huhhuh. onneksi ei tarvi enää pelätä että joutuis tuonne harjotteluun.. kuulostaa ihan hirveältä . kuinka joku voi tehdä noin vanhusparoille |O :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SDP seksuaalisesti poikkeavien asialla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en edelleenkään ymmärrä, miten ja miksi se hoitsu olisi seksuaalisesti käyttänyt sitä vanhusta?
Joku tykkää äitistä, joku tyttärestä, joku tyydyttää tarpeensa lapsiin joku vanhuksiin. Myös on niitä jotka sekaantuvat ruumiisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SDP seksuaalisesti poikkeavien asialla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en edelleenkään ymmärrä, miten ja miksi se hoitsu olisi seksuaalisesti käyttänyt sitä vanhusta?
Joku tykkää äitistä, joku tyttärestä, joku tyydyttää tarpeensa lapsiin joku vanhuksiin. Myös on niitä jotka sekaantuvat ruumiisiin!
Niin mutta siis jos se on joku vanha pappa, ja naishoitaja, niin miten se pakottaa sen seksiin. Niin että vielä kansanedustaja katselee vieressä?
Alkuperäinen kirjoittaja Oliko se näin?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SDP seksuaalisesti poikkeavien asialla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en edelleenkään ymmärrä, miten ja miksi se hoitsu olisi seksuaalisesti käyttänyt sitä vanhusta?
Niin mutta siis jos se on joku vanha pappa, ja naishoitaja, niin miten se pakottaa sen seksiin. Niin että vielä kansanedustaja katselee vieressä?
NO, oliko asia näin, että kansanedustaja katseli vierestä, kun naishoitaja pakotti vanhan papan seksiin?
Alkuperäinen kirjoittaja lisää painajaisia:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1562350