Mies tuli äsken kotiin...

  • Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Jos teillä on muuten kaikki kunnossa niin miksi, oi miksi et yksinkertaisesti heitä miehellesi että hei, sä oot nyt vähän outo, onks kaikki ok? Tai soitat sille sen kaverille/sun kaverille ja kuulostelet tilannetta. Jos sun miehes susta käyttäytyy oudosti niin sitten se varmaan on niin. Ei me tunneta teitä eikä tiedetä mikä teillä on outoa ja mikä ei.
Ootko sä lukenut mitään?? Soitin kaverille, ei vastaa puhelimeen. Ja kyllä, oli ihan muutakin asiaa, pitäis sen peräkärryllä hakea huomenna bauhausista tavaraa.

Ja yritin kysyä, mutt herra paineli vaan yläkertaan nukkumaan ja suihkuun.
 
terkkari
hmm...no se... entä jos annat miehen nukkua nyt eka krapulansa pois ja sit alat sillai hyväntuulisesti utelemaan lisää. Jos kimpaantuu, niin sanot vaan, että olis kiva kuulla kuinka hauskaa heillä oli, kun toisaalta olis sullakin tehnyt mieli tuulettumaan, että jos edes mies jakais kokemuksensa ;) Jospa sieltä alkas tulla kommenttia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap,
kato nyt se ukkos puhelin kun se nukkuu niin ainakin tiedät sitten oliko aihetta epäilyyn.
Se että joutuu epäilemään mutta ei ole todisteita on aivan hanurista. Minäkin epäilin, koskaan ei riittänyt rohkeus alkaa penkomaan asioita, kuten puhelinta, mieheni piti sitä tyynyn alla kun nukkui ja puhelin oli koko ajan äänettömällä mukana jopa suihkuun mennessä hän piilotti puhelimen jonnekkin. Sitten kun minun mittani tuli täyteen ja ratsasin puhelimen, tietokoneen, työ auton, oli homma jatkunut jo 4vuotta. Paljolta olisin säästynyt jos olisin luottanut omaan epäilyyni ja ottanut asioista selvää silloin kun ensi merkit ilmaantui.
mun miehen puhelimessa ne naisten nimet oli eri kuin todellisuudessa, esim "matti työ" tms.

samoin kaverin mies oli laittanut puhelimeen naisten nimet just tuolla tyylillä,ovelaa eikös.....
Mun ukkoni ei ollu vaivautunut mitään nimiä muuttamaan, ei ollu kuin numerot, sillä oli työautossa ne naisten numerot lapulla eikä se koskaan tallentanut niitä puhelimeen, mutta ne viestit oli niin suoria että aivan turha sillä olis ollu niitä nimiä muuttaa, ne viestit jotka luin oli silkkaa seksiä ja jopa mulkun kuvia oli lähetelty sekä naisten pillun kuvia oli puhelimessa.
Nimimerkillä 4 vuotta petetty.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
Miksi sitä aina epäillään heti pahinta? Että on mennyt naimaan jotain vierasta naista, ei sitä ainakaan tuolla kyttäämisellä ja vainoharhaisuudella tilannetta helpoteta, eikö sitä voi ihan reilusti kysyä, että miten ilta meni ja oliko kivaa.
Kun en niihin saanut vastauksia. Vaan mies kertoi olleensa kaverillaan yötä, kaivoi puhelimen taskustaan ja paineli suihkuun. Ei kertonut onko ollut baarissa, vai koko illan saunomassa, ei kertonut oliko kivaa eikä mitään muutakaan.
Missä se nyt sitten on?
et viitti sitten lukea edes ensimmäistä viestiä.

NUK-KU-MAS-SA.
 
minäpä
Ehkäpä miehesi tiesi kokemuksesta , että sinun kanssa ei kannata alkaa asioista väittelemään ... Minunkin mieheni jättää nykyisin vastaamatta puhelimeen minun ollessa paikalla , mutta kun menen ulos ja kun tulen takaisin kotiin hän on ollut puhelimessa ja puhelu loppuu siihen ... Onpa outoa käytöstä . Ei ole tapahtunut aikaisemmin 10 avioliittovuoden aikana ... Minunkin mies varmasti pettää . Täytyykin seurata ottaako hän puhelimen mukaan suihkuunkin ...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap,
kato nyt se ukkos puhelin kun se nukkuu niin ainakin tiedät sitten oliko aihetta epäilyyn.
Se että joutuu epäilemään mutta ei ole todisteita on aivan hanurista. Minäkin epäilin, koskaan ei riittänyt rohkeus alkaa penkomaan asioita, kuten puhelinta, mieheni piti sitä tyynyn alla kun nukkui ja puhelin oli koko ajan äänettömällä mukana jopa suihkuun mennessä hän piilotti puhelimen jonnekkin. Sitten kun minun mittani tuli täyteen ja ratsasin puhelimen, tietokoneen, työ auton, oli homma jatkunut jo 4vuotta. Paljolta olisin säästynyt jos olisin luottanut omaan epäilyyni ja ottanut asioista selvää silloin kun ensi merkit ilmaantui.
mun miehen puhelimessa ne naisten nimet oli eri kuin todellisuudessa, esim "matti työ" tms.

