Mies yksin Thaimaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaanika

Vieras
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.
Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän?

No jos liitosi on niin surkeassa kuosissa, että mies lähtee Thaimaaseen hakemaan vierasta, niin ehkä sinä sitten laitat tavarat jakoon matkan aikana.

Siis jos se on ihan satavarmaa, että vierasta saadaan?

Nimittäin siinä, että lähtee itsekseen ei todellakaan ole mitään pahaa, eikä sen pitäisi aiheuttaa minkään näköistä mussutusta kotiin jäävässä puolisossa.

Avoliitto ei ole vankila josta pääsee lomalle vain valvonnan alaisena.

Oon kyll samaa mieltä erään perään kans että liitossa olevankin täytyy voida tehdä asioita itsekseen joskus. Luottamusta täytyy olla sen verran.

Toisaaltaan kyll kuullostaa epäillyttävältä että mies valitsi matkakohteekseen juuri thaimaan. Omassa tuttavapiirissäkin pari perheenisää lähti thaimaaseen "poikien reisulle" ja tultuaan kotia leuhkivat muille pojille kuinka thaimaassa naiset ja tytöt teki mitä tahansa pienestä rahasummasta ja joka ilta palveluksessa oli kuulemma uus nainen tai tyttö.

"hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee"

Onko hän ihan oikeesti sanonut noin että ei ole mitään pahaa käydä vaikka vieraassa punkassa vai onko tuo sun omaa mielikuvitusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanika:
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.

Lusikat menis jakoon.

Tuolla näkyy jo olevan erinäinen mielipide asiasta, vinkiksi ap:lle. En siis meinaa, etteikö keskustelua saisi käydä tässä vielä lisää!

Keskustelut > Ellit > Ihmissuhteet > Ihmissuhteet > THAI-TYTTÖ TUHAT KERTAA PAREMPI KUIN SUOMINAINEN

näinhän hän sen ilmaisi,
ja jos mä menisin vieraaseesn punkkaan niin, vähän kuulema harmittais ja testeihin mars...

kuitenkin vasta viime la kun oltiin tansseissa, kielsi hän mua seuraamasta yhtä pariskuntaa siis miestä, on kuulema pelimies...

kyllä menee lusikat jakoon

Munkin mies lähti, kaverinsa kanssa. Omien sanojensa mukaan ei petä, "hän ei vaan ole sellanen" ja on tuosta puhuttu, ei tykkää maksullisista ja kehuu olevansa ainut suomalainen mies joka ei ole pannut Pattayalla. On tullut sähköpostis mesetystä ja viestiä päivittäin. Pelasivat lähinnä kamun kanssa pokeria siellä täällä. Sitten matkailee muualla ja kohta menee Thaikkuihin kuukaudeksi yksin.

Minä yksin kotona. Sanokaa, olenko idiootti.

Käy ostamassa uusia ihania alusvaatteita ja muuta illanviettorekvisiittaa. Käy kampaajalla yms. ja kun mies ihmettelee mitä varten olet hankkinut uutta iltakamaa niin sano, että kun olet lähdössä thaimaahan niin minä järjestän itselleni vähän kivaa kanssa, on niin mukava päästä välillä yksin tuulettumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies lähti kans:
Munkin mies lähti, kaverinsa kanssa. Omien sanojensa mukaan ei petä, "hän ei vaan ole sellanen" ja on tuosta puhuttu, ei tykkää maksullisista ja kehuu olevansa ainut suomalainen mies joka ei ole pannut Pattayalla. On tullut sähköpostis mesetystä ja viestiä päivittäin. Pelasivat lähinnä kamun kanssa pokeria siellä täällä. Sitten matkailee muualla ja kohta menee Thaikkuihin kuukaudeksi yksin.

Minä yksin kotona. Sanokaa, olenko idiootti.

Ainakin kovin hyväuskoinen.

