Mies poistaa viestit heti saapumisen jälkeen...

  • Viestiketjun aloittaja kahden äippä
  • Ensimmäinen viesti
pettäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja SAma:
Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:
meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...
Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaan :LOL:
Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..

Onneksi mun kohdalle osui ihminen, joka ei pitänyt mua 'kyylänä' vaan näki mistä kenkä oikeasti puristaa ja oli valmis auttamaan mut yli luottamuspulastani..
aivan. tässäkin ketjussa on ainaki pari "miestä" jotka haukkuu kyyläksi vaikkeivät tiedä mimmonen tilanne oikeesti on.

no, ehkäpä se miehillä menee erilailla: vaimot saa viestitellä muiden miesten kanssa ja salata viestinsä ja kantaa kännykkää mukana kokoajan, saavat vieläpä leväyttää kelle tahansa naapurin urholle ja mitään ei saa epäillä. se on hyvä kun miehet pystyvät elämään nuiden seikkojen keskellä, tulematta koskaan kyyläksi.

muttamutta, Data yhteen toiseen ketjuun linkittikin erinomaisen artikkelin miesten ja naisten välisistä eroista. siinä sanottiin erittäin selvästi että naisilla on loistava kyky lukea sosiaalisia suhteita ja erilaisia ilmeitä ja eleitä... ehkäpä me naiset sen vuoksi huomaammeki ne omituisuudet nopeammin ja varmemmin. :whistle:

ei se, että niitä viestejä poistaa, ole mikään syy tarkistaa sitä kännykkää, mutta ne tietyt eleet, ilmeet, kehonkieli ja se että se puhelin pitää raahata paskalle ja suihkuunkin mukaan ja pitää nukkua se kädessä käsi tyynyn alla, niin kyllä se jo jotain kertoo että salattavaa on!

Totta turiset, Nyynä.

Kun itse aikoinaan petin, niin olisin tehnyt mitä vain, että pettämiseni olisi pysynyt salaisuutena. Valehtelin (paljon), piilotin todisteita, olisin tehnyt mitä vain. En olisi koskaan kertonut hänelle ja vaikka ero tulikin, hän ei vieläkään tiedä, että petin.. Kyllä saa mun mielestä yrittää ottaa selvää itse. Pettäjä harvoin avautuu asiasta itse, vaikka suoraan kysyttäisiinkin (sitäkin kannattaa kokeilla).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Epäilyttävintä musta on se ,että myös lähetetty viesti oli poistettu!!!!!!!!!! Tosi salamyhkäistä............Kuinka moni deletoi heti myös lähettämänsä viestin???
Tuo on outoa. Itse poistan kaikki kerralla epäsäännöllisesti.
 
ap
[quote="Nyynäälä kato niitä lokitietoja vaan kysy mieheltäs. sano että asia vaivaa sinua ja kysyt siksi. kysy että miksi oot ruvennu kantamaan puhelinta kokoajan mukanas kun aiemmin et oo niin tehny, että onko jotain salattavaa?

kyllä sie sitte omasta ukostas tiiät että valehteleeko se vai ei. ja jos ei halua vastata ja suuttuu niin no... sehän on sitten jo tietynlainen vinkki että jotain haluaa sinulta salata. tarkotuksellisesti.

[/quote]

Mä luulen, että katon ne lokitiedot, jos jossain välissä pääsen puhelimeen käsiksi... ;) Sitten kysyn ja testaan, mitä vastaa, jos näen, että eilinen viestittelykaveri oli jotenkin salamyhkäinen.

Kaikista pahinta tässä on mun mielestä vielä se, että epäilen kenen kanssa hän viestitteli ja että mies on huomenna lähdössä ko. naistuttavan asuinpaikkakunnalle työreissulle...

