Mies tuli äsken kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
yksi vaan
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa:
hauskaa,mäkin siis vissiin petän kun mulla on puhelin aina mukana ja öisin se tosiaan on tyynyn alla:D
Tosin kuitenkaan en petä...
mulla kans. mies lukee viestit muuten enkä tykkää siitä!
siis saatan häntä vaikka haukkua kaverille riidan jälkeen enkä tahdo että lukee ne :D
ja ei musta sais lukea toisten henk.koht. juttuja muutenkaan...

Kiva
Oli ollut myös baarissa eilen, missä miehenikin siis. Joku nainen, (en tiedä kuka) oli kulkenut mieheni perässä, yhden hitaan olivat tanssineet. Ystäväni oli käynyt juttelemassa miehelle myöhemmin, mies oli ollut kummallinen ja "pälyilevä". Kaverin kanssa olivat kuitenkin kaksin lähteneet taksilla pilkun jälkeen, taksijonossa siis olivat vielä törmänneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Oli ollut myös baarissa eilen, missä miehenikin siis. Joku nainen, (en tiedä kuka) oli kulkenut mieheni perässä, yhden hitaan olivat tanssineet. Ystäväni oli käynyt juttelemassa miehelle myöhemmin, mies oli ollut kummallinen ja "pälyilevä". Kaverin kanssa olivat kuitenkin kaksin lähteneet taksilla pilkun jälkeen, taksijonossa siis olivat vielä törmänneet.
onko hitaiden tanssiminen pettämistä,oletteko puhuneet koskaan asiasta?kun miehes herää kysele et onko tanssinut tms....,ei se asia muuten selviä kuin puhumalla,toivotaan parasta.

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
onko hitaiden tanssiminen pettämistä,oletteko puhuneet koskaan asiasta?kun miehes herää kysele et onko tanssinut tms....,ei se asia muuten selviä kuin puhumalla,toivotaan parasta.
Emme ole puhuneet asiasta sen kummemmin, olen kyllä tanssinut hänen kavereiden kanssa, meillä siis 9v suhde, kaveripiiri aika sama. Mutta tuo nainen oli ollut joku oudompi, ystävänikään ei tiennyt kuka oli.

haloo
Mä luulen että miehesi on antanut numeronsa tai sitten ei mutta kertonut nimensä ja pelkää että nainen jonka kanssa tanssinut hitaita, soittaa ja siksi kuskaa puhelinta mukanaan. Ehkä ei kertonut naiselle olevansa varattu?

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Mä luulen että miehesi on antanut numeronsa tai sitten ei mutta kertonut nimensä ja pelkää että nainen jonka kanssa tanssinut hitaita, soittaa ja siksi kuskaa puhelinta mukanaan. Ehkä ei kertonut naiselle olevansa varattu?
Joo, tän aion selvittää kyllä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan :
onko se pettämistä jos lähettää mulkkunsa kuvan jollekin ? tao vastaanottaa pillun kuvan ?
Ei ole, mutta se on että lähettelee niitä seksi kumppaneillee joiden kanssa nussii kun sinisilmäinen vaimon reppana ei tajua mitä ukkonsa touhuaa.
Nimimerkillä 4 vuotta petetty.

en jaksa nyt lukee koko ketjua. mutta siis mä olen tollasten syytösten takia viime yönä kävelly 5km ja siis ukko syyttäää mua pettämisestä! kun kerta olen ihan outo ja puhelin äänettömällä koko ajan. käyn kuullema liikaa kahvilla ja kun eilen piti mennä kurssille ja tulla tänään kotiin niin sekin oli vaan että menen jonkun miehen luo ja meitä oli siel 5naista.

kyse ei ainakaan mulla mistään pettämisestä tai toisesta suhteesta. vaan ihan oma muutos prosessi käynnissä.

joo tää nyt ei liittyny tähän mitenkään.

jaksamista ap:lle ja elä nyt heti ekana pettämistä tai toisesta suhteesta epäile

Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Tuo on muuten ollut yleensä eka merkki pettämisestä, et aletaan piilottelemaan puhelinta. Ystäväni mies nukkui puhelin tyynyn alla ja kas kummaa, selvisi et on ollu hieman asiattomampi suhde työkaveriin. Ja onhan näitä tarinoita :D
mulla aina ja jokapaikas puhelin mukana ja nukun puhelin tyynyn alla!ja mulla ei olis edes mahiksii pettää koska en koskaa käy missää!

