Ä
ällölle
Vieras
Elämässä tulee tilanteita joissa tekee vääriä valintoja, se on pakko hyväksyä, se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ällölle:Elämässä tulee tilanteita joissa tekee vääriä valintoja, se on pakko hyväksyä, se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven...
Alkuperäinen kirjoittaja Mike HKI:Olen itse nuorempana reissannut Thaimaassa muutaman kerran yksin, nimenomaan näissä viihdekeskuksissa (Bangkok, Pattaya)...Nimittäin nuo matkat ja kokemukset siellä muuttivat minua perustavanlaatuisesti ihmisenä, eikä mitenkään hyvään suuntaan. Senkaltainen seksuaalinen vapaus, jota siellä on tarjolla, oli jotakin sellaista mitä ei ikinä olisi pitänyt kokea. Nyt tajuan minkälaiset vauriot tästä toiminnasta olen aikaansaanut. Itselleni, nykyiselle puolisolle ja tietenkin näille naisille Thaimaassa.
On ollut erittäin vaikeaa yrittää suhtautua toiseen ihmiseen muuna kuin pelkästään seksiobjektina, joka tyydyttää tarpeeni, ja joka vaihdetaan kun alkaa kyllästyttää. Tämä kyvyttömyys on kaikista pahinta, ja toivon että voisin joskus oikeasti rakastella puolisoni kanssa ajatellen häntä itseään.
Miksi kirjoitin? Siksi, että te ketkä olette suunnittelemassa reissua sinne, niin ajatelkaa kolme kertaa ennenkuin menette. Kaikesta täytyy aina maksaa jokin hinta.. Toiseksi, jos puoliso haluaa välttämättä lähteä Thaimaahan yksin, on silloin mielestäni aika nostaa kytkintä.
Alkuperäinen kirjoittaja ex-objekti:Naisena tuo objektiksi joutuminen, objektin rooliin joutuminen - on oikeastaan sama asia, kuin että sitä orgasmia ei koskaan tule.Alkuperäinen kirjoittaja Mike HKI:Olen itse nuorempana reissannut Thaimaassa muutaman kerran yksin, nimenomaan näissä viihdekeskuksissa (Bangkok, Pattaya) (LEIK) On ollut erittäin vaikeaa yrittää suhtautua toiseen ihmiseen muuna kuin pelkästään seksiobjektina, joka tyydyttää tarpeeni. (LEIK) Miksi kirjoitin? Siksi, että te ketkä olette suunnittelemassa reissua sinne, niin ajatelkaa kolme kertaa ennenkuin menette. Kaikesta täytyy aina maksaa jokin hinta.. Toiseksi, jos puoliso haluaa välttämättä lähteä Thaimaahan yksin, on silloin mielestäni aika nostaa kytkintä.
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee. Joku kirjoitti, etttä oliko nyt tuttava mies joka meni Thaimaahan vain sen vuoksi kun ei kotona saanut suuseksiä.Olin avoliitossa vuosia, enkä koskaan saanut suuseksiä, annoin kyllä sitä, mutta en olisi koskaan lähtenyt thaimiestä tai ketään muutakaan naimaan sen vuoksi.Miehet keksivät aina tekosyitä puolustellakseen huoraamisiaan. Ne miehet jotka eivät saa kotonaan suuseksiä, voi ensinnäkin pestä sen kalunsa ja itsensä kunnolla, että siihen vaimokin ilkeää koskea ja sitten sille vaimolle voi sanoa, että otahan tuo kalu suuhusi ja jos ei sekään auta, niin sitten ottaa avioeron ja vasta sen jälkeen lähtee hakemaan persettä Thaimaasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias*:Pakko kysyä, että mistä tiedät noiden kokemusten muuttaneen sinua niin paljon?
Kerroit, että sun on vaikea rakastella omaa kumppaniasi omana itsenään ja syynä on ne kokemukset, joita nuorena tulit hankkineeksi Thaimaassa.
Kyllä vahingollisia seksikokemuksia tulee itse kullekin, mutta eikö aidossa ja oikeassa rakkaussuhteessa ole just se mahdollisuus, että opettelee tekemään asioita toisin? Korvaa entiset kokemukset uusilla - ja ennen kaikkea ei syyllistä itseään teoista, joita on nuorena ja villinä tullut tehneeksi.
