A
ap**
Vieras
[QUOTE="vieras";28313182]Se jolle lapset jää, jää asumaan nykyiseen kotiin. Lapsilta ei ainakaan kotia viedä, oli sitten vuokra tai oma. Mut tiedän tilanteen, meillä kaksi lasta ja vaikeaa ollut ja erosta paljon puhuttu, ei vaan meinaa toimia, mä yritän mutta mies ei, silti se haluaa meissä roikkua mutta ei jaksa kuitenkaan olla asiallinen meitä kohtaan.
Kerran tuli puhetta, niin mies sanoi että jos ero tulee niin minä lasten kanssa kuulemma muutan pois ja hän jää, meillä kyseessä vuokra asunto, mutta jos nuorin menee kohta tähän lähelle eskariin ja sitten kouluun, mä en todellakaan muuta mihinkään ja mies on tän sopan keittänyt ja tehnyt yhdessä olon vaikeaksi niin muuttakoot.[/QUOTE]
-
Kerran tuli puhetta, niin mies sanoi että jos ero tulee niin minä lasten kanssa kuulemma muutan pois ja hän jää, meillä kyseessä vuokra asunto, mutta jos nuorin menee kohta tähän lähelle eskariin ja sitten kouluun, mä en todellakaan muuta mihinkään ja mies on tän sopan keittänyt ja tehnyt yhdessä olon vaikeaksi niin muuttakoot.[/QUOTE]
-