Mies tuli äsken kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja voi pyhä pieksut:
Kyllä tää silikooniblondi kuitenkin miestäs viehätti, ei se ollut siihen ainoo syypää, et nyt mies vaan tiukkaan haastatteluun.
Ai? Olitko paikalla? Se lumppu olis varmaan maininnut asiasta minulle suoraan, jos näin asia olisi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja voi pyhä pieksut:
Kyllä tää silikooniblondi kuitenkin miestäs viehätti, ei se ollut siihen ainoo syypää, et nyt mies vaan tiukkaan haastatteluun.
Ai? Olitko paikalla? Se lumppu olis varmaan maininnut asiasta minulle suoraan, jos näin asia olisi ;)
Se on varma. Lumppu mikä lumppu, joka ei oo miellyttänyt.

ei pahalla
Joo kannattas jutella kuitenkin ukkos kanssa... joku en tiedä mikä mut ei oikeen matsaa..
Kukaan tuskin tanssimaan lähtee jos ei itse halua..ei ainakaan sen takia et puhus muka järkee..

lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa:
hauskaa,mäkin siis vissiin petän kun mulla on puhelin aina mukana ja öisin se tosiaan on tyynyn alla:D
Tosin kuitenkaan en petä...
Tota... Miks?
Minä kuljetan tavan takia kännyä mukanani ja tyynyn alla se on siksi että vauvan syöttöjen aikaan katson kelloa siitä öisin.
Mullakin kännykkä toimittaa kellon virkaa, aamuisin myös hetärrää miekäläisen. Siks se on aina öisin petarin alla :) Muutoin kyllä unohtelen sitä jatkuvasti joka paikkaan.

:)
Oon lukenu tätä ketjua aamusta asti ja kyllä munki mielestä tuo miehen selitys on ihan uskottava, jos mun mies kertois noin tapahtuneen, uskoisin kyllä. Ja kyllä mun mielestä sellanen nainen on lumppu, joka tissejä tyrkyttää kokeileen, eikä meinaa uskoa, ettei kiinnosta. Melko epätoivosta. Kiva kun saitte selvitettyä asian =)

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Oon lukenu tätä ketjua aamusta asti ja kyllä munki mielestä tuo miehen selitys on ihan uskottava, jos mun mies kertois noin tapahtuneen, uskoisin kyllä. Ja kyllä mun mielestä sellanen nainen on lumppu, joka tissejä tyrkyttää kokeileen, eikä meinaa uskoa, ettei kiinnosta. Melko epätoivosta. Kiva kun saitte selvitettyä asian =)
Aamulla MÄ olin hieman epätoivoinen, kun tosiaan mietitytti tuo miehen käytös :) Siihenkin tuli selvyys, kun oli tosiaan pelännyt, et oon hirmu kiukkunen ym kun tulee kotiin :D

Ihanaa :D

mun mielipide
kyllä mä uskon että ap:n mies puhuu totta..luulisi että tää "lumppu" olisi puhelimessa sanonut jos heillä olisi jotain ollu ap:n miehen kanssa kun kerta yritti perheen hajoittaa

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
kyllä mä uskon että ap:n mies puhuu totta..luulisi että tää "lumppu" olisi puhelimessa sanonut jos heillä olisi jotain ollu ap:n miehen kanssa kun kerta yritti perheen hajoittaa
Siksi soitinkin, ja ihan varmistaakseni et soittelu loppuu. Mutta huomenna mennään vaihtamaan numero salaiseksi, ei vastasuudessa tule samanmoisia puheluita. On ollut kyllä työn puolesta jo harkinnassa tuo, mutta ei olla saatu aikaiseksi. :)

eiköhän se ämmä ois puhelimessa täräyttäny jos mies ois jotaki sen kans teheny.

Voihan olla et mies on naisen kans alussa paljo jutellut ja ollut mukava, kunnes tajunnut et tää homma alakaa mennä "väärille raiteille" ja lähteny pois. Nainen jääny ahistelemaan sit ku ei oo älynny et ei kiinnosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohi aiheen, mutta onko teillä siis kaksoset?
On, 11kk. Mummilassa on kaks vanhempaa ollut koko viikonlopun hoidossa.
Onko teillä ap siis yhteensä 4 lasta? Kaksoset ja 2 vanhempaa lasta?
Joo on, kaksoset (tytöt) on 11kk ja seuraava on 4v poika ja sit 6v tyttö :)
Ok.

onnea ap...hyvä kun soiti sille akalle...se selvitti lopullisesti...että miehes EI oo pettänyt...mä kans seurannut aamusta asti tätä ketjua...ja onnellisestihan tää juttu päätty...halit :hug: ...sulle ja KOKO perheellesi :flower: :hug:

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
onnea ap...hyvä kun soiti sille akalle...se selvitti lopullisesti...että miehes EI oo pettänyt...mä kans seurannut aamusta asti tätä ketjua...ja onnellisestihan tää juttu päätty...halit :hug: ...sulle ja KOKO perheellesi :flower: :hug:
Kiitos sulle :) Tosi hyvä mieli tullut joistain viesteistä :) Halaus myös sinulle :)

Ja luojan kiitos päättyi onnellisesti, ennen kuin olin edes jutellut miehen kanssa, mietin jo miten talon käy ym. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
en ole ap,lainasin vain ap.n kirjoituksia tuossa aikaisemmin,sori jos sekoitin

ok. En kyllä ite vieraalle kertois koko nimeäni, etunimi ja sukunimi...miksi baarissa pitää koko nimi kertoa, eikö riitä et "pekka vaan moi"
Mies EI OLLUT SANONUT!!! Oli ilmeisesti se nainen kysynyt joltain, ei mieskään tiedä mistä se oli onkinut numeron.
Jos tietää molemmat nimet,saa numerotiedustelusta esim.Mutta kuka kaveri kertoisi myös sukunimen?
Tai jos joku kaveri antanut numeron?

mie
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:
Itse myös varjelin puhelinta kuin valtionsalaisuutta kun petin puolisoa.
Sama täällä... Ja otin mukaan just suihkuunkin. ja sit pidin aina äänettömällä, eli ei tarvinnu vastailla kysymyksiin:keltä tuli viesti?

Yhteistyössä