Miespuoleinen kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttanut

Vieras
Olisko teidän mielestä outoa tällanen?

Siis olen huomannu viimeaikoina että yksi miespuoleinen kaverini vastaa tyttöystävänsä puheluihin tietynlaisella tervehdyksellä. Ei siinä sinänsä mitään, mutta nyt muutaman kerran kun olen hänelle soittanut on hän vastannut samalla tavalla myös minun soittooni. Hän käy meillä usein, kun on koko perheemme pitkäaikainen ystävä, joten olen kuullut miten hän vastaa puhelimeen ja tuo tyttöystävälle vastaaminen on ihan omanlaisensa tervehdys, jota ei tosiaan ole muiden puheluihin vastatessaan käyttänyt (ainakaan en ole kuullut hänen meillä ollessa) .

Tämä kuulostaa nyt tosi kyttäämiseltä. En tosiaankaan kuuntele hänen puheluitaa tms. jos hän vastapäätä kahvilla istuessaan vastaa, niin eihän siinä voi olla kuulematta mitä sinne sanotaan. Nyt vaan olen oikein hätkähtänyt hänelle soittaessa, kun kuulostaa niin oudolta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se on salaa rakastunut sinuun ja ei osaa päättää ottaa vai jättää ja kenet ottaa vai jättää, vai mikää se oli?

:)
Just näin, oikeestaan odotinkin just tällasta ehdotusta...

No ehkä olen enemmän myös tuolla linjalla kuin nuo asiallisemmat vastaukset ja taitaa olla jääny kohta tavaksi.

Se vaan on sellanen vähän lässyttävän tyylinen, niinku uudet rakastuneet ja vähän pitempäänki olleet joskus tapaa keskenään puhua. Minusta sellanen kuulostaa vaan aika koomiselta lähinnä.

Yhteistyössä