaa kyllä kohteliaisuudet mut..
tänään kun oli hetken aikaa kahden, mies puristi hellästi mun alamasun makkaraa (sektiosta 6kk ja kiloja jokunen tallella ).. melkein loukkaannuin, ennen ku mies sanoi että "oot tosi seksikäs".. no, en vieläkään tiedä miten se mahan puristus siihen liittyy :laugh: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
yleensä mun mies osaa kyllä kohteliaisuudet mut..
tänään kun oli hetken aikaa kahden, mies puristi hellästi mun alamasun makkaraa (sektiosta 6kk ja kiloja jokunen tallella ).. melkein loukkaannuin, ennen ku mies sanoi että "oot tosi seksikäs".. no, en vieläkään tiedä miten se mahan puristus siihen liittyy :laugh: :heart:

:D miehet:D

Mulla on kuulemma hyvät panopehmusteet. Joo kiitti, voi sanoo suoraaki et oot aika lihava akka.
Mun ukon kohteliaisuudet on muutenki aika tökeröitä, valmiita sanontoja ja sanahelinää, olet maailman kaunein ja seksikkäin plaa plaa... Ikinä ei ole vilpittömästi kehaissut esim kun ollaan lähdössä johonkin -kulta näytät tänään kauniilta tai jotain vastaavaa. Se ei vaan tajua mitään!! Toki onhan sekin vaihtoehto etten oikeasti ole hänen mielestään viehättävä :(

olimme joskus seurusteluaikoinamme lähdössä baariin, olin pukenut olkapäät paljastavan mustan suosikkineuleeni. mies totesi " olen aina rakastanut naisia joilla on hartiat kuin ladonovet, turvallinen olo kun henkivartija mukana"... hemmetti, että meinasi jäädä baarireissu sillä kertaa väliin! :laugh:

Emme olleet nähneet pariin vuoteen, kun oli taukoa seurustelussa. Poikkesin sitten hänen luonaan hiukset rasvaisina ja meikittömänä. Hänen mielestään näytin aivan Aerosmithin laulajalta, muttei se haitannut yhtään. Sitä se rakkaus kuulemma on.

Mun hellittelynimi on ollut kaikki nämä vuodet Rölli. Alkoi siitä kun ensimmäisen yhdessä vietetyn yön jälkeen herättiin samassa sängyssä ja mun tukka oli ihan pystyssä.

Yhden kerran oltiin lähdössä ystävien kanssa syömään ja mä laitoin pakkelia naamaan tossa eteisen peilin edessä. Mies katseli siinä kauempana ja tokaisi että: "sä olet kyllä kypsynyt ihan naiseksi näiden lasten myötä" Hetken jo luulin että kyse oli kohteliaisuudesta, mutta sitten se jatkoi "kun mä olen sen sijaan edelleen näin poikamaisen komea..." B)

Mihin kategoriaan menee?
Keskimmäinen lapsista oli jonkun 4-5kk ja kerrankin hyvin nukutun yön jälkeen mä heräsin aamukahvin tuoksuun ja mies istuskeli siinä sängyn vieressä kahvikuppi kädessä ja tokaisi *kyllä mä noiden kanssa pärjään jos sä haluut mennä vaikka kampaajalle*

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Mihin kategoriaan menee?
Keskimmäinen lapsista oli jonkun 4-5kk ja kerrankin hyvin nukutun yön jälkeen mä heräsin aamukahvin tuoksuun ja mies istuskeli siinä sängyn vieressä kahvikuppi kädessä ja tokaisi *kyllä mä noiden kanssa pärjään jos sä haluut mennä vaikka kampaajalle*

:heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Mulla on kuulemma hyvät panopehmusteet. Joo kiitti, voi sanoo suoraaki et oot aika lihava akka.
Mun ukon kohteliaisuudet on muutenki aika tökeröitä, valmiita sanontoja ja sanahelinää, olet maailman kaunein ja seksikkäin plaa plaa... Ikinä ei ole vilpittömästi kehaissut esim kun ollaan lähdössä johonkin -kulta näytät tänään kauniilta tai jotain vastaavaa. Se ei vaan tajua mitään!! Toki onhan sekin vaihtoehto etten oikeasti ole hänen mielestään viehättävä :(

Äläpä valita, meikän ukko ei ole ikinä sanonut kauniiksi tai seksikkääksi tai mitään muutakaan "sanahelinää". :)

Yhteistyössä