Mies tappeli työkaverinsa kanssa pikkujouluissa. Voiko saada potkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko ne vapaa-ajalla ne pikkujoulut kuitenkin? Tuskin saa. Yhden kerran olen ollut työhön liittyvillä koulutuspäivillä mihin soitettiin poliisi koska yhdellä osallistujista oli jostain syystä ase mukana... Edelleen on töissä tää aseenkantaja. Mutta kyllä siitä jonkinlainen keskustelu taidettiin käydä, en vaan ole ollut paikalla niin en tiedä miten meni.

Syytä olisi antaa potkut. Tilanne on kuitenkin ollut työpaikan toimintaan liittyvä ja sama se on jos työmaalla vedät kaveria turpiin, niin potkuthan siitä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syytä olisi antaa potkut. Tilanne on kuitenkin ollut työpaikan toimintaan liittyvä ja sama se on jos työmaalla vedät kaveria turpiin, niin potkuthan siitä tulee.

Syytä olisi varmasti, mutta voiko antaa?

Ei voi tolla perustein antaa potkuja. Tiedän tapauksen, joka latas pomoaan turpaan pikkujouluissa ja vieläkin se on siellä töissä :D Pomo tosin vaihtunut, kun olikin täysin mulkku...

Voi saada, ihan vähän aikaa sitten kuulin mieheltä että heidänkin työpaikallaan oli näin käynyt. Siis vapaa-aikana baarissa kai, ilman pikkujouluja. Potkut tuli.

Voi saada, ihan vähän aikaa sitten kuulin mieheltä että heidänkin työpaikallaan oli näin käynyt. Siis vapaa-aikana baarissa kai, ilman pikkujouluja. Potkut tuli.

Tyytyiköhän potkuihinsa vai veikö asiaa liiton kautta eteenpäin?

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

Tyytyiköhän potkuihinsa vai veikö asiaa liiton kautta eteenpäin?

En tiedä.

Tämä on kyllä aika kamala tilanne. Työkaveri haastanut riitaa ja käynyt "ärsyttämässä" mies siitä kimpaantuneena paukauttanut pari kertaa korville. Ja mies ei kyllä normaalisti ole laisinkaan väkivaltainen. Nyt on kuitenkin irtisanottu, koska vastapuoli oli tehnyt rikosilmoituksen. Itse olen hoitovapaalla eikä ole edes työpaikkaa odottamassa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Tämä on kyllä aika kamala tilanne. Työkaveri haastanut riitaa ja käynyt "ärsyttämässä" mies siitä kimpaantuneena paukauttanut pari kertaa korville. Ja mies ei kyllä normaalisti ole laisinkaan väkivaltainen. Nyt on kuitenkin irtisanottu, koska vastapuoli oli tehnyt rikosilmoituksen. Itse olen hoitovapaalla eikä ole edes työpaikkaa odottamassa :(

Ei olisi miehesi kannattanut provosoitua vaikka toinen haastaa riitaa.

Kai siitäkin voi saada, ehkä tosin jollain toisella verukkeella. Mutta toisaalta miehen firmassa nuokin äljäkkeet aina välillä ovat ottaneet yhteen saunailloissa ja pikkujouluissa (joskus leikillään, joskus tosissaan). Maanantai kun koittaa paiskataan taas kättä ja vaietaan :D Ei ole mitenkään harvinaista sekoilla ja vetää vähän överiksi välillä. Kaipa se vähän riippuu millainen työpaikka ja työporukka on.

Yhteistyössä