Tuohan on selvää pässinlihaa jos mies puhuu punkastakin, tietää mitä haluaa, ja myös saa.
Asia olis toinen jos lähtis vaikka pohjois-Thaimaaseen eräretkelle, siellä kun matkailijalla katsottavaa on. Turistikohteet pursuaa tarjokkaita, rahapula on käsittämättömän suuri ja teot sen mukaisia. Taudit jyllää nykyään jo joka nurkalla.

Matkan tarkoitushan kävi selville, pitää saada pillakkaa.
Sinuna laittaisin suhteenne hyvin kyseenalaiseen valoon.

Noin yleisesti utelen tarkoittaako miehesi tauko töissä omasta vapaasta tahdosta otettua taukoa vaiko työnantajan pakottama tauko (=pakkoloma)? Kysymykseni on toiveikas ajatus siitä, että körmy suomalaismies vähän uhoaa kotona omalle muijalleen ja saa siten nauttia muijan kauhistuksesta, kun ei enää töissäkään oteta vakavasti ja kotona sentäs saa toisen vielä polvilleen. JOillakin miehillä on, nääs, sellainen taipumus vapauttaa testosteronejaan. Siis kovat puheet ja löysät teot.

Laita äijä matkaan ja taputa pepulle, että pitäkää kivaa. Auta pakkaamaankin ja hehkuta punaa poskissani, niin kohta se peruuttaa koko matkan tajutessaan miten innolla olet työntämässä sitä maailmalle.Käyt kampaajalla, tekstailet nurkan takana ja hymyilet iteksesi. Virittele syvällistä keskustelua vapaasta seksistä ja miten arvostat hippiaikaa, jolloin kaikki olivat kaikkien kanssa.

Että mitäs tuollaisesta hitsaamaan. Mulle ei tulis mieleenkään kärventyä oman puoliskoni matkoista. Jos ei osaa käyttäytyä, niin omapa on vikansa. Siinäpä samalla tulee punnittua suhteen vakavuus ja toisen älyllinen taso.

AP:n tapauksessa eniten ihmetyttää se, että mies ei edes yritä, että vaimo lähtisi mukaan reissuun esim. vain 1-2 viikoksi, sillä monesta työpaikasta saa kyllä esim. palkatonta lomaa vähäksi aikaa. Ylipäätään minusta pitkä reissu ulkomaille ei ole pelkkä ilmoitusluontoinen asia, vaan sellainen juttu, josta keskustellaan siihen tyyliin, että pyydetään puolisolta lupaa, että onhan se okei. Jos puoliso ei meinaa suostua, niin olisi hyvä esittää ne faktat, miksi haluaa lähteä (esim. kaipaan irtiottoa, lepoa, tilaisuutta kerran elämässäni). Jos kuitenkin ikiomaan reissuun lähdetään yhteisillä rahoilla (esim. vaimo jää maksamaan sähkölaskuja ja lasten kaikki ruokakulut), kun taas mies käyttää ikiomia rahojaan seksiyökerhoissa, niin minusta vaimollakin on oikeus sanoa, ettei hyväksy reissua.

Jos AP:llä pokka pitää, niin siinä tapauksessa sitten vain hänen pitää ilmoittaa selvästi miehelle, että jos hän lähtee panolomalle Pattayalle, niin nainen hommaa myös itselleen vierasta (ja ihan ilmaiseksi!). Miehen palattua testeihin ja kondomit käyttöön 3 kk:ksi, kunnes HIV-testitulokset ovat valmiit, sillä HIV:n saa siellä todella helposti. Moni mies ei halua seksiä kondomin kanssa ja vaikka yhdynnässä olisikin kondomi, niin suihinotossa harva sitä haluaa.

tauko töissä tulee siitä että mies on yksityisyrittäjä ja työnantaja, kenellä on töissä niin ei ole töitä tarjota muutamaksi viikoksi nyt keväällä.
ei sillä etteikö hän olisi ansainnut lomaa, mutta tuo, että haluaa mennä yksin sotii mun ajatusta vastaan
ei tää ole eka kerta kun se uhoaa lähtevänsä, mutta vielä ei ole lähtenyt....
mun mielestä lomalle lähdetään yhdessä ja suunnitellaan ajankohta kohde ym. molemmille sopivaksi

Saitko avauksellesi mieleistä vastiketta? *** Provohan tämä on.

et parempaa provoa keksinyt?