No on teillä kummallinen suhde jos ette voi puhua asioista ilman sotaa. Joko puhut miehesi kanssa tai annat asian olla. Tosi noloa soitella kavereille. Ihan teiniä. Hei mieti nyt itekin.
Kaikki ei oo samanlaisia. Joillain leimahtaa riidat helpommin. Joillain on sytytyslanka lyhyempi. Vitsi e että on mustavalkosta porukkaa!

Mikä siinä on teiniä soitella miehen kaverille? Mun mielestä on enemmän teiniä ettei kuuntele vaistojaan eikä selvitä mieltä painavia asioita.

Naisen PAHIN VIRHE on ohittaa oma naisen vaistonsa!!!! Jokainen nainen pystyy vaistoamaan milloin asiat eiole kunnossa!!!! Turha siinä leikkiä mitään siloin.

Jokaisessa suhteessa voi tulla vakeita hetkiä, jolloin luottamusta koetellaan.

Ja ikävä kyllä kaikilla ei ole miestä, johon voi luottaa kuin kiviseinään.Ittelläni on nyt, mutta aina ei ole ollut ja on myös lukemattomia ystäviä joilla on ongemia parisuhteissaan joko siksi että mies on epäluotettava tai muuten. Ei se tee näistä naisista sen teinimpiä kuin esim.sinä olet!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan :
onko se pettämistä jos lähettää mulkkunsa kuvan jollekin ? tao vastaanottaa pillun kuvan ?
Ei ole, mutta se on että lähettelee niitä seksi kumppaneillee joiden kanssa nussii kun sinisilmäinen vaimon reppana ei tajua mitä ukkonsa touhuaa.
Nimimerkillä 4 vuotta petetty.
Minusta on yksiselitteisesti pettämistä, jos lähettelee moisia kuvia.

haloo
Tarkotin sitä että teiniä soitella kaverille ja kysyä että mitäs teitte ja näitkö mitä mun mies teki jne. Aikuismaisempaa kysyä mieheltä suoraan. Siis jutella asioista ensin keskenään. Ja ap:n mies ilmeisesti heräs niin voi mennä jutteleen sille.
Mutta olen samaa mieltä kanssasi Jarna että naisen vaistoa ei voi ohittaa.

Kekki
Lähti eilen kaverilleen saunailtaan, sano et oli ollut kaverillaan yötä. Kaveri ei vastaa puhelimeensa, olisin kysynyt, koska hänel ei ole pokkaa valehdella, vaikka olisi sopinutkin jotain peitetarinaa. Siksi alkoi epäilyttää. Meni suihkuun PUHELIMEN kanssa, ja suoraan nukkuun.

:eek: :$
On ollut sutinaa taatusti,pitääks se sua tyhmänä.Näitä tarinoita on liikaa...

vieras
Tarkotin sitä että teiniä soitella kaverille ja kysyä että mitäs teitte ja näitkö mitä mun mies teki jne. Aikuismaisempaa kysyä mieheltä suoraan. Siis jutella asioista ensin keskenään. Ja ap:n mies ilmeisesti heräs niin voi mennä jutteleen sille.
Mutta olen samaa mieltä kanssasi Jarna että naisen vaistoa ei voi ohittaa.
se voi tuntua teiniltä, mut mielenrauha on parempi. ja aina ne miehet ei puhu totta, mistä sitä sitten saa sen totuuden tietää?
Itse jouduin tekeen hieman salapoliisityötä, onneksi tein. Itseään pitää osata puolustaa.

Yhteistyössä