Miestenne"kohteliaisuuksia"teille:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leveä lavetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Mihin kategoriaan menee?
Keskimmäinen lapsista oli jonkun 4-5kk ja kerrankin hyvin nukutun yön jälkeen mä heräsin aamukahvin tuoksuun ja mies istuskeli siinä sängyn vieressä kahvikuppi kädessä ja tokaisi *kyllä mä noiden kanssa pärjään jos sä haluut mennä vaikka kampaajalle*

Vink vink :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin juuri:
Kesken seksin: muistatko, kun sä olit laihempi ja kiinteempi. No siihen loppu seksi ja totesin, että muistaako herra itse, kun oli 25kg laihempi?!

Voi ei:D
Tuosta tuli mieleen minun miehen tosi"romanttinen"lausahdus seksin jälkeen ku oli ollu vähä taukoa sairastelujen takia..
"olipas kiva täräyttää rojut rööriin pitkästä aikaa".. vähä aikaa siinä mietin että nykäisenkö turpaan, vaanko nauran, mutta lopulta nauroin:D
Ei tuota ihan kirjaimmellisesti kannata ottaa:D

Mulla oli kotona hame päällä (en käytä ikinä, silloin oli tilapäinen mielenhäiriö )
Mies tuli ovesta ja katto hetken aikaa ihan hiljaa ja totes että sä näytät ihan.. Rouvalta.

Hmph.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mies tuli ovesta ja katto hetken aikaa ihan hiljaa ja totes että sä näytät ihan.. Rouvalta.

Piti vielä jatkaa että harmittaa kun en tajunnut lohkaista takaisin että oliko tuo kosinta?

Marssin vaan suoraan makuuhuoneeseen vaihtamaan hameen pois päältäni
:xmas:

"Tuo eukkoo" kun puhuin minusta kaverilleen. Kyllä on oppinut sittemmin ettei minua kannata eukoksi kutsua. Oli se sentään kauniimpi kuin appiukkoni käyttämä ämmätär. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
"Tuo eukkoo" kun puhuin minusta kaverilleen. Kyllä on oppinut sittemmin ettei minua kannata eukoksi kutsua. Oli se sentään kauniimpi kuin appiukkoni käyttämä ämmätär. :snotty:

Ämmätär... Hmm, voisin ollakin ämmätär, siinä on särmää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies päissään kaveriporukassa, mun ollessa vieressä kertoo kuinka löysä mulla on.. ja samana yönä oli kovasti sitä löysää vailla, ei kyllä saanut.

kuus lasta olin tehnyt, ja melkein viiskilosia olivat isoimmat, nuorin oli 9kk ikäinen. melkein ero tuli tuolloin

mies päissään kaveriporukassa, mun ollessa vieressä kertoo kuinka löysä mulla on.. ja samana yönä oli kovasti sitä löysää vailla, ei kyllä saanut.

kuus lasta olin tehnyt, ja melkein viiskilosia olivat isoimmat, nuorin oli 9kk ikäinen. melkein ero tuli tuolloin

No enpä ihmettele, tosi törkeetä mieheltäs

Mulla on kuulemma hyvät panopehmusteet. Joo kiitti, voi sanoo suoraaki et oot aika lihava akka.
Mun ukon kohteliaisuudet on muutenki aika tökeröitä, valmiita sanontoja ja sanahelinää, olet maailman kaunein ja seksikkäin plaa plaa... Ikinä ei ole vilpittömästi kehaissut esim kun ollaan lähdössä johonkin -kulta näytät tänään kauniilta tai jotain vastaavaa. Se ei vaan tajua mitään!! Toki onhan sekin vaihtoehto etten oikeasti ole hänen mielestään viehättävä
Ajatushan tässä rarkaisee ?

Yhteistyössä