Vai onko tässä jokin miehen ja naisen välinen ero? Jos mies menee thaimaaseen ja kokee hekumallista seksiä monien naisten kanssa eli siis antaa kaikista kovimman luokan panohimoilleen vallan niin jääkö siitä miehelle lopunikäinen "pakkomielle", kuva joka riivaa mielen ja johon palaa runkatessaan tai omaa naistaan rakastellessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mike..:Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee. Joku kirjoitti, etttä oliko nyt tuttava mies joka meni Thaimaahan vain sen vuoksi kun ei kotona saanut suuseksiä.Olin avoliitossa vuosia, enkä koskaan saanut suuseksiä, annoin kyllä sitä, mutta en olisi koskaan lähtenyt thaimiestä tai ketään muutakaan naimaan sen vuoksi.Miehet keksivät aina tekosyitä puolustellakseen huoraamisiaan. Ne miehet jotka eivät saa kotonaan suuseksiä, voi ensinnäkin pestä sen kalunsa ja itsensä kunnolla, että siihen vaimokin ilkeää koskea ja sitten sille vaimolle voi sanoa, että otahan tuo kalu suuhusi ja jos ei sekään auta, niin sitten ottaa avioeron ja vasta sen jälkeen lähtee hakemaan persettä Thaimaasta.
Et tainnut oikein käsittää kertomaani oikein tai luit sen huolimattomasti, tai sitten halusit tahallaan käsittää sen väärin. Näillä reissuillani ollessa olin siis täysin poikamies: en naimisissa, en kihloissa, enkä edes seurustellut kenenkään kanssa. En ollut tuolloin mitenkään siis tilivelvollinen kenellekkään tai millekkään - paitsi itselleni tietysti. Kerroin myös, että olen myöhemmin tajunnut näiden tekojen olleen itselleni erittäin vahingollisia, eikä sen vähempää myös muille. Enkä nyt puhu HIV-tartunnasta, koska olen AINA harrastanut pelkästään turvaseksiä. Nämä Thaimaan seksikokemukset ovat muuttaneet itseäni ja omaa suhtautumistani naisiin sillä tavalla, etten pysty enää oikeastaan lainkaan nauttimaan normaalista parisuhteessa olevasta seksistä tai yhdistämään näitä asioita kumppaniini. Tämä asia koskee nyt siis vain minua itseäni, sillä en voi puhua muiden ihmisten puolesta. Jotkut ihmiset eivät haaskaa minuuttiakaan näiden asioiden ajatteluun, eivätkä ne pahemmin näitä ihmisiä edes vaivaa. Ihan sama koskee myös niitä naisia, jotka harrastavat seksimatkailua. Minua asia vaan rupesi myöhemmin vaivaamaan ja pahinta on se, etten saa näitä asioita enää pyyhittyä mielestäni.
En kirjoittanut tänne saadakseni minkäänasteista sääliä. Olin myös luonnollisesti varautunut siihen, että jotkut ihmiset (suurin osa) eivät tätä käsitä, tai edes yritä ajatella asiaa miltään muulta kantilta. Suurin osa vaan huutaa. Halusin kuitenkin vilpittömästi kaikille kertoa oman kokemukseni asiasta ja hieman lieventää tätä asian loputonta demonisointia ja muiden ihmisten tuomitsemista ikuiseen kärsimykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee.
On helppoa olla muille kova, mutta viisainkaan ei näe loppuun asti. Muistan erään tapauksen ihan varhaisnuoruudestani. Minulla oli joskus Markus-niminen kaveri, joka oli todella poikkeuksetta kaikkien tyttöjen mieleen. Markuksella oli jossakin vaiheessa aika paljon erilaisia seksikumppaneita ja olin tästä hänelle todella raivoissani, kännissä tietenkin avautuen. En voinut mitenkään käsittää sitä, kuinka tämä kaveri voi käyttää näitä tyttöjä hyväkseen ja naureskella päälle. Näin oman itseni hyvänä ihmisenä, joka ei ikimaailmassa alentuisi tämänkaltaiseen touhuun. Ei noista ajoista mennyt kuin kymmenisen vuotta, niin olin varmasti jättänyt Markuksen saavutukset taakse. Opetus: kaikissa ihmisissä on kyky tehdä mitä tahansa, mihin mielikuvitus riittää..
