4 vuotta petetty
Tottakai on aikuisempaa jutella suoraan miehelle. Mitä se hyödyttää jos mies ei olekkaan yhtä "aikuinen"? Luuletko että monikaan myöntää : Joo rakas petin sinua. ?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Tarkotin sitä että teiniä soitella kaverille ja kysyä että mitäs teitte ja näitkö mitä mun mies teki jne. Aikuismaisempaa kysyä mieheltä suoraan. Siis jutella asioista ensin keskenään. Ja ap:n mies ilmeisesti heräs niin voi mennä jutteleen sille.
Mutta olen samaa mieltä kanssasi Jarna että naisen vaistoa ei voi ohittaa.
Minäkin puhuin mieheni kanssa. Sain vain kauniita valheita.
" voi kulta sammuin pertin luo, en tietenkään ole pettänyt, sinä ole minulle niin rakas etten koskaan voisi sinua pettää, anteeksi että olin niin ajattelematon että en tullut kotiin"
Joskus on parempi varmistaa asiat ensin, kun toinen voi valehdella kirkkain silmin.
Ja en ole kuitenkaan täysin kyyninen miesten suhteen, en todelloakaan ole sitä mieltä että kaikki pettää ja valehtelee, uskon että on myös niitä jotka sitä ei tee, ehkä minäkin joskus sellaisen miehen kohtaan, johon voi luottaa.
Kuitenkin olen sitä mieltä omien kokemusteni perusteella että se vaisto on usein oikeassa.
Minulle on käynyt tuon nilkin kanssa lukuisia kertoja samoin kuin ap:lla ja aina uskoin selitykset, jos joskus varmistin hänen kavereiltaan asian oli kertomus sama kuin nilkillä, myöhemmin selvisi että hyväveli järjestelmä todella toimii.