Miesten kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai nöppöskä tuli ketjuun harmaana.. tääkin konsti on niin nähty. Kyllä sä jossain kohtaa sekoat, ja kirjoitatkin "vierailijan" tekstin omalla nikilläs. Kuten kaikki muutkin provot jossain kohtaa.

[QUOTE="hah";26007066]Kyllä sä jossain kohtaa sekoat, ja kirjoitatkin "vierailijan" tekstin omalla nikilläs. Kuten kaikki muutkin provot jossain kohtaa.[/QUOTE]
Se on muuten hauskinta :D

Etenkin kun ehtii näkemään, miten joku kaikkien mielestä oikein kiva palstailija kirjoittaa jotain tosi ilkeää ja törkeää vahingossa omalla nikillään, ja pikapikaa poistaa sen :xmas:. En minä vaan jaksaisi. Mielummin olen sekä kiva että vittumainen ihan omalla nikillä vaan, enkä teeskentele muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26007067:
Ai että Nöppönen onkin oikeasti Simon Halls? Vai mitä yrität sanoa?

Joo en mitään, kunhan yritin vielä hintsusti pitää toivoa yllä, ettei nöppönen huijaisikaan, mutta sitten luinkin enemmän tuosta näyttelijästä ja totesin, ettei liene kyllä mahdollista. :D

Tyyppi on kehitellyt ovelan elämän itselleen viimeistä piirtoa myöten. On varmaan törmännyt tuon miehen kuvaan jossain netissä ja tajunnut sen verran, että tyyppi on amerikkalainen (?). Siitä se sitten lähti.. kiva pieni tarina amerikkalaisesta hunksista, joka tekee häät sulhasen tapaan..
Enpä muuten ihmettelis, jos nimimerkki nöppönen ois myös blumen takana. Eikös silläkin ollut täydellinen mies ja täydellinen elämä ulkomailla..

• Tykkää
Reactions: Björn
[QUOTE="hmm";26007109]Tyyppi on kehitellyt ovelan elämän itselleen viimeistä piirtoa myöten. On varmaan törmännyt tuon miehen kuvaan jossain netissä ja tajunnut sen verran, että tyyppi on amerikkalainen (?). Siitä se sitten lähti.. kiva pieni tarina amerikkalaisesta hunksista, joka tekee häät sulhasen tapaan..
Enpä muuten ihmettelis, jos nimimerkki nöppönen ois myös blumen takana. Eikös silläkin ollut täydellinen mies ja täydellinen elämä ulkomailla..[/QUOTE]

Minusta tässä on nyt noloa se, että hän esiintyy kuvaketjuissa omalla kuvallaan. :/

[QUOTE="huh";26007150]Jos tyhmyydestä sakotettaisiin, sä oisit varmasti jo vankilassa.[/QUOTE]

Koitin vain olla kohtelias :) aina kun on edes pienenpieni mahdollisuus että henkilö puhuu totta.

[QUOTE="vieras";26007135]No mutta laittakaas nyt sitten nöppösenkin kuva ketjuun, kun kerran miehensäkin kuva täällä jo on :heart:[/QUOTE]

sielhän se on profiilissa..jos on omansa..=)

Alkuperäinen kirjoittaja häh;26007198:
No oisko tää kuitenkin ollut vitsi nöppösen osalta? Ei kai kukaan ny tosissaan voi gay-julkkiksen kuvaa tähän laittaa ja väittää, että mun mies on? Eihän?

No, missä nöppönen nyt on? Ei ainakaan täällä huutelemassa että aprillia.

[QUOTE="huh";26007212]Ja sun mielestä on pienenpieni mahdollisuus sille, että nöppönen seurustelee oikeasti amerikkalaisen näyttelijän kanssa, joka sattuu vielä kaikenlisäksi olemaan homoseksuaali?

Anna mun kaikki kestää.[/QUOTE]
Mä ajattelen, että on mahdollista että Nöppönen seukkaa amerikkalaisen miehen kanssa, mutta ei todellakaan tuon kuvassa olevan gay-näyttelijän, tai sitten on maailmankirjat kyllä sekaisin :D

Yhteistyössä