Tuolla rasistisella kommentillasi et ole tuumaakaan mun yläpuolella.Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen. Ja siinäkin on tarkat rajat mistä päin he saisivat olla.
Jos osaisin vastata tuohon tyhjentävästi, niin sen varmasti tekisin. Tiedän vain sen, että joskus nämä asiat olivat vielä toisin tuolla pururadalla. Onhan ollut tietenkin paljon muutakin, mikä on vaikuttanut siihen mitä olen, mutta juuri nämä kokemukset Thaimaasta ajoivat minut senkaltaiseen maailmaan, jossa tietyt "normaalit" rajat hämärtyvät. Yritän elää niin, että joskus voisin huomata näiden asioiden palanneen suurinpiirtein normaaliksi, enkä tuntisi enää vetoa tämänkaltaisiin asioihin. Näistä asioihin liittyvistä "positiivisista mielleyhtymistä" on vaikeaa päästä eroon ajatustasolla. Tiedän itsestäni sen, että jään herkästi koukkuun asioihin jotka tuottavat äärimmäistä mielihyvää..Alkuperäinen kirjoittaja Utelias*:Vai onko tässä jokin miehen ja naisen välinen ero? Jos mies menee thaimaaseen ja kokee hekumallista seksiä monien naisten kanssa eli siis antaa kaikista kovimman luokan panohimoilleen vallan niin jääkö siitä miehelle lopunikäinen "pakkomielle", kuva joka riivaa mielen ja johon palaa runkatessaan tai omaa naistaan rakastellessa?
On helppo kuitata asia noin, mutta se ei ole välttämättä aina näinkään mustavalkoinen. Itse voin sanoa, että rakastan nykyistä elämänkumppaniani vilpittömämmin kuin ehkä ketään naisystävääni koskaan aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja no:Kyllä miehelle voi käydä niin, että jää ihana levy soimaan päälle, Mutta jos se jää soimaan, niin se vain tarkoittaa sitä, että mies ei rakasta nykyistä kumppaniaan, niin yksinkertaista se on.
Alkuperäinen kirjoittaja mike..:Tuolla rasistisella kommentillasi et ole tuumaakaan mun yläpuolella.Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen. Ja siinäkin on tarkat rajat mistä päin he saisivat olla.
Jos syrjit henkilöä vain tällä mainitsemallasi perusteella, niin se on rasismia. mutta tämänhän tiesit jo itsekin.. kertauksena vielä eräs rasismin määritelmä:Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Ei ole kysymys rasismista, vaan omasta mielipiteestä ja päätöksestä. Miksi haukutaan heti rasistiksi, jos kertoo että ei huolisi tummapintaista? En hauku enkä kohtele heitä huonosti, mutta en vain huolisi itselleni seurustelukumppaniksi enkä puolisoksi.
katse sanaan -> "rotuluonteen"wikipedia: "Rasismilla eli rotusyrjinnällä tai rotusorrolla tarkoitetaan ideologiaa tai toimintaa, jossa ihmisten ulkonäön, fyysisten piirteiden tai väitetyn rotuluonteen erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."
tottakai tämäkin voidaan luokitella rasismiksi jos mies halventaa naista ainoastaan syynä naisen valkoisuus (suomalaisuus ei ole varsinainen rotuominaisuus), mutta en nyt oikein ymmärrä miten ihmeessä tämä liittyy millään tavalla minuun? en ole tällä palstalla kertaakaan haukkunut, moittinut tai edes puhunut varsinaisesti suomalaisista naisista, poislukien oma avopuolisoni..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Täällä miehet haukkuu suomalaisia naisia heti suut suurella, mutta heitä ei kukaan sano rasisteiksi. Valkoista naista ja miestä saa haukkua ja parjata niin paljon kuin haluaa, mutta se ei ole rasismia, miksi ei?
