Mies valittaa ettei saa tarpeeksi seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja josefina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi exä vuosien takaa osoittautui jonkin sortin seksiriippuvaiseksi, onneksi en puolta vuotta kauempaa hassannut aikaani siihen kädelliseen... Seksiä olisi pitänyt olla kerran päivässä ja mielellään useamminkin. Persettä se vonkasi tasaisin väliajoin ja vetosi sekin niihin muihin naisiin, jotka kuulmma antavat auliisti persettä ja tykkäävät siitä.

Uskomatonta ajatella että olen sellaisen idiootin kanssa hetken heilunut :xmas:

Mun mies on onneksi ihan hyvännäköinen ja huolehtii hygieniastaan eli kyllä tää "haluttomuus! on ihan henkistä. Mitenköhän ne sinkut pärjää ilman seksiä vai paneeko mun miehen tyyppiset sitten ihan ketä vaan? Ai niin, kaikki upeet naisethan vaan haluu just mun miestä...

ap:n teksti on ihan kuin mun kirjoittamaa. Miehen mielestä seksiä pitäisi olla joka päivä ja monta kertaa ja mun pitäisi aina olla valmis ja halukas ja jos en sitä ole, niin olen heti frigidi. Mies ei ymmärrä sitä, että lapsi säätelee myös meidän seksielämää, että ei sitä seksiä tuosta noin vain harrasteta ja jos erehdyn miehelle sanomaan, että nyt lapsi nukkuu, että nyt olisi hyvä hetki seksille, niin silloin se ei miehelle käy, koska sen mielestä minä haluan sitä seksiä vain koska on pakko.
Kyllähän siinä halut on aika vähissä kun toinen tekee asiasta niin suuren haloon ja suuttuu jos ei seksiä tavalla tai toisella päivittäin saa. Itse hän voi olla väsynyt, mutta ei ymmärrä että minäkin voin olla väsynyt.

Meillä on välillä hyviä hetkiä ja sitten välillä asia räjähtää käsiin ja tappelu on sen mukainen, mutta aina mies saa tappelunkin aikana kaiken kääntymään niin, että syy on minussa, ei hänessä. Puhuu aina, että hankkii itselleen tyttöystävän, joka haluaa seksiä, niin siihen olen aina niissä tilanteissa sanonut, että siitä vaan, ihan rauhassa, mutta eipä tuo ole sanoista vielä tekoihin ryhtynyt ja jotenkin välillä tuntuu siltä, että jos joskus sen toteuttaa, niin eipä varmaan paljon minua hetkauta loppupelissä.

Mäkin olen sanonut, että siitä vaan hankkii sen toisen naisen, mutta sitten ei ole enää takasin paluuta. Ja samoin olen ajatellut, että jos niin tekee niin tuskinpa minä siinä häviän. Miehelle kuulemma riittäis seksi kaksi kertaa viikossa, mutta eipä se meidän elo ole sen kummosempaa vaikka sitä seksiä tilapäisesti enemmän oliskin. Mitähän tän kaltasilla miehillä on mennyt aivoissa sekasin? Ei kukaan muu mun kaveri ole koskaan vihjasuttkaan, että niillä olis tollanen mies. Eikä ne siis sen useammin seksiä harrasta. Olen tosi tunnollinen ja mietin aina kaikkien parasta, miehen mielestä olen ok kunhan vaan sais seksiä enemmän. Millonkahan se tajuaa oman osuutensa asiaan? Ja mitenkähän mä voisin unohtaa kaikki sen möläytykset ja teot, kaikille teoille kun löytyy syy musta:(
Ihanaa kuitenkin lukea, että muutkin joskus kokeneet tällaista, monet teistä ovat vaan tajunneet lähteä, hyvä niin:)

Haluiskohan sun mies intohimoisesti rakastella sun kanssa, jos hetkeä aiemmin olisit kommentoinut hänen olevan tuhkamuna, jolla ei ole tarpeeksi sitä tai tätä siinä vehkeessä?

Yhteistyössä