"Toisaaltaan kyll kuullostaa epäillyttävältä että mies valitsi matkakohteekseen juuri thaimaan. Omassa tuttavapiirissäkin pari perheenisää lähti thaimaaseen "poikien reisulle" ja tultuaan kotia leuhkivat muille pojille kuinka thaimaassa naiset ja tytöt teki mitä tahansa pienestä rahasummasta ja joka ilta palveluksessa oli kuulemma uus nainen tai tyttö."

Kehuskelivat siis oikein pedofiliallakin? Voisitko ilmoittaa poliisille, niin saataisiin edes kalpenemaan kuulustelussa? Kerrothan vaimoillekin? Kuka muka haluaa olla tuollaisten kanssa naimisissa?

Thaimaa ja Suomen laskettelukeskukset on semmoisia paikkoja johon varattuja ei saisi yksin päästää. Kyllä vaatii lujaa luonnetta ja matalaa hormonipitoisuutta elimistössä ettei sorru.

Ei Sinun tarvitse miestäsi päästää yksin Thaimaaseen. Sanot vaan, että ei käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipidettä tässä:
Thaimaa ja Suomen laskettelukeskukset on semmoisia paikkoja johon varattuja ei saisi yksin päästää. Kyllä vaatii lujaa luonnetta ja matalaa hormonipitoisuutta elimistössä ettei sorru.

Ei Sinun tarvitse miestäsi päästää yksin Thaimaaseen. Sanot vaan, että ei käy.

Mikä niissä laskettelukeskuksissa oikein on? En ole ikinä käynyt, joten sillä kysyn.. Kyllähän ihan tavallisella baari-illankin aikana voi ja ehtii tapahtua vaikka mitä kauheuksia parisuhteelle... kertokaa mitä ihmettä siellä hiihtokeskuksessa duunataan?

No työn puolesta tiedän, että kyllä duunataan... Tosin en sen työn :)

Mutta sehän se on se klassinen vitsi, että reissuun lähtevälle miehelle kannattaa vaimon panna se purkka sinne suksen pohjaan - ei se välttämättä sieltä pois kulu...

Alkuperäinen kirjoittaja Näin täällä taas:
No työn puolesta tiedän, että kyllä duunataan... Tosin en sen työn :)

Mutta sehän se on se klassinen vitsi, että reissuun lähtevälle miehelle kannattaa vaimon panna se purkka sinne suksen pohjaan - ei se välttämättä sieltä pois kulu...

Miksi pitää ajaa 1000 km per suunta ja maksaa kalliit hotellit parista panosta? Eikö se hoidu halvemmalla omassa kotikaupungissa baarin avulla tai kysymällä taksikuskilta maksullisen naisen yhteystiedot? en ymmärrä.

Niin en tiedä, onko se varsinaisesti ymmärryksen asia, kukapa sitä... :) Mutta toki maisemat on hulppeammat hotellin ympärilläkin, ja kun ollaan kaukana kotoa, osa porukasta sitten on ihan enemmälti "luvalla" villiä ja vapaata. Ja ne on sellaisia klassikkoja jo ne reissut, vaikka eivät toki koko totuus! Kyllä siellä on myös ihan oikeita matkaajia, hiihtäjiä, Lapin luonnon ja maisemien ystäviä - eivät kaikki hae läheskään vain sitä "Sääriselkää" (klassikkonimi, jota käyttää sitten se toinen puoli porukkaa). Kai ne on vähän sellaisia reissuja, että tuntee itsensä firman poikien joukossa ulkopuoliseksi, jos on käynyt vain etelän baareissa - asemantienausreissuja sen omankin porukan keskuudessa siis?

Yhteistyössä