sinua ei siis saisi lainkaan arvostella tuosta kirjoituksesi ilmeisen rasistisesta sävystä vain siitä syystä, että jossakin maailman olosuhteissa saattaisin ehkä mahdollisesti syyllistyä samankaltaiseen? saman logiikan mukaan tupakoivia luonnonsuojelijoita ei voisi ottaa vakavasti, tai pikkulapsen ei tarvitsisi hyväksy äidin arvostelua syystä, että äitikin tekee pahaa, kun tupakoi..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Menisitkö sinä sänkyyn tai vaikkpa naimisiin liikuntavammaisen, kehitysvammaisen, alkoholistin tai vaikkapa 200 kiloa painavan valkoisen naisen kanssa? Tuskinpa. Mikä sinä silloin olet, no rasisti tietenkin!!!
ihmisinä olemme kuitenkin samalla viivalla - halusit tai et. vain sillä erotuksella, että minä ainakin NÄEN viallisuuteni kaikesta huolimatta ja YRITÄN ottaa oppia töpeksimisistäni, tuomitsematta muita ihmisiä koska TAJUAN etten loppupelissä ole sen pyhempi minäkään..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Ja voit olla aivan varma, että olen sinun yläpuolella joka suhteessa.
loppujen lopuksi nyt ymmärrän tuon loputtoman vihasi lähteen ja sen, että näiden jäsentelemättömien hysteeristen purkauksten kohde en itse asiassa ollutkaan minä, vaan joku muu..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee. Joku kirjoitti, etttä oliko nyt tuttava mies joka meni Thaimaahan vain sen vuoksi kun ei kotona saanut suuseksiä.Olin avoliitossa vuosia, enkä koskaan saanut suuseksiä, annoin kyllä sitä, mutta en olisi koskaan lähtenyt thaimiestä tai ketään muutakaan naimaan sen vuoksi.Miehet keksivät aina tekosyitä puolustellakseen huoraamisiaan. Ne miehet jotka eivät saa kotonaan suuseksiä, voi ensinnäkin pestä sen kalunsa ja itsensä kunnolla, että siihen vaimokin ilkeää koskea ja sitten sille vaimolle voi sanoa, että otahan tuo kalu suuhusi ja jos ei sekään auta, niin sitten ottaa avioeron ja vasta sen jälkeen lähtee hakemaan persettä Thaimaasta.
Alkuperäinen kirjoittaja mike..:Jos syrjit henkilöä vain tällä mainitsemallasi perusteella, niin se on rasismia. mutta tämänhän tiesit jo itsekin.. kertauksena vielä eräs rasismin määritelmä:Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Ei ole kysymys rasismista, vaan omasta mielipiteestä ja päätöksestä. Miksi haukutaan heti rasistiksi, jos kertoo että ei huolisi tummapintaista? En hauku enkä kohtele heitä huonosti, mutta en vain huolisi itselleni seurustelukumppaniksi enkä puolisoksi.
katse sanaan -> "rotuluonteen"wikipedia: "Rasismilla eli rotusyrjinnällä tai rotusorrolla tarkoitetaan ideologiaa tai toimintaa, jossa ihmisten ulkonäön, fyysisten piirteiden tai väitetyn rotuluonteen erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."
tottakai tämäkin voidaan luokitella rasismiksi jos mies halventaa naista ainoastaan syynä naisen valkoisuus (suomalaisuus ei ole varsinainen rotuominaisuus), mutta en nyt oikein ymmärrä miten ihmeessä tämä liittyy millään tavalla minuun? en ole tällä palstalla kertaakaan haukkunut, moittinut tai edes puhunut varsinaisesti suomalaisista naisista, poislukien oma avopuolisoni..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Täällä miehet haukkuu suomalaisia naisia heti suut suurella, mutta heitä ei kukaan sano rasisteiksi. Valkoista naista ja miestä saa haukkua ja parjata niin paljon kuin haluaa, mutta se ei ole rasismia, miksi ei?