samoin kaverin mies oli laittanut puhelimeen naisten nimet just tuolla tyylillä,ovelaa eikös.....
Mun ukkoni ei ollu vaivautunut mitään nimiä muuttamaan, ei ollu kuin numerot, sillä oli työautossa ne naisten numerot lapulla eikä se koskaan tallentanut niitä puhelimeen, mutta ne viestit oli niin suoria että aivan turha sillä olis ollu niitä nimiä muuttaa, ne viestit jotka luin oli silkkaa seksiä ja jopa mulkun kuvia oli lähetelty sekä naisten pillun kuvia oli puhelimessa.
Nimimerkillä 4 vuotta petetty.
:D munkin mies lähetti mulk.un kuvaansa :) hupaisaa... miten suuri ego pitää olla et tekee noin.

 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mulle heräs kysymys, miksi mies lähti viihteelle kun kaksoset on kipeänä mutta se onkin jo ihan toinen juttu.
Koska saunailta oli sovittu jo muutama viikko takaperin, eikä mua haitannut. Kyl mä yksin pärjään kipeiden lasten kanssa, ei siinä miestä tarvita, koska lapset kipeinä kuitenkin nyhjää vaan mun sylissä. (tissillä vielä)

Ja en, en edes illalla miettinyt mitä mies tekee, tai jättää tekemättä. Ystävän kanssa teimme pitsaa, kun oli seuranani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä:
Ehkäpä miehesi tiesi kokemuksesta , että sinun kanssa ei kannata alkaa asioista väittelemään ... Minunkin mieheni jättää nykyisin vastaamatta puhelimeen minun ollessa paikalla , mutta kun menen ulos ja kun tulen takaisin kotiin hän on ollut puhelimessa ja puhelu loppuu siihen ... Onpa outoa käytöstä . Ei ole tapahtunut aikaisemmin 10 avioliittovuoden aikana ... Minunkin mies varmasti pettää . Täytyykin seurata ottaako hän puhelimen mukaan suihkuunkin ...

mun ex tekstaili kaiket illat, aina muka työjuttu :) ja meni kävelylle ja aina oli puhelin varattu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 4 vuotta petetty?:
Missäpäin Suomea? Kuulostaa tutulta tapaukselta. Nimimerkki sivusta seurannut.
Kainuusta.
Olen aika monelle tästä kertonut joten joku voi tunnistaa, ei tosin haittaa vaikka tunnistaakin, tässä on paljon pahempiakin juttuja mitä tuo nilkki on minulle tehnyt, tuo mitä kerroin oli vain pieni osa sitä suunnitelmallista pettämis kuviota jonka hän järjesti.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No käy nyt sit kattomassa sen puhelin niin saat mielenrauhan
En. Missään vaiheessa en ole sanonut että kurkkisin toisen puhelinta. Ikinä, en ole ainuttakaan viestiä lukenut. Vastannut olen, jos mies ei ole päässyt vastaamaan, huutanut olen kyllä et "äitis soittaa, se ja se soittaa" niin mies on huikannut takas et vastaa sä.
 
haloo
Mä tiedän tapauksen Treelta jossa läheteltiin mulkun ja pillun kuvia.
Ap: Joko vastasit: Mikset tutki puhelinta kun mies nukkuu? Se on yksi keino selvittää asiaa. Ja joo, tuli jo selväksi että et ole koskaan tehnyt niin mutta eipä ole miehesikään ennen käyttäytynyt oudosti. Missä puhelin nyt on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Mä tiedän tapauksen Treelta jossa läheteltiin mulkun ja pillun kuvia.
Ap: Joko vastasit: Mikset tutki puhelinta kun mies nukkuu? Se on yksi keino selvittää asiaa. Ja joo, tuli jo selväksi että et ole koskaan tehnyt niin mutta eipä ole miehesikään ennen käyttäytynyt oudosti. Missä puhelin nyt on?
Miehen tyynyn alla.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Mä tiedän tapauksen Treelta jossa läheteltiin mulkun ja pillun kuvia.
Ap: Joko vastasit: Mikset tutki puhelinta kun mies nukkuu? Se on yksi keino selvittää asiaa. Ja joo, tuli jo selväksi että et ole koskaan tehnyt niin mutta eipä ole miehesikään ennen käyttäytynyt oudosti. Missä puhelin nyt on?
Kaippa se on miehen kalsareissa :D En tiedä, en ole käynyt yläkerrassa. Nuo kipeät mussukat nukahtivat sohvalle ja en viitsi lähteä ettei ne herää.
 

Yhteistyössä