Mies tuli äsken kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
4 vuotta petetty
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Tarkotin sitä että teiniä soitella kaverille ja kysyä että mitäs teitte ja näitkö mitä mun mies teki jne. Aikuismaisempaa kysyä mieheltä suoraan. Siis jutella asioista ensin keskenään. Ja ap:n mies ilmeisesti heräs niin voi mennä jutteleen sille.
Mutta olen samaa mieltä kanssasi Jarna että naisen vaistoa ei voi ohittaa.
Tottakai on aikuisempaa jutella suoraan miehelle. Mitä se hyödyttää jos mies ei olekkaan yhtä "aikuinen"? Luuletko että monikaan myöntää : Joo rakas petin sinua. ?
Minäkin puhuin mieheni kanssa. Sain vain kauniita valheita.
" voi kulta sammuin pertin luo, en tietenkään ole pettänyt, sinä ole minulle niin rakas etten koskaan voisi sinua pettää, anteeksi että olin niin ajattelematon että en tullut kotiin"
Joskus on parempi varmistaa asiat ensin, kun toinen voi valehdella kirkkain silmin.
Ja en ole kuitenkaan täysin kyyninen miesten suhteen, en todelloakaan ole sitä mieltä että kaikki pettää ja valehtelee, uskon että on myös niitä jotka sitä ei tee, ehkä minäkin joskus sellaisen miehen kohtaan, johon voi luottaa.
Kuitenkin olen sitä mieltä omien kokemusteni perusteella että se vaisto on usein oikeassa.
Minulle on käynyt tuon nilkin kanssa lukuisia kertoja samoin kuin ap:lla ja aina uskoin selitykset, jos joskus varmistin hänen kavereiltaan asian oli kertomus sama kuin nilkillä, myöhemmin selvisi että hyväveli järjestelmä todella toimii.

haloo
Siksipä puhelimen tutkiminen on valitettavasti ainoa keino varmistaa onko oma vaisto oikeassa mutta ap ei aio sitä tehdä. Ainakin nyt tänään, voihan ap jatkaa salapoliisityötä myöhemmin muilla keinoilla.

Kiva
Juteltu ollaan.

Minä: Huomenta kulta, mites meni eilen
Mies: Huomenta, menihän se
Minä: No, mikäs nyt? Oliko kivaa?
Mies: Ihan tavallista
Minä: Olit Sannankin nähnyt, oliko pahastikin huppelissa?
Mies: (KAUHISTUNUT ILME) Joo näin, soittiko se?
Minä: jooo...
Mies: Niinpä tietysti

Tässä vaiheessa meinas tulla paskahalvaus :|

Minä: No, onko sulla jotain kerrottavaa?
Mies: Sanna varmaan kertoi siitä naisesta?
Minä: Joo
Mies: Se akka roikku koko illan mussa, ihme tyrkky, ensin tiskillä tuli kysymään haluanko koittaa hänen silikoonejaan, sit tinkas drinkkiä, lähin meneen siitä ja akka vaan seuras. Sanoin että olen onnellisesti naimisissa, ja ettei kiinnosta. Ei se tajunnut jättää mua rauhaan, veti väkisin tanssilattiallekin. Sit näin Sannan ja tuli kyseleen kukas toi oli, ja missä sä oot. En jaksanu selitellä Sannalle mitään. No myöhemmin narikalla se akka toi numeronsa, pyysi syömään meitä, ei menty vaikka oli kauhea nälkä, kaveri ehdotti et lähetään syömään ja jatkoille vielä, kun ruokaa illasta jäi. Se akka oli kysynyt joltain ilmeisesti mun nimen, koska se soitteli aamuyöstä ja tarjos seuraansa.
Minä: :eek:
Mies: Joo, siinä tuo lyhyesti
Minä: miks kaveris ei vastaa? Koitin soittaa siitä bauhaus-jutusta?
Mies: no kun sen puhelin hukku
Minä: aijaa

Tässä vaiheessa kaksoset nukkuivat jo sikeästi iskän kainalossa, sanoin miehelle et jää säkin vaan vielä nukkumaan.

:eek: :eek: :eek: :eek:

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
jotenkin vaikeeta uskoa, et nainen vaan väkisin roikkuu perässä. Yrittiköhän miehes miten kovasti ja tosissaan sitä hätyytellä....:/
Mun on vaikea käsittää, että joku nainen menee kysymään joltain "haluatko koittaa mun silikoneja"

haloo
Tollaisia naisia todellakin on olemassa ja jos mies on sen verran kohtelias että ei viitsi sanoa että painu ämmä vittuun siitä. Toiset naiset on oikeesti niin häijyjä ettei tiedä mitä ne sit tekee. Jos ap:n mies on komea niin kai sillä vientiä olis.

vieras
Toi "veti väkisin tanssilattialle" ja soittelut kyllä epäilyttäis. Kuka nainen nyt on niin epätoivoinen, että alkaisi baarissa tuon kertomuksen lailla ketään ahdistelemaan?! Eiköhän miehesi ole ihan itse antanut numeronsa...