"kaikki miehet ovat sikoja"-syndrooma? näen tässä valossa tämän ajattelusi seuraavanlaisena: oikeutat omat vihanpurkauksesi kaikkia mahdollisia miehiä kohtaan vain siitä syystä, että jotkut miehet eivät syystä tai toisesta pysty arvostamaan kaikkia naisia pohjimmiltaan samankaltaisina olentoina..
sinua ei siis saisi lainkaan arvostella tuosta kirjoituksesi ilmeisen rasistisesta sävystä vain siitä syystä, että jossakin maailman olosuhteissa saattaisin ehkä mahdollisesti syyllistyä samankaltaiseen? saman logiikan mukaan tupakoivia luonnonsuojelijoita ei voisi ottaa vakavasti, tai pikkulapsen ei tarvitsisi hyväksy äidin arvostelua syystä, että äitikin tekee pahaa, kun tupakoi..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Menisitkö sinä sänkyyn tai vaikkpa naimisiin liikuntavammaisen, kehitysvammaisen, alkoholistin tai vaikkapa 200 kiloa painavan valkoisen naisen kanssa? Tuskinpa. Mikä sinä silloin olet, no rasisti tietenkin!!!
ihmisinä olemme kuitenkin samalla viivalla - halusit tai et. vain sillä erotuksella, että minä ainakin NÄEN viallisuuteni kaikesta huolimatta ja YRITÄN ottaa oppia töpeksimisistäni, tuomitsematta muita ihmisiä koska TAJUAN etten loppupelissä ole sen pyhempi minäkään..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Ja voit olla aivan varma, että olen sinun yläpuolella joka suhteessa.
mutta, jos sitten ruvetaan vertailemaan vuoden 2008 verotettua omaisuutta, palkkatuloja ja sosioekonomista asemaa tässä ravintoketjussa, niin voin mielihyvin kertoa että mitä todennäköisimmin olen ainakin näissä asioissa sinun yläpuolellasi..
vilkaistaan nyt vielä muistin virkistämiseksi tuota erästä aiempaa tekstiäsi:
loppujen lopuksi nyt ymmärrän tuon loputtoman vihasi lähteen ja sen, että näiden jäsentelemättömien hysteeristen purkauksten kohde en itse asiassa ollutkaan minä, vaan joku muu..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:En ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee. Joku kirjoitti, etttä oliko nyt tuttava mies joka meni Thaimaahan vain sen vuoksi kun ei kotona saanut suuseksiä.Olin avoliitossa vuosia, enkä koskaan saanut suuseksiä, annoin kyllä sitä, mutta en olisi koskaan lähtenyt thaimiestä tai ketään muutakaan naimaan sen vuoksi.Miehet keksivät aina tekosyitä puolustellakseen huoraamisiaan. Ne miehet jotka eivät saa kotonaan suuseksiä, voi ensinnäkin pestä sen kalunsa ja itsensä kunnolla, että siihen vaimokin ilkeää koskea ja sitten sille vaimolle voi sanoa, että otahan tuo kalu suuhusi ja jos ei sekään auta, niin sitten ottaa avioeron ja vasta sen jälkeen lähtee hakemaan persettä Thaimaasta.
toivottavasti et elä yhtä spartalaisen tiukkaa moraalikoodia tosielämässä itse, jonka perusteella arvostelet ja lyöt muita päähän..
-mike
Alkuperäinen kirjoittaja mike..:Jos syrjit henkilöä vain tällä mainitsemallasi perusteella, niin se on rasismia. mutta tämänhän tiesit jo itsekin.. kertauksena vielä eräs rasismin määritelmä:Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Ei ole kysymys rasismista, vaan omasta mielipiteestä ja päätöksestä. Miksi haukutaan heti rasistiksi, jos kertoo että ei huolisi tummapintaista? En hauku enkä kohtele heitä huonosti, mutta en vain huolisi itselleni seurustelukumppaniksi enkä puolisoksi.
"kaikki miehet ovat sikoja"-syndrooma? näen tässä valossa tämän ajattelusi seuraavanlaisena: oikeutat omat vihanpurkauksesi kaikkia mahdollisia miehiä kohtaan vain siitä syystä, että jotkut miehet eivät syystä tai toisesta pysty arvostamaan kaikkia naisia pohjimmiltaan samankaltaisina olentoina..
mutta, jos sitten ruvetaan vertailemaan vuoden 2008 verotettua omaisuutta, palkkatuloja ja sosioekonomista asemaa tässä ravintoketjussa, niin voin mielihyvin kertoa että mitä todennäköisimmin olen ainakin näissä asioissa sinun yläpuolellasi..
vilkaistaan nyt vielä muistin virkistämiseksi tuota erästä aiempaa tekstiäsi:
toivottavasti et elä yhtä spartalaisen tiukkaa moraalikoodia tosielämässä itse, jonka perusteella arvostelet ja lyöt muita päähän..
