A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ja lisäyksenä; mies on sitä mieltä, että olen epänormaali ja kaikki muut maailman naiset kyllä riemusta kiljuen harrastaisi hänen kanssaan seksiä.....Alan olla aika loukattu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Meillä se on toisinpäin. En edes muista milloin viimeksi oli seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.
Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...
Juu, näinhän se on, mutta ei valitettavasti ole tuottanut tulosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.
Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...
Juu, näinhän se on, mutta ei valitettavasti ole tuottanut tulosta![]()
silloin hankitaan ulkopuolista apua siihen keskusteluun.
ei niin että kärvistellään ensin vuosia parisuhteessa jossa asiat eivät toimi tekemättä asialle mitään ja sitten erotaan ja katkeroidutaan ja syytellään vain että noku toi oli sitäjatätä kun minä en tehnyt mitään väärin"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sä olet sitten yksi niistä kaikista muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, miehen mielestä mä olen se ongelma tässä asiassa. Mä luulin kauan itsekin niin, mutta en enää nyt kun olen hieman ehtinyt asiaa analysoida. Ulkopuolinen apu olis silti jees, mutta vaatii kyllä molempien tahtoa ottaa vastuuta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä en mielstäni pihtaa, olis ihanaa haluta enemmän!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niinpä, ei muakaan sytytä anteeksipyynnöt etc. vaan kyllä sen kunniotuksen pitäs tulla luonnostaan AINA. Mun miehellä on sydänystävänä sinkku, joka ei koskaan ole seurustellut vakavasti pitkään ja hän sitten antaa hyviä vinkkejä....KAIKKI muut naiset vaan haluaa. Haluiskohan ne kaikki muut naiset myös tehdä mun miehelle eväät, hoitaa niiden kodin ja kolme lasta ym.?? Pahin tässä on nyt se, että mua on loukattu seksuaalisesti niin pahasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh!:Mistä te löydätte tollasia ukkoja ittellenne?? Ja vielä teette niiden kanssa lapsia??? Ei pysty käsittään!
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Anteeksi ap, mutta suoraan sanottuna miehesi kuulostaa todella törpöltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierasnyt:Alkuperäinen kirjoittaja häh!:Mistä te löydätte tollasia ukkoja ittellenne?? Ja vielä teette niiden kanssa lapsia??? Ei pysty käsittään!
Voi kuule saattaa sunkin ukkos olla tuollainen... tai ainakin salaa vieraissa käydä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Anteeksi ap, mutta suoraan sanottuna miehesi kuulostaa todella törpöltä![]()
Ei multa anteeksi tarvitse pyytää, pahoillaan mun puolesta varmaankin tarvitsee olla
Ystävien kanssa olen hienovaraisesti puhunut asiasta, mutta en halua kertoa koko totuutta mun miehen käytöksestä, mua hävettää liikaa.
En mä nyt tän takia halua erotakaan, mutta muuten voin peesailla airesin kirjoitustaMitenköhän tässä sitten itse vois paikkailla miehen aiheuttamaa mielipahaa? Hänen mielestään tuskin on ollut niin törkeä kuin miltä musta tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli mieleeni, että vaikuttaako muilla tämä seksin puute joka ikiseen muuhun elämän osa-alueeseen? Tarkoitan siis sitä, että tässä meidän tapauksessa kaiken pohjimmainen syy on aina se, että pihtaan. Jos ei jaksa tehdä kotitöitä niin se johtuu siitä ja jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Anteeksi ap, mutta suoraan sanottuna miehesi kuulostaa todella törpöltä![]()
Ei multa anteeksi tarvitse pyytää, pahoillaan mun puolesta varmaankin tarvitsee olla
Ystävien kanssa olen hienovaraisesti puhunut asiasta, mutta en halua kertoa koko totuutta mun miehen käytöksestä, mua hävettää liikaa.
En mä nyt tän takia halua erotakaan, mutta muuten voin peesailla airesin kirjoitustaMitenköhän tässä sitten itse vois paikkailla miehen aiheuttamaa mielipahaa? Hänen mielestään tuskin on ollut niin törkeä kuin miltä musta tuntuu.