Mies tuli äsken kotiin...

  • Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks pitää mennä heti aamulla suihkuun jos on ollut vasta illalla saunassa? Toi puhelimen mukaan ottaminen suihkuun kyllä naurettavaa, ethän sä pysty kuitenkaan vastaamaan kun olet suihkussa, ja samallalailla näet kuka on soittanut vaikka se olis keittiön pöydällä. Oikeesti, onko jollakin niin täydellinen parisuhde ettei hätkähdä yhtään jos toinen osapuoli yhtäkkiä käyttäytyy ihan eritavalla kuin aiemmin.
Tuoi nyt on todella vainoharhaista! Kyllä minä aamulla menen suihkuun AINA krapulassa vaikka kuinka olisi saunottu koko ilta. Virkistää kummasti. En tienny että sekin on pettämisen merkki! :eek:
no mene sinä suihkuun millon haluat mut jos ap:n miehelle toi käytös on erilaista kuin normaalisti, niin se kai tässä on asian ydin!
 
Tuttua. Puhelin suihkussakin mukana ja suuttuu, kun kysytään. Suuttui kun kysyin (silloin vielä huvittuneena) että miksi sulla on puhelin suihkussa mukana? Silloin alkoi epäilyttää. Ja niinhän se oli, toinen sillä oli.
 
minäpä
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
Ja puhumattakaan , että haluaisit urkkia miehesi puhelinta . Mitäpä mietit jos miehesi tarkastelisi sinun puhelinta ..? Kyllä mäkin pitäisin puhelinta mukanani jos mieheni haluaisi aina sitä tarkastella . Eihän kaikki asiat yksinkertaisesti kuulu sille , esim. työasiat yms. . Menepä itseesi vähän . Odota , että miehesi herää ja juttele sen kanssa . Tämä palsta ei ole oikea paikka analysoida asiaa !

 
vieras
ap,
kato nyt se ukkos puhelin kun se nukkuu niin ainakin tiedät sitten oliko aihetta epäilyyn.
Se että joutuu epäilemään mutta ei ole todisteita on aivan hanurista. Minäkin epäilin, koskaan ei riittänyt rohkeus alkaa penkomaan asioita, kuten puhelinta, mieheni piti sitä tyynyn alla kun nukkui ja puhelin oli koko ajan äänettömällä mukana jopa suihkuun mennessä hän piilotti puhelimen jonnekkin. Sitten kun minun mittani tuli täyteen ja ratsasin puhelimen, tietokoneen, työ auton, oli homma jatkunut jo 4vuotta. Paljolta olisin säästynyt jos olisin luottanut omaan epäilyyni ja ottanut asioista selvää silloin kun ensi merkit ilmaantui.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
Ja puhumattakaan , että haluaisit urkkia miehesi puhelinta . Mitäpä mietit jos miehesi tarkastelisi sinun puhelinta ..? Kyllä mäkin pitäisin puhelinta mukanani jos mieheni haluaisi aina sitä tarkastella . Eihän kaikki asiat yksinkertaisesti kuulu sille , esim. työasiat yms. . Menepä itseesi vähän . Odota , että miehesi herää ja juttele sen kanssa . Tämä palsta ei ole oikea paikka analysoida asiaa !
Kuka siitä nyt on puhunut, että olisin sitä urkkimaan mennyt???

SANON NYT VIIMEISEN KERRAN; JOS MIES OLISI KÄYTTÄYTYNYT NORMAALISTI, EN EPÄILISI MITÄÄN. EN KERTAAKAAN OLE MIEHEN PUHELINTA TUTKINUT, EN OLE MUSTASUKKAINEN, EN VAINOHARHAINEN. JOS MIES _ITSE_ AIHEUTTAA TÄLLÄISEN OUDOLLA KÄYTÖKSELLÄ, NIIN MITÄ SIITÄ PITÄISI SITTEN AJATELLA?

SINISILMÄISENÄ VAAN USKOA KAIKKI PASKA, NIINKÖ?
 
Kyllä se on aikuisen miehen ihan oma asia milloin käy suihkussa, missä pitää kännykkää mukanaan jne. Noilla syillä varmaan jokainen sitten pettää.
Alan uskoa siihen naisten vainoharhaisuuteen ja kyttäämiseen, kyllä sitä ilmeisesti on olemassa.
Luultavasti ap on vain yön aikana miettinyt missä mies on ja mitä tekee ja näkee nyt niitä "merkkejä"joka asiassa.
Muistakaa, että syytön kunnes toisin todistetaan, ja ei ole tarkoitus niitä "todisteita" etsimällä etsiä! Sellainen se vasta tappaakin parisuhteen!