Se on totta meidän kohdalla, että mieheni loukkaantuu kyllä, jos häntä syytellään tai epäillään. Siksi kai en kovin herkästi halua mitään kysyä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
täällä monet tai oikeestaan suurin osa tuomitsee sen että käy lukemassa toisen viestit ja tutkimassa puhelutiedot toisen tietämättä. väärinhän se on. mutta miettikääpä ja ottakaa ne aurinkolasit pois silmiltä. jos se kumppani alkaa toimimaan puhelimen kanssa toisin kuin on tapana, niin kyllä sillo on aika varmasti kyse jostain, jota ei halua toisen tietävän, ja aika usein on kyse vieraasta naisesta. onko siis tuomittavampaa tutkia se toisen puhelin kuin se että toinen pettää toista vieraan naisen kanssa, tai no myös miehen. yleensä se on se varmin tapa saada selville toisen hommat. jos kysyy puolisolta, niin tuskin se mies sanoo, että joo kulta, mä petän sua ja viestit tulee tältä vieraalta naiselta. kyllä vastaus on että enhän mä nyt sua koskaan pettäis.
Niinpä. Kumpi on pahempaa, puolison pettäminen vai puhelimen viestien lukeminen? Multa ei tarvitse edes kysyä. Pettäminen on se äärimmäinen loukkaus toista kohtaan.

Ja tosiaan pettäjät ne eivät yleensä kerro koskaan itse. Pettäminen kun ei läheskään aina tarkoita sitä, että ei halua jatkaa suhteessa. Suhdehan on usein sellaista ekstrakivaa suhteen päälle. Sen tähden on täysin ymmärrettävää, että ihmiset eivät kerro vaikka kysyttäisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Niin, siis viimeksi eilen illalla huomasin, että hänelle oli tullut viesti kun oli nukuttamassa lapsia. Yleensä on kyllä puhelin sielläkin mukana, mutta nyt oli keittiössä. Kun tuli nukuttamasta, vastasi siestiin ja that's it. Mua jäi vaivaamaan ja aamulla miehen nukkuessa katoin h änen puhelintaan: eilen saapuneita viestejä ei ollut, mutta iakisempia kylläkin, mm. minulta ja työkaveriltaan. Myöskään eilen lähetettyjä viestejä ei ollut.

En haluaisi uskoa mitään, mutta jotenkin tästä ei tuu hyvä fiilis... :(
Näin mun mies (exä ) narahti pettämisestä :( :ashamed:
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mun mies poistaa kans viestit heti kun on lukenut ne, ehkä kuvaviestejä joskus säästää... Ja eipä käy mielessäkään epäillä mitään :eek:
Ap puhuukin muuttuneesta käytöksestä..
Varmaan kantsii kysyä sitten ihan suoraan mieheltä! Täältä kun taitaa saada monenmoista vinkkiä ja kommenttia ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mun mies poistaa kans viestit heti kun on lukenut ne, ehkä kuvaviestejä joskus säästää... Ja eipä käy mielessäkään epäillä mitään :eek:
Ap puhuukin muuttuneesta käytöksestä..
Varmaan kantsii kysyä sitten ihan suoraan mieheltä! Täältä kun taitaa saada monenmoista vinkkiä ja kommenttia ;)
Ja mies varmaan vaan ihan siltä istumalta kertoo.. :) Niin varmaan. Jos näkee niinkin paljon vaivaa pettämisen piilottamiseksi, että poistaa lähetetytkin viestit heti niin ei varmaan heti kerro että kulta olet oikeassa, mulla on suhde.. :)
 
ap
No niin... katsahdin miehen lokitiedot eilen ja sieltähän selvis, että illalla oli viestitellyt just tän tyttösen (siis meidän yhetinen perhetuttu) kanssa, mitä epäilinkin... Kun siis lähti tänään työreissulle tuon ko. tytön asuinpaikkakunnalle. Ei tuntunut kivalta, ei...
Illalla aloin sitten jutteleen, että mitäs aiot reissussa illalla tehdä, niin kertoi, että ei tiedä, mutta ehkä menee kahville tän, sanotaan nyt vaikka Sannan, luo. Minä kun kysyin, että ovatko he olleet yhetyksissä, niin kertoi sitten, että on laittanut viestin ja kysynyt, onko hän tuolloin paikalla ja että Sanna vastasi eilen, ettei ole varma, onko myöhään töissä.
Minä kilahdin, että miksi ne viestit pitää poistaa ja miksei niistä voi kertoa, niin mies meinasi, ettei hän olisi jaksanut "alkaa kuunteleen mun valitusta" edellisenä iltana asiasta, kun oltiin vähän muutenkin napit vastakkain. Siksi kuulemma poistikin viestit, etten mä niitä sille illalle näe (oli kyrsiintynyt, kun mä epäilen uskottomuudesta) ja oli kuulemma aikonut kertoa, jos menee Sannan luo tänään. Senkin muuten varmistin, että on hotellihuoneen itselleen varannut, että ei ainakaan niin vakavaa oo tän Sannan kans, että siellä yöpyis hänen luona.
No anyway, mun mies ihan suuttui, kun häntä epäilin (näin on käynyt muutaman kerran ennenkin) ja teki kyllä selväksi, että hän ei ole niin raukkamainen, että menisi pettämään. Hän ei ymmärrä, että minä en ymmärrä tätä yhteydenpitoa Sannan kanssa. He yleensä ovat silloin yhteydessä, kun mieheni menee ko. paikkakunnalla ja joskus Sanna käy meillä kylässä kotona käydessään.
Muuten puhelimen salailusta puhuttaessa tykkäsi huonoa ja vannoi, että mitään salattavaa ei ole. Phelin kuulemma pysyy tästä lähtien pöydällä.
En tiedä, kai mun täytyy vaan rakkaaseeni luottaa ja lopettaa turha huolehtiminen ja kuvittelu. Ja täytyy vaan toivoa, ettei tuu kovin kusetetuksi...
 
