mies saa mut tuntemaan itseni pahaksi ja negatiiviseksi ihmiseksi..

  • Viestiketjun aloittaja enenääntiedämitätehdä
  • Ensimmäinen viesti
dddd
Ei kun ei hän ikinä myönnä että hänessä olisi vikaa, tai hän olisi toiminut väärin.. Sanoin sen hänelle tänään.. Ja sen myös että ei hän ikinä ole pyytänyt anteeksi omatoimisesti tai ensin.. Nytkin se sai mut erittäin vihaiseksi eräällä tietyllä tavalla josta olen monesti sanonut että ei niin voi tehdä ja että se tapa saa mut ihan raivon partaalle.. No kun sanoin että taas se teki sen asian ja että oon niin vihainen niin vastaus oli että "Joo Joo ole hiljaa!" Yritin selittää että voisi edes yrittää muuttaa tapansa niin en saanut edes sanoa lausetta loppuun kun ukko huusi päälle että ole nyt jo hiljaa
Mieshän se tässä on kusipää. Oikeuttaa itsensä toimimaan miten sattuu ja kaiken kukkuraksi alkaa vielä huutamaan, jos hänelle huomauttaa huonosta käytöksestä. Eihän se niin mene. Kyllä sopimatomasta käytöksestä, teoista tai tekemättä jättämisesta on aivan aiheellista sanoa toiselle, eikä siitä pidä vetää hernettä nenään, saati alkaa vastahyökkäykseen, kuten miehesi tekee.

Turha sinun on potea huonoa omatuntoa miehen idioottimaisen käytöksen takia. Pistä ukko ruotuun.
 
.,ap,.
Mieshän se tässä on kusipää. Oikeuttaa itsensä toimimaan miten sattuu ja kaiken kukkuraksi alkaa vielä huutamaan, jos hänelle huomauttaa huonosta käytöksestä. Eihän se niin mene. Kyllä sopimatomasta käytöksestä, teoista tai tekemättä jättämisesta on aivan aiheellista sanoa toiselle, eikä siitä pidä vetää hernettä nenään, saati alkaa vastahyökkäykseen, kuten miehesi tekee.

Turha sinun on potea huonoa omatuntoa miehen idioottimaisen käytöksen takia. Pistä ukko ruotuun.
On se vikaa ihan mussakin.. Mutta Toi kun se sanoo että valitan joka päivä jostain on mulle sama kun sanoisi että "sä pilaat joka päivä mun päivän ja oot täysi kusipää" Kysyin kyllä selvennystä että kuinka muka kun en keksi yhtään syytä mistä voisin valittaa.. Ei ole.. Tai siis itseasiassa olisihan noita! Mutta mulla on yleisesti ottaen niin hyvä olla nyt ja elämä mallillaan että en jaksa valittaa mistään... turhaa päänvaivaa vaan tulee... nautin jokaisesta päivästä täysillä tällä herkellä
 
narsistisia piirteitä?
alistamista tuo on miehen taholta, yrittää lannistaa sut ja muokata tahdottomaksi nukeksi, joka ei tunne mitään, sano mitään, eikä koskaan ainakaan arvostele häntä mistään. syyllistäminen, syyttäminen aiheettomasti, käsky olla hiljaa ja valittamatta, kiusanteko ja provosointi, vastuun pakoilu on kaikki alistamisen keinoja ja kertoo siitä ettei miehes ole persoonallisuudeltaan terve.
 
"Jep"
Yhdyn edelliseen. Pelkkä ap:n otsikko kertoo, että mies on narsisti. Lue narsistisen ihmisen piirteistä ap, ja lue myös ihmisten kertomuksia narsisteista. Sitten joudut miettimään sen, että miten koskaan pääset miehestäs eroon? Narsistin kanssa se ei nimittäin ole kovin helppoa..manipuloivat sinua niin vahvasti, ettet osaa edes lähteä..
 
mies1harm.
Joo, sanoi vihaisena.. Ollaan puhuttu kyllä siitä... Ja se toisti sen sanomisensa vaikka oli jo rauhoittunut.. :( Se ilmeisesti kuvittelee että "kunnon suhteessa" ei ole ikinä mtn. negatiivistä tai erimielisyyksiä.. Oon sanonutkin että sillä kova etsiminen että löytää sinne sen Laa laa-maahan missä ollaan hyvällä tuulella 24/7.. En tiedä että mitä tässä nyt tekisi sitten..
Miksi otit mieheksi noin epärealistisen miehen... Mä tykkään onnen tunteista ja suhteen perusvire pitää olla hyvä, mutta kyllä sinne synkeyttä ja erilaista vaikeutta myös mahtuu.
 
alloiittaja
Jaa-a.. Päätin suorittaa pienen testin.. En ole mennyt itse riidan jälkeen sanomaan "rakastan sua" tai hakenut minkäänlaista läheisyyttä niinkun normaalisti tekisin.. En ole saanut yhtään pusua, halausta tai kosketusta mieheltä.. Ei se ole sanonut edes rakastavansa.. Ei edes illalla sano hyvää yötä.. Ihan kun olisin sille vaan joku vieras kaveri tai kämppis.. Nyt on jo kolmas päivä menossa samalla kaavalla..
 

Yhteistyössä