Ja haluan tuoda esille myös sen, että minuakin on petetty, en ole ihan ummikko sen asian suhteen. Mutta onneksi en ole antanut edellisen suhteen tapahtumien vaikuttaa nykyiseen parisuhteeseen.
 
Kiva
RYTKÄÄTYS, voit jättää tämän ketjun, sinua ei tänne kaivata. Kiitos.

Ja ihan tiedoksi sinulle, en ole pohtinut yöllä mitään, olen nukkunut lastenhuoneessa kaksosten kanssa. En edes tiennyt onko mies kotona, ennen kuin aamulla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap,
kato nyt se ukkos puhelin kun se nukkuu niin ainakin tiedät sitten oliko aihetta epäilyyn.
Se että joutuu epäilemään mutta ei ole todisteita on aivan hanurista. Minäkin epäilin, koskaan ei riittänyt rohkeus alkaa penkomaan asioita, kuten puhelinta, mieheni piti sitä tyynyn alla kun nukkui ja puhelin oli koko ajan äänettömällä mukana jopa suihkuun mennessä hän piilotti puhelimen jonnekkin. Sitten kun minun mittani tuli täyteen ja ratsasin puhelimen, tietokoneen, työ auton, oli homma jatkunut jo 4vuotta. Paljolta olisin säästynyt jos olisin luottanut omaan epäilyyni ja ottanut asioista selvää silloin kun ensi merkit ilmaantui.
mun miehen puhelimessa ne naisten nimet oli eri kuin todellisuudessa, esim "matti työ" tms.


 
minäpä
Ehkä olet itsekin vain unen tarpeessa kun noin vaahtoat . Olet varmaan koko yön odottanut miestäsi kotiin ... Toivottavasti asiat järjestyvät . Tuossa mielentilassa ei ehkä kuitenkaan kannata mieheltäsi mitään udella . Kokeileppa haluaisiko hän ... Jos ei , niin sitten voit olla varma , että epäilyksesi oli totta !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kyllä se on aikuisen miehen ihan oma asia milloin käy suihkussa, missä pitää kännykkää mukanaan jne. Noilla syillä varmaan jokainen sitten pettää.
Alan uskoa siihen naisten vainoharhaisuuteen ja kyttäämiseen, kyllä sitä ilmeisesti on olemassa.
Luultavasti ap on vain yön aikana miettinyt missä mies on ja mitä tekee ja näkee nyt niitä "merkkejä"joka asiassa.
Muistakaa, että syytön kunnes toisin todistetaan, ja ei ole tarkoitus niitä "todisteita" etsimällä etsiä! Sellainen se vasta tappaakin parisuhteen!

Ja haluan tuoda esille myös sen, että minuakin on petetty, en ole ihan ummikko sen asian suhteen. Mutta onneksi en ole antanut edellisen suhteen tapahtumien vaikuttaa nykyiseen parisuhteeseen.
Mun mielestä sä et voi sanoa, että mun tai monen muun kokemus olisi pelkkää vainoharhaisuutta :eek: Voi olla että ap näkee pelkkiä merkkejä, mutta mitä sitten. Miksi sä teet niin ison peikon tästä asiasta? Mun exällä todella oli toinen nainen, ja puhelin oli piilossa ihan koko ajan. Suihkussakin mukana jne. Se oli ihan todellista ja tuli ilmi urkkimatta, vahingossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap,
kato nyt se ukkos puhelin kun se nukkuu niin ainakin tiedät sitten oliko aihetta epäilyyn.
Se että joutuu epäilemään mutta ei ole todisteita on aivan hanurista. Minäkin epäilin, koskaan ei riittänyt rohkeus alkaa penkomaan asioita, kuten puhelinta, mieheni piti sitä tyynyn alla kun nukkui ja puhelin oli koko ajan äänettömällä mukana jopa suihkuun mennessä hän piilotti puhelimen jonnekkin. Sitten kun minun mittani tuli täyteen ja ratsasin puhelimen, tietokoneen, työ auton, oli homma jatkunut jo 4vuotta. Paljolta olisin säästynyt jos olisin luottanut omaan epäilyyni ja ottanut asioista selvää silloin kun ensi merkit ilmaantui.
mun miehen puhelimessa ne naisten nimet oli eri kuin todellisuudessa, esim "matti työ" tms.

