Mies valittaa ettei saa tarpeeksi seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja josefina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja lisäyksenä; mies on sitä mieltä, että olen epänormaali ja kaikki muut maailman naiset kyllä riemusta kiljuen harrastaisi hänen kanssaan seksiä.....Alan olla aika loukattu:(

tuollainen mies sais multa kenkää!! olis kuinka paljon lainaa / lapsia yms. tahansa ni tommosta en kattelis. sanoisin että tuon takia otan eron ja ole hyvä ja hanki itelles uus akka ni sitpä nähdään kuinka moni innosta kiljuen harrastaa sun kans EDES niitä yhden illan juttuja!! hohhoo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.

Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...

Juu, näinhän se on, mutta ei valitettavasti ole tuottanut tulosta:(

silloin hankitaan ulkopuolista apua siihen keskusteluun.

ei niin että kärvistellään ensin vuosia parisuhteessa jossa asiat eivät toimi tekemättä asialle mitään ja sitten erotaan ja katkeroidutaan ja syytellään vain että noku toi oli sitäjatätä kun minä en tehnyt mitään väärin"

tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.

Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...

Juu, näinhän se on, mutta ei valitettavasti ole tuottanut tulosta:(

silloin hankitaan ulkopuolista apua siihen keskusteluun.

ei niin että kärvistellään ensin vuosia parisuhteessa jossa asiat eivät toimi tekemättä asialle mitään ja sitten erotaan ja katkeroidutaan ja syytellään vain että noku toi oli sitäjatätä kun minä en tehnyt mitään väärin"

Ulkopuolisen avun hakeminenkin vaatii sen, että mies kokee sen lähtökohtaisesti positiivisena asiana. Jos miehen mielestä ainoa ongelma on se, että nainen on jotenkin hullu ja outo ja kaikki olis hyvin kun nainen tekisi niinkuin hän haluaa, hän tuskin on kovin motivoitunut apua hakemaan.

Niin, miehen mielestä mä olen se ongelma tässä asiassa. Mä luulin kauan itsekin niin, mutta en enää nyt kun olen hieman ehtinyt asiaa analysoida. Ulkopuolinen apu olis silti jees, mutta vaatii kyllä molempien tahtoa ottaa vastuuta.

Niin, miehen mielestä mä olen se ongelma tässä asiassa. Mä luulin kauan itsekin niin, mutta en enää nyt kun olen hieman ehtinyt asiaa analysoida. Ulkopuolinen apu olis silti jees, mutta vaatii kyllä molempien tahtoa ottaa vastuuta.

siinä vaiheessa kun sen miehen saa sinne ammattiauttajan luo, sitä asiaa voi ruveta puimaan syvemmin. ei sinne tarvitse eikä edes pidä mennä niin että molemmat ovat halukkaita korjaamaan ongelman joka on miehessä ;)

Tuli mieleeni, että vaikuttaako muilla tämä seksin puute joka ikiseen muuhun elämän osa-alueeseen? Tarkoitan siis sitä, että tässä meidän tapauksessa kaiken pohjimmainen syy on aina se, että pihtaan. Jos ei jaksa tehdä kotitöitä niin se johtuu siitä ja jne.

Minä en mielstäni pihtaa, olis ihanaa haluta enemmän!

Jos kerran viikossa on kuitenkin seksiä niin en pitäis sitä pihtaamisena. Meillä seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa ja ollaan molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.

Mulla on aivan samanlainen mies!Mies luulee että kaikki muut naiset haluaa seksiä monta kertaa viikossa ja minä olen se epänormaali kun en halua.Mies ei edes halua ymmärtää miksei seksi kiinnosta.Mun mies vielä kuvittelee että se voi tiuskia päivän siks kun seksiä ei ole ja illalla mut riittää sytyttämään yks halaus ja anteeksipyynty.Kiva huomata ettei ainoastaan mun mies ole näin tyhmä.

Niinpä, ei muakaan sytytä anteeksipyynnöt etc. vaan kyllä sen kunniotuksen pitäs tulla luonnostaan AINA. Mun miehellä on sydänystävänä sinkku, joka ei koskaan ole seurustellut vakavasti pitkään ja hän sitten antaa hyviä vinkkejä....KAIKKI muut naiset vaan haluaa. Haluiskohan ne kaikki muut naiset myös tehdä mun miehelle eväät, hoitaa niiden kodin ja kolme lasta ym.?? Pahin tässä on nyt se, että mua on loukattu seksuaalisesti niin pahasti:(

Itselläni oli vastaava tilanne aiemmassa suhteessani. Lopputulos oli se, että välttelin nukkumaanmenoa ja yhteisiä hetkiä miehen kanssa, sillä en tahtonut tulla painostetuksi tai joutua kuuntelemaan julmaa kritiikkiä henkilökohtaisista ominaisuuksistani. Tilanne oli melko kestämätön, sillä mitä aggressiivisemmin mies seksin vähäisyyteen suhtautui, sitä vähemmän mua kiinnosti edes koskea koko ihmiseen. Joskus mun oli tietysti pakko seksiinkin suostua, mutta sillä miehellä oli niin kiire, ei ennen yhdyntää muhun kiinnitetty paljon huomiota, joten limakalvot menivät usein rikki. Puhumisesta ei ollut hyötyä, joten minun oli pakko lopettaa suhde. Aina kun yritin asian nostaa esiin, mies alkoi konkreettisesti riisua housujaan ja totesi, ettei keskustelusta ole hyötyä, ainoastaan toiminta voi parantaa tilanteen.

