V
vierailija
Vieras
Jess ihanaa! Kiitos sille joka laittoi tiedon tänne! Olisi muuten mennyt varmaan ohi.
Vtttt mulla meni ohi. Oliko spiikeissä tai biisilistauksessa jotain spessua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jess ihanaa! Kiitos sille joka laittoi tiedon tänne! Olisi muuten mennyt varmaan ohi.
Livessä näkyi pullottava etumus, mutta ei siitä sen enempää.
Sitä kun Sinä ET voi tietää.Miten vaikeaa täällä on ymmärrätää että K, B tai ketään muukaan ole oikeasti homo. Shippaukset on lähinnä fanien hauskanpitoa ja on yleistä muissakin fandomeissa. Täällä vain otetaan tosissaan.
No Sinillä tuskin pullotti.Mitähhh???
Yksikään homo ei pane naista. Ei minun tuntemat ainakaan. He ei halua olla edes suhteessa naiseen.Sitä kun Sinä ET voi tietää.
Rock Rock, Koppi Tulessa, Takavoltti. Yllättävää että noinkin vanhaa tuotantoa soitettiin festareilla.Vtttt mulla meni ohi. Oliko spiikeissä tai biisilistauksessa jotain spessua?
Yksikään homo ei pane naista. Ei minun tuntemat ainakaan. He ei halua olla edes suhteessa naiseen.
I’ll be right there Elliot.Sitä kun Sinä ET voi tietää.
Häärijä tykkääBojanin pitäs tehdä tuolle tukkamättäälleen jotain. Rasvoittuva lattana.
Rock Rock, Koppi Tulessa, Takavoltti. Yllättävää että noinkin vanhaa tuotantoa soitettiin festareilla.
Joksut eivät välttämättä ole niin herkkähipiäisiä kuin heitä täällä puolustavat mammat, joten eiköhän Kris tiedä heidän kaikkien asiat ja voi puhua kaikkien suilla.Uskoisin, että Kris kaikesta huolimatta voi puhua vain omasta puolestaan.
Botomi![]()
Miten todistat kaikki B:n laittamat tykkäykset ja kerrotko, et miksi helkutissa ne pitäisi pystyä todistaa. Ei niitä kaikkia tykkäyksiä enää seuraavana päivänä kukaan normaali ihminen muista.No totta kai pitää pystyä todistamaan väitteensä, vttu kun jotkut voi olla idiootteja!
Puhuimme homoista emme biiseksualeista.Biseksuaalit panee. Muutamat tietämänk bisset tosin ovat sanoneet, että naisen täytyy silloin olla poikkeuksellisen viehättävä, mies voi olla ns taviskin.
No se kenestä B tykkäilee ahkeraan. Ne todistusten vaatimiset voit työntää pyllerööööööösiiii.Kuka on E H?
Härtsä on top, Ig:stä löytyy vähän mallia.Ihana. Kumpi on bottom ja kumpi top? Härtsä tikkaa varmasti terhakkaasti kuin terrieri.
Erling Haaland?No se kenestä B tykkäilee ahkeraan. Ne todistusten vaatimiset voit työntää pyllerööööööösiiii.
Eivätköhän he toistensa asiat tiedä hyvin, jopa suuntautumisen.Uskoisin, että Kris kaikesta huolimatta voi puhua vain omasta puolestaan.
Hahaa, toivottavasti on.Onko Käärijän varjo Häärijä nyt ottanut shippikontsavastuunkin, kun kommentoinu Boitsun uuteen kuvaan "You pretty man.Very nice
"
Tykkäysten tulvaa kommenttiin ei nähtävissä![]()
Itse luotan siihen mitä Kris sanoo. -se eriLopeta nyt jo toi heterojankkaus, sä et tiedä kenenkään heteroudesta tai homoudesta tai mistään muustakaan. Sä tiedät tasan tarkkaan vain sen, mitä sulle näytetään.
Se Damon taitaa oikeesti olla, mut voi toki hyvin olla bimies tai pan jne.Miten vaikeaa täällä on ymmärrätää että K, B tai ketään muukaan ole oikeasti homo. Shippaukset on lähinnä fanien hauskanpitoa ja on yleistä muissakin fandomeissa. Täällä vain otetaan tosissaan.