samoin kaverin mies oli laittanut puhelimeen naisten nimet just tuolla tyylillä,ovelaa eikös.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kyllä se on aikuisen miehen ihan oma asia milloin käy suihkussa, missä pitää kännykkää mukanaan jne. Noilla syillä varmaan jokainen sitten pettää.
Alan uskoa siihen naisten vainoharhaisuuteen ja kyttäämiseen, kyllä sitä ilmeisesti on olemassa.
Luultavasti ap on vain yön aikana miettinyt missä mies on ja mitä tekee ja näkee nyt niitä "merkkejä"joka asiassa.
Muistakaa, että syytön kunnes toisin todistetaan, ja ei ole tarkoitus niitä "todisteita" etsimällä etsiä! Sellainen se vasta tappaakin parisuhteen!

Ja haluan tuoda esille myös sen, että minuakin on petetty, en ole ihan ummikko sen asian suhteen. Mutta onneksi en ole antanut edellisen suhteen tapahtumien vaikuttaa nykyiseen parisuhteeseen.
Mun mielestä sä et voi sanoa, että mun tai monen muun kokemus olisi pelkkää vainoharhaisuutta :eek: Voi olla että ap näkee pelkkiä merkkejä, mutta mitä sitten. Miksi sä teet niin ison peikon tästä asiasta? Mun exällä todella oli toinen nainen, ja puhelin oli piilossa ihan koko ajan. Suihkussakin mukana jne. Se oli ihan todellista ja tuli ilmi urkkimatta, vahingossa.
samaa mieltä. Toivottavasti Rytkäätys ei tule enää tähän ketjuun, jos tulee niin älä ap välitä.


 
terkkari
Miksi sitä aina epäillään heti pahinta? Että on mennyt naimaan jotain vierasta naista, ei sitä ainakaan tuolla kyttäämisellä ja vainoharhaisuudella tilannetta helpoteta, eikö sitä voi ihan reilusti kysyä, että miten ilta meni ja oliko kivaa. Ehkäpä ne vastaukset kertovat jotain. Ja voihan olla, että ukkosi on kännihöperyyksissään mennyt antamaan numeronsa jollekin sitä pyytäneelle ja nyt sillä hirvittää jos se tytteli oikeasti soittaa. Eikä hällä ole ollut aiettakaan pettää ap:ta.
 
Vähän off topic, mut siihen halusin vastata et pettääkö ihminen, jos suhteessa on kaikki hyvin. Omakohtainen kokemus on et voi pettää. Aikaisemmassa suhteessani petin, vaikka kaikki oli hyvin. Tuli sellainen tilanne, josta tiesin etten mitenkään voi jäädä kiinni ja oli kiva ehdokas, niin tartuin tilaisuuteen. Ero tuli sit pari vuotta myöhemmin ihan muista syistä. Salaisuus ei koskaan paljastunut.
 
haloo
Jos teillä on muuten kaikki kunnossa niin miksi, oi miksi et yksinkertaisesti heitä miehellesi että hei, sä oot nyt vähän outo, onks kaikki ok? Tai soitat sille sen kaverille/sun kaverille ja kuulostelet tilannetta. Jos sun miehes susta käyttäytyy oudosti niin sitten se varmaan on niin. Ei me tunneta teitä eikä tiedetä mikä teillä on outoa ja mikä ei.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä:
Ehkä olet itsekin vain unen tarpeessa kun noin vaahtoat . Olet varmaan koko yön odottanut miestäsi kotiin ... Toivottavasti asiat järjestyvät . Tuossa mielentilassa ei ehkä kuitenkaan kannata mieheltäsi mitään udella . Kokeileppa haluaisiko hän ... Jos ei , niin sitten voit olla varma , että epäilyksesi oli totta !
Missä mielentilassa? Tottakai alkaa vituttamaan jos ihmiset syyttävät vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi. Kun sitä en ole. Ellei siihen anneta aihetta. Nukkunut olen lasten kanssa, joten en tiennyt kun aamulla vasta ettei mies ole kotona.

ootteko te noin tyhmiä oikeasti? Jos mies käyttäytyy erilailla, mitä koko yhdeksän vuoden aikana, eikö sillon pitäisi miettiä missä mennään?
 
kokemusta
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa:
hauskaa,mäkin siis vissiin petän kun mulla on puhelin aina mukana ja öisin se tosiaan on tyynyn alla:D
Tosin kuitenkaan en petä...
Näin meilläkin, mun miehen pitäs varmaan hyppiä jo seinille ja soitella mun kavereille.