-mike
Alkuperäinen kirjoittaja mikelle:Jos ei halua tietyn näköistä tai väristä ihmistä kumppaniksi, niin se on oma valinta, eikä mitään saatanan rasismia tai syrjintää. Se on ihan samanlainen makuasia kuin se, ettei halua esim. vaaleahiuksista kumppania ja siten seurustelee vain tummahiuksisten kanssa.
Tässähän nimenomaan rasismin määritelmän mukaan syrjitään kaikkia muita, paitsi VALKOIHOISIA miehiä (rotuominaisuus) siten, että siihen potentiaalisten kumppaneiden harkintajoukkoon ei oteta muita kuin ainoastaan valkoihoisia miehiä. Näössäni ei voi olla vikaa, kun luen että kirjoittaja sanoo selkeästi VALKOISEN miehen. Voit itsellesi selitellä mitä hyvänsä, mutta pohjimmiltaan kumppanin valinta PELKÄSTÄÄN rotuominaisuuksien perusteella (sellaisena, kuin tämä alkuperäinen kirjoittaja asian esittää) on rasismia..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen. Ja siinäkin on tarkat rajat mistä päin he saisivat olla.
Olen tästä asiasta kanssasi ihan samaa mieltä. Se mitä joku muu jossakin valitsee, ei ole millään tavalla minulta pois. Mutta aina ei tarvitse tuoda omia preferenssejään niin voimallisesti esiin. Syy minkä takia otin tuosta herneen nenään oli se, että tämä alkuperäinen kirjoittaja vetäisi ihan out-of-the-blue nämäAlkuperäinen kirjoittaja mikelle:Vapaassa maassa jokaisella on oikeus olla juuri niin nirso kumppanien suhteen kuin huvittaa.
jaEn ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee
-kortit pöytään. Eli siis käänteisesti, henkilö halveksi minua syvästi vain sen takia että olin aikaisemmin kertonut olleeni intiimillä tavalla tekemisissä tummaihoisten naisten kanssa. Kun ei enää muutakaan epätoivossaan keksinyt. Onko nyt nämä kirjoittajan halventamisyritykset sinun mielestäsi oikein minua kohtaan? Annatko samat oikeudet muille, mitä itsellesi vaadit?Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen
Alkuperäinen kirjoittaja mike..:Alkuperäinen kirjoittaja mikelle:Jos ei halua tietyn näköistä tai väristä ihmistä kumppaniksi, niin se on oma valinta, eikä mitään saatanan rasismia tai syrjintää. Se on ihan samanlainen makuasia kuin se, ettei halua esim. vaaleahiuksista kumppania ja siten seurustelee vain tummahiuksisten kanssa.
Katsotaan nyt vielä kerran, mistä tämä koko vyörytys lähtikään liikkeelle:
Tässähän nimenomaan rasismin määritelmän mukaan syrjitään kaikkia muita, paitsi VALKOIHOISIA miehiä (rotuominaisuus) siten, että siihen potentiaalisten kumppaneiden harkintajoukkoon ei oteta muita kuin ainoastaan valkoihoisia miehiä. Näössäni ei voi olla vikaa, kun luen että kirjoittaja sanoo selkeästi VALKOISEN miehen. Voit itsellesi selitellä mitä hyvänsä, mutta pohjimmiltaan kumppanin valinta PELKÄSTÄÄN rotuominaisuuksien perusteella (sellaisena, kuin tämä alkuperäinen kirjoittaja asian esittää) on rasismia..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen. Ja siinäkin on tarkat rajat mistä päin he saisivat olla.