Niinpä, ei muakaan sytytä anteeksipyynnöt etc. vaan kyllä sen kunniotuksen pitäs tulla luonnostaan AINA. Mun miehellä on sydänystävänä sinkku, joka ei koskaan ole seurustellut vakavasti pitkään ja hän sitten antaa hyviä vinkkejä....KAIKKI muut naiset vaan haluaa. Haluiskohan ne kaikki muut naiset myös tehdä mun miehelle eväät, hoitaa niiden kodin ja kolme lasta ym.?? Pahin tässä on nyt se, että mua on loukattu seksuaalisesti niin pahasti:(

Se, mitä olet kohdannut, on seksuaalista väkivaltaa. Miehen tulee käsittää toimintatapansa vääryys ja ongelmallisuus,sillä tuollaisista lähtökohdista on mahdotonta seksielämää ja parisuhdetta alkaa parantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Anteeksi ap, mutta suoraan sanottuna miehesi kuulostaa todella törpöltä :(

Ei multa anteeksi tarvitse pyytää, pahoillaan mun puolesta varmaankin tarvitsee olla:(
Ystävien kanssa olen hienovaraisesti puhunut asiasta, mutta en halua kertoa koko totuutta mun miehen käytöksestä, mua hävettää liikaa.
En mä nyt tän takia halua erotakaan, mutta muuten voin peesailla airesin kirjoitusta:( Mitenköhän tässä sitten itse vois paikkailla miehen aiheuttamaa mielipahaa? Hänen mielestään tuskin on ollut niin törkeä kuin miltä musta tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasnyt:
Alkuperäinen kirjoittaja häh!:
Mistä te löydätte tollasia ukkoja ittellenne?? Ja vielä teette niiden kanssa lapsia??? Ei pysty käsittään!

Voi kuule saattaa sunkin ukkos olla tuollainen... tai ainakin salaa vieraissa käydä...

Ulkopuolelta on helppo arvostella. Itse olin parisuhteessa täyden kusipään kanssa viisi vuotta, mutta kaikesta huolimatta eropäätös oli kaikkea muuta kuin helppo. Tottumuksesta on hurjan vaikea irtautua, eikä huonosti puolisoaan kohteleva mies suurella todennäköisyydellä ole alusta lähtien idiootti.

Ei multa anteeksi tarvitse pyytää, pahoillaan mun puolesta varmaankin tarvitsee olla:(
Ystävien kanssa olen hienovaraisesti puhunut asiasta, mutta en halua kertoa koko totuutta mun miehen käytöksestä, mua hävettää liikaa.
En mä nyt tän takia halua erotakaan, mutta muuten voin peesailla airesin kirjoitusta:( Mitenköhän tässä sitten itse vois paikkailla miehen aiheuttamaa mielipahaa? Hänen mielestään tuskin on ollut niin törkeä kuin miltä musta tuntuu.

Muistelen, että suhteessani hankalinta oli se, ettei mies millään tasolla käsittänyt aiheuttamansa mielipahan määrää. Itse suosittelisin ulkopuolista keskusteluapua, sillä muuten miehen on helppo ummistaa silmänsä toimintansa haitallisuudelta.

Tuli mieleeni, että vaikuttaako muilla tämä seksin puute joka ikiseen muuhun elämän osa-alueeseen? Tarkoitan siis sitä, että tässä meidän tapauksessa kaiken pohjimmainen syy on aina se, että pihtaan. Jos ei jaksa tehdä kotitöitä niin se johtuu siitä ja jne.

Meillä ainakin mies syytti mua koko ajan siitä, että hän ei tee kotitöitä koska pihtaan. Myös se, ettei mies peseytynyt tai vaihtanut puhtaita vaatteita päiväkausiin johtui siitä, ettei hän viitsinyt turhaan käydä suihkussa, kun ei saa seksiä kuitenkaan. Ja ilkeä käytös mua kohtaan. Jopa juominen ja yhteisten kulujen maksamatta jättäminen johtui siitä, etten antanut seksiä.

Mä olin tehnyt miehelle kyllä selväksi, mitä hän voisi tehdä että mieleni tekisi enemmän seksiä. Kirjoitin jopa kirjeenkin. En ilkeyttäni pihdannut, olisin todella halunnut haluta enemmän jos sillä meidän suhteen olisi saanut pelastettua. Mutta saa olla aika nymfo, että haluaa seksiä likaiselta, pahalle haisevalta mieheltä, joka vaan vittuilee ja ilkeilee eikä seksissä kuuntele yhtään naisensa toiveita vaan suunnileen runnoo sitä kovemmin, mitä epämukavammalta se naisesta tuntuu. Ja käyttäytyy kuin teini-ikäinen muuten. Mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta miehen käytökseen, mun olis pitänyt pystyä jostain tyhjästä vaan taikomaan himoja häntä kohtaan vaikka hän olis ollut mulle miten inhottava.

Todellakin olen pahoillani puolestasi :(
Jotta tuossa tilanteessa päästäisiin eteenpäin, miehen puolelta kommunikaation tulisi huomattavasti parantua. Parisuhdeterapiasta voisi olla hyötyä mikäli mies sellaiseen suostuisi lähtemään... Ei selvästikään ymmärrä sun näkökulmaasi ollenkaan.
Tuo, mitä sinulle tehdään on ehdottomasti väärin eikä tuollaista kiristämistä, uhkailua ja mitätöintiä l. henkistä väkivaltaa tarvitse ymmärtää ja hyväksyä.

Musta tuntuu, että olen niin lamaantunut, etten haluiskaan enää edes keskustella kenenkään ulkopuolisen kanssa. Olis huippu jos meillä olis piilokamera ja sit sen kanssa voitas mennä terapeutin pakeille. Ei tarvis kinastella ja vatvoa asioit vaan sais vaan näyttää meidän todellisuuden. Mä oikeesti uskoin pitkään miestä kun mua frigidiksi haukkui, mutta kyllä mä oikeesti seksiä haluan....

Yhteistyössä