Älyttömän mustasukkasta sakkia. Pettämisen merkit on kyllä jotkut ihan muut kuin yllä mainitut.
Kuule, valitettavasti todella monessa pettämisjutussa tuo puhelimen kuljettelu mukana on se eka merkki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
RYTKÄÄTYS, voit jättää tämän ketjun, sinua ei tänne kaivata. Kiitos.

Ja ihan tiedoksi sinulle, en ole pohtinut yöllä mitään, olen nukkunut lastenhuoneessa kaksosten kanssa. En edes tiennyt onko mies kotona, ennen kuin aamulla.
Kiitos vain teillekin! Poistun mielellään. Voitte jäädä tänne keskustelemaan siitä, että onko miehenne käyttäytynyt oudosti esim. muistanut panna vessan kannen alas (huono omatunto?), ja kannattaa myös nyt sitten soittaa tästäkin asiasta miehen kavereille.
Onnea valitulle tielle!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kyllä se on aikuisen miehen ihan oma asia milloin käy suihkussa, missä pitää kännykkää mukanaan jne. Noilla syillä varmaan jokainen sitten pettää.
Alan uskoa siihen naisten vainoharhaisuuteen ja kyttäämiseen, kyllä sitä ilmeisesti on olemassa.
Luultavasti ap on vain yön aikana miettinyt missä mies on ja mitä tekee ja näkee nyt niitä "merkkejä"joka asiassa.
Muistakaa, että syytön kunnes toisin todistetaan, ja ei ole tarkoitus niitä "todisteita" etsimällä etsiä! Sellainen se vasta tappaakin parisuhteen!

Ja haluan tuoda esille myös sen, että minuakin on petetty, en ole ihan ummikko sen asian suhteen. Mutta onneksi en ole antanut edellisen suhteen tapahtumien vaikuttaa nykyiseen parisuhteeseen.
Joo, onhan aikuisella miehellä oikeus tehdä mitä haluaa. Aikuinen mies pystyy jopa pettämään halutessaan ja vieläpä valehtelemaan siitä puolisolleen päin naamaa. Minusta olisi lähinnä merkki puolison välinpitämättömyydestä ja jopa rakkauden puutteesta, jos ei olisi mitään merkitystä sillä, että puoliso on ehkä pettänyt.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
Miksi sitä aina epäillään heti pahinta? Että on mennyt naimaan jotain vierasta naista, ei sitä ainakaan tuolla kyttäämisellä ja vainoharhaisuudella tilannetta helpoteta, eikö sitä voi ihan reilusti kysyä, että miten ilta meni ja oliko kivaa.
Kun en niihin saanut vastauksia. Vaan mies kertoi olleensa kaverillaan yötä, kaivoi puhelimen taskustaan ja paineli suihkuun. Ei kertonut onko ollut baarissa, vai koko illan saunomassa, ei kertonut oliko kivaa eikä mitään muutakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
RYTKÄÄTYS, voit jättää tämän ketjun, sinua ei tänne kaivata. Kiitos.

Ja ihan tiedoksi sinulle, en ole pohtinut yöllä mitään, olen nukkunut lastenhuoneessa kaksosten kanssa. En edes tiennyt onko mies kotona, ennen kuin aamulla.
Kiitos vain teillekin! Poistun mielellään. Voitte jäädä tänne keskustelemaan siitä, että onko miehenne käyttäytynyt oudosti esim. muistanut panna vessan kannen alas (huono omatunto?), ja kannattaa myös nyt sitten soittaa tästäkin asiasta miehen kavereille.
Onnea valitulle tielle!

Eiköhän se jokainen tiedä omasta ukostaan,millon käyttäytyy mielestään omituisesti.Ja toi puhelimen koko ajan mukana kantaminen kyllä herättää epäilyksiä ellei se yleensä tapoihin kuulu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
Miksi sitä aina epäillään heti pahinta? Että on mennyt naimaan jotain vierasta naista, ei sitä ainakaan tuolla kyttäämisellä ja vainoharhaisuudella tilannetta helpoteta, eikö sitä voi ihan reilusti kysyä, että miten ilta meni ja oliko kivaa.
Kun en niihin saanut vastauksia. Vaan mies kertoi olleensa kaverillaan yötä, kaivoi puhelimen taskustaan ja paineli suihkuun. Ei kertonut onko ollut baarissa, vai koko illan saunomassa, ei kertonut oliko kivaa eikä mitään muutakaan.
Missä se nyt sitten on?
 

Yhteistyössä