Musta on naurettavaa jos toinen suuttuu tosissaan siitä, että kysytään asioista. Se jos joku luo mustasukkaisuutta, jos ei voi vapaasti kysyä suoraan, vaan pitää eka ite pähkäillä ja järkeillä asioita (ja luultavasti vielä vinoon), koska "toinen suuttuu jos kysyy, koska epäilen". Fiksu ihminen ei suutu vaan keskustelee asiallisesti ja sanoo asiallisesti asian. Suuttumuksen ymmärrän silloin, jos aiotaan estää toisen tekoja esim. juuri tapaaminen tuttuavan kanssa tjms. mutta en silloin, että kysytään koska tapaa yms. Ne pitäisi kuulua ihan normaaliin keskusteluun. Mutta kaippa ihmisiä on erilaisia.

Ja tuosta puhelimen kyyläyksestä. Kyllä mää vaan pystyn koska vaan mennä katsoon viestit. Joskin en muista olenko niitä vuosiin katsonut ollenkaan. Ihan voin mieheni puhelimesta soittaa/viestittää, niin ihan niitä voin katsoakin, jos nyt tekee mieli. Samoin sähköpostin kanssa yms. Samoin mies mun, jos nyt kiinnostaa. Eipä kyllä kumpaakaan kiinnosta seurailla viestejä, yleensä toinen aina kysyy kuka oli, jos tulee viesti. Ei sillä, että epäilee tai on mustasukkainen vaan ihan uteliaisuutta :p Mutta joo, me varmaan ollaan täysin outoja molemmat :xmas:
 
voi juku millasia suhteita ihmisillä on :eek:
en osaa kyllä enää mitään muuta sanoo .
onko sellasia suhteita enää olemassa, joissa ei kyttäiltäs ties mitä viestejä tai puheluja tai muita ? vai ollaanko me ainoat ?ei oo tullu ees mielee :eek: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
ite en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että toisen puhelimeen kosketaan. Sen verran pitää luottamus toimia, ettei tarvii kyylätä puhelimia...
Entä jos luottamus ei toimi? Itse pyytäisin puhelimen luvan kanssa tarkastukseen. Kieltäytymisestä voi vetää omat johtopäätökset, ellei sitten ole työpuhelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
ite en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että toisen puhelimeen kosketaan. Sen verran pitää luottamus toimia, ettei tarvii kyylätä puhelimia...
Entä jos luottamus ei toimi? Itse pyytäisin puhelimen luvan kanssa tarkastukseen. Kieltäytymisestä voi vetää omat johtopäätökset, ellei sitten ole työpuhelin.
ööh ? jos luottamus ei toimi, niin pitäskö erota vaikka tai jotain ? se, että toinen alkais sit kyttää ja seuraa toisen joka liikettä ja viestiä ja sanaa , ei oo ainkaan mikään ratkaisu siihen ongelmaan.
 
mies
Olenko minäkin pettäjä koska poistan viestit lukemisen jälkeen. Turhaa niin säilyttelee. Puhelimen asetuksista voi laittaa niin, että lähetettyjä viestejä ei tallenneta. Minä en tallenna lähetettyjä koska mitä niillä enää tekee?
Olen näin salamyhkäinen. Käyn varmaan vieraissa :) Petturi.

Mut ap on KYYLÄ!
 

Yhteistyössä