Olen tästä asiasta kanssasi ihan samaa mieltä. Se mitä joku muu jossakin valitsee, ei ole millään tavalla minulta pois. Mutta aina ei tarvitse tuoda omia preferenssejään niin voimallisesti esiin. Syy minkä takia otin tuosta herneen nenään oli se, että tämä alkuperäinen kirjoittaja vetäisi ihan out-of-the-blue nämäAlkuperäinen kirjoittaja mikelle:Vapaassa maassa jokaisella on oikeus olla juuri niin nirso kumppanien suhteen kuin huvittaa.jaEn ole ainakaan thaita nainut ja niin väärää valintaa en koskaan tee-kortit pöytään. Eli siis käänteisesti, henkilö halveksi minua syvästi vain sen takia että olin aikaisemmin kertonut olleeni intiimillä tavalla tekemisissä tummaihoisten naisten kanssa. Kun ei enää muutakaan epätoivossaan keksinyt. Onko nyt nämä kirjoittajan halventamisyritykset sinun mielestäsi oikein minua kohtaan? Annatko samat oikeudet muille, mitä itsellesi vaadit?Itse en todellakaan voisi koskaan huolia ketään muuta kuin valkoisen miehen
pitäisikö minun silti uhrautua ja olla olematta tekemisissä tummaihoisten naisten kanssa, ettei joku nettimike tule paheksumaan nee*****nnussintakorttinsa kanssa? Onko sulla kaikki kuulat tallella?
Kaikesta huolimatta, toivotan sinulle erittäin mukavaa hiihtoreissua siellä pohjoisessa.Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Nyt kuitenkin jätän sinut rauhaan, enkä väittele enempää. Lähden pakaamaan ja suuntaan matkani aamulla pohjoiseen. Menen hiihtelemään ja aivan yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja mike..:Kaikesta huolimatta, toivotan sinulle erittäin mukavaa hiihtoreissua siellä pohjoisessa.Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Nyt kuitenkin jätän sinut rauhaan, enkä väittele enempää. Lähden pakaamaan ja suuntaan matkani aamulla pohjoiseen. Menen hiihtelemään ja aivan yksin.![]()
Heh.. olen historiassani rakastunut tulisesti muutamiin naisiin, joita olen ensitapaamisella jostakin syystä vihannut syvästi..Alkuperäinen kirjoittaja ällöttää:Lupauksista huolimatta on pakko kommentoida vielä sen verran, että ei koskaan tiedä vaikka meistä tulisi pari)))).Kiitos toivotuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikelle:Luin viestiketjuasi ja kiitos, kun valoitit hiukan omalta osaltasi tuota asiaa, jota olen jonkin verran pohtinut. Jäin miettimään sitä, josko ymmärsin oikein, että noiden prostituutio kokemusten vuoksi, siis edelleen tunnet vetoa seksuaalisesti samaan? Eli ajattelet, että se on kiihottavampaa kuin seksi naisen kanssa jota rakastat? Vai, että et pysty enään hyvin yhdistämään tunteita ja seksiä samanaikaisesti?
Mikä sinun mielestäsi siinä prostituutioseksistä tekee niin ylivertaisen? Mikä on se asia, joka siinä oikeasti kiihottaa ja saa tuntemaan vetoa? Onko se jotenkin parempaa seksiä vai mistä on kysymys?
Tiedän, että oma mieheni on joskus aikoinaan ostanut seksipalveluja, mutta ei halua puhua asiasta, koska häpeää sitä. Hän tuntee jonkinkaltaista vetoa siihen suuntaan, esim katselee joskus escort sivustoja jne. Ei siinä mitään, kun ei teoiksi muutu. En ole estoinen itse ollenkaan alueella, mutta naisena minun on hiukan vaikea ymmärtää mistä siinä pohjimmillaan kysymys? Minusta on itsestänikin ihanaa yllätellä ja antaa eroottista hierontaa ymss. Pitäisin itsekkin hieman lutkamaisemmasta pukeutumisesta jne. edelleen, mutta mieheni ei ymmärrä miksi minun niin pitäisi tehdä ja sanoo, että suihkun raikkaana paljon haluttavampaa.
En oikein ymmärrä juttua!
Toivottavasti jaksat hiukan valottaa. Hiukan asia kaihertaa mieltäni.
Alkuperäinen kirjoittaja terttuli:On tainnut aihe mennä sivuraiteelle....
Jatketaan aiheesta ; mies yksin Thaimaaseen...
itse en jatkaisi enää miehen kanssa, jos hänen pitäisi päästä YKSIN lomalle ja varsinkaan jos kohteena on seksin mekka.