MömmönPaluu
jotenkin vaikeeta uskoa, et nainen vaan väkisin roikkuu perässä. Yrittiköhän miehes miten kovasti ja tosissaan sitä hätyytellä....:/
siis OIKEASTI on ihmisiä jotka roikkuu perässä.
mun miehen kimpussa oli sellainen ja MINÄ vieressä,nainen oli vaan mulle koko ajan "oletko kateellinen,miehesi saan milloin vaan yms"
lopulta jouduttiin pokea pyytään puuttuun siihen ettei tullu nyrkkimatsia..

Kisulit
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Mun on vaikea käsittää, että joku nainen menee kysymään joltain "haluatko koittaa mun silikoneja"
tuntuu, et sun mies on keksinyt ainakin puolet, tai liioittelee voimakkaasti. Mä kyllä kysyisin siltä "Sannalta" onko totta.

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Tollaisia naisia todellakin on olemassa ja jos mies on sen verran kohtelias että ei viitsi sanoa että painu ämmä vittuun siitä. Toiset naiset on oikeesti niin häijyjä ettei tiedä mitä ne sit tekee. Jos ap:n mies on komea niin kai sillä vientiä olis.
Mies on kyllä herrasmies, ei sano naisille pahasti.

En huomannut kysyä miks oli niin omituinen kun tuli kotiin.

Kyllä sellaisia kuule on. Ja sellaisiakin löytyy, ketkä baarissa tuli juttelemaan kaverin miehelle, että mennään meille panemaan, ei noi sun naisen tissit voi sua pitää tyytyväisenä :eek:

Lähti eilen kaverilleen saunailtaan, sano et oli ollut kaverillaan yötä. Kaveri ei vastaa puhelimeensa, olisin kysynyt, koska hänel ei ole pokkaa valehdella, vaikka olisi sopinutkin jotain peitetarinaa. Siksi alkoi epäilyttää. Meni suihkuun PUHELIMEN kanssa, ja suoraan nukkuun.

:eek: :$

:LOL: tyhmä (mies siis)

Kiva
tuntuu, et sun mies on keksinyt ainakin puolet, tai liioittelee voimakkaasti. Mä kyllä kysyisin siltä "Sannalta" onko totta.
Ei Sanna tiedä mitä se nainen on jutellut mun miehelle. Kertoi vaan et oli nähnyt baarissa jonku naisen kanssa juttelevan, oli ollut yhdellä hitaalla, ja taksijossa kaverinsa kanssa kaksin.

vieras
Onhan noita tyrkkyjä naisia olemassa,eivät vaan yksinkertaisesti tajua, ettei kiinnosta

Kiva
Mä lähen käymään siellä kaverilla kun nuo nukkuvat nyt. Kun sitä kerran ei saa puhelimella kiinni. Haen pitsat samalla.

Kerron illemmalla lisää jos tulee "uutta". Kiitos kuuntelijoille :) Ei ihan "mönkäänkään" mennyt vaistoni... :whistle:

Kisulit
Ei Sanna tiedä mitä se nainen on jutellut mun miehelle. Kertoi vaan et oli nähnyt baarissa jonku naisen kanssa juttelevan, oli ollut yhdellä hitaalla, ja taksijossa kaverinsa kanssa kaksin.
siis nainen on tyrkyttänyt väkisin itseään, ja miehes on muka hätyytellyt sitä, mut tanssi sen kans kuitenkin hitaan? Hmm.

No aika oudolta tuntuu, et sit pitää kuskata kännykkää vessaan jos ois puhtaasti kyse siitä, et nainen ois ollu miehen kimpussa. Noinkohan... No mut hienoahan se on, jos todella asia niin on, et siinä ei mitään epäilyttävää ole ollut =)

hmm
Tässä pienessä tuppukylässä on montakin tuollaista tyrkkyä naista. Moni on yrittänyt minunkin miestäni, vaikka olen ollut paikalla, eivätkä ole uskoneet, ennen kuin mieheni on sanonut todella rumasti ettei kiinnosta.

Jospa miehesi jännitti sitä, että uskotko häntä. Koska joskus totuuskin voi kuulostaa tekaistulta, niinkuin moni on täällä jo epäillytkin. Jos miehesi on hyvätapainen ja kohtelias, niin ehkä ei ole viitsinyt/kehdannut sanoa rumasti.
Mutta kyllähän sinä miehesi tunnet varmasti 9 vuoden jälkeen ja tiedät voiko häneen luottaa.

:) tsemppiä :)

Yhteistyössä