T
Tyhjää nyhjää
Vieras
Olet ihan liian optimistinen ja romanttinen, Tuli. Edellä muut olivat realistisia, sillä kyllä naisesta kiinnostunut mies pitää yhteyttä. Sitä vaatii jo reviiriään puolustavan uroksen vietti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Onhan se hienoa, jos pystyy tekemään aloitteen erosta, mutta kun aina tekee aloitteen erosta, niin huomaa olevansa aina vapaa. Hätiköity päätöa on usein kohtalokas.
Alkuperäinen kirjoittaja miehelle no 1:Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Onhan se hienoa, jos pystyy tekemään aloitteen erosta, mutta kun aina tekee aloitteen erosta, niin huomaa olevansa aina vapaa. Hätiköity päätöa on usein kohtalokas.
Kuulepas, kohtalomies..eiköhän ainakin ap:n tapauksessa homma ole jo selvä. Kohtalokas voisi olla vaikkapa päätös erota lastensa isästä työpaikkaromanssin takia, tai jostain, mutta mies jonka on tuntenut muutamia kuukausia, ja joka on ihan selkeesti nihkeä seurustelun kannalta...haloo!
Mitä hätiköityä on päätöksessä jättää mies, jota ei näy viikkoon kahteen? Ja joka ei ole ilmaissut haluaan jatkaa suhdetta?
Mutta koska ihmissuhteessa on kaksi osapuolta, niin tuollaisessa yksipuolisessa tapauksessa on aika hyvä idea sanoa "moi moi", eikä jäädä leikkimään mitään välinpitämättömyys-leikkejä...
ja on juu hienoa jos pystyy tekemään aloitteen erosta...liekö siinä paljoa pystyttävää, jos on päätöksensä tehnyt perustuen siihen mitä silmä näkee (tai tässä tapauksessa EI näe- eli koko ukkoa ei näy missään)
Ratkaisevaa onkin enää tapa, jolla eron toteuttaa. Jääkö arpomaan tekstari/emaili. vai ottaakko jopa luuri käteen ja sanoa että tää olis ny tässä, ja hyvää loppuelämää.Ei se rohkeuttakaan tarvi, eikä ole hienoa...mutta hyvä mieli siitä jää kun tekee sen kerralla.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Suhde on aina kahden kauppa ja ihan pienestä asiasta ei kannata tehdä yksipuolista päätöstä erosta, koska ei voi olla varma toisen ajatuksista ja kysymyksessä voi olla väärinymmärrys ja nyt en tarkoita ap:n tapausta (vältäämättä)
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijakkaa:mies1 taitaa elämässäkin mennä sieltä missä aita on matalin. Et oo iknä kuullut sanontaa, että jos yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää? Olet tosi yksinkertaisen oloinen mielisteliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Dorianna:Aluksi kaikki oli ok; mies piti todella aktiivisesti yhteyttä ja kohteli kuin prinsessaa. Nyt kun olemme olleet pidempään tekemisissä, tuntuu, etten saa hänestä selvää. En kuule hänestä kuin kerran viikossa, viikonloppuisin en juuri koskaan.
Jos huomautan hänelle, että viikonloppuisinkin saa ottaa yhteyttä, hän tekee niin. Jos vihjaan, että olisi mukavaa olla yhdessä vaikka tiettynä juhlapyhänä, hän järjestää tapaamisen. Mutta saan ikäänkuin kädestäpitäen ohjata häntä tekemään "oikein".
Alkuperäinen kirjoittaja Dorianna:Ei ole miehestä kuulunut vieläkään pihaustakaan. Hän on joko tosi moukka tai vain leikkii suuttunutta viimeisestä mailistani, jossa vitsinomaisesti jokun hupimailin jatkona kyselin hänen oman "haareminsa" suuruutta viitaten siihen, että sain jonkun tulehduksen kun olimme viimeksi yhdessä. Sitten laitoin vain, että tuskinpa häneltä nyt mitään hyppykuppaa saisin kuitenkaan mutta että minun on ehkä pakko käydä lääkärissä. Ei ole heppu sen jälkeen ole kommentoinut mitään.
Herääkin kysymys, että odottaako mies minun ilmoittavan, että olen saanut häneltä jonkun tippurin ja pelaa varman päälle eikä ota mitään kantaa, vai onko hän loukkaantunut pikku kysymyksestäni, jolla tavallaan vaan ilmaisin hänelle, että itse en pompi muiden sängyissä enkä terveyteni takia halua, että hänkään tekee niin tai jos tekee, niin saisi ilmoittaa. (En ole btw vielä mennyt lääkärille, koska oireet tuntuvat helpottaneen, tiedoksi...)
En tiedä. Olen ollut itsekin aktiivinen yhteydenpidossa, ja jos laitoin esim. viikonloppuna viestiä, hän vastasi vasta maanantaina että oli niin kiire että ei ehtinyt viestaamaan ja sitten hän nukahtikin.
Tekisi vaan mieleni laittaa jotain viestiä, että kiitos ja hei, voit hakea golfmailasi ja muut kamppeesi kun ehdit tai sitten lähtetän ne postiennakolla. Olisinpa pistänyt pisteen tälle kummalliselle mykkäkoululle siinä tapauksessa.
Kummallisinta on se, että mies on itse puhunut että tunteita on ja että "sitten kun seuraavan kerran nähdään..." jne. No, keinoja tuntuu olevan pitää matoa koukussa.
En vaan millään ole meinannut suostua uskomaan, että tämä kaveri teki minulle paskamaisen tempun. On tavannut vanhempani ja perhetuttuja muutenkin. Plaa plaa plaa. Taidan unohtaa miehet vuodeksi ja räytyä masiksessa hetken ajan.