vieras
Poistelen mäkin viestit samantien, ellei sitten ole joku hempeilyviesti mieheltä. Ne säilytän ja niitä mulla puhelimessa onkin.
Believe me, ei todellakaan järkkää... Niin kaunis kuin ajatus olisikin!Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mistäs tiiät ettei miehes järkkää sulle jotain yllätyslomaa tai -juhlaa?
Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaanAlkuperäinen kirjoittaja SAma:Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
aivan. tässäkin ketjussa on ainaki pari "miestä" jotka haukkuu kyyläksi vaikkeivät tiedä mimmonen tilanne oikeesti on.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaanAlkuperäinen kirjoittaja SAma:Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Onneksi mun kohdalle osui ihminen, joka ei pitänyt mua 'kyylänä' vaan näki mistä kenkä oikeasti puristaa ja oli valmis auttamaan mut yli luottamuspulastani..
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No just...
Mä ainakin tunnen oman mieheni ja sen käytöksen sen verran hyvin, että jos yhtäkkiä alkais toimimaan eri tavalla, vaikka nyt puhelimen suhteen, niin arvelisin jonkun mättävän ja ottaisin siitä selvää, vaikka vakoilemalla puhelinta... Sama se, onko se teidän mielestä oikein vai väärin, mutta jos se tuntuu sillä hetkellä minusta oikealta niin toimin sitten niin. Onneksi ei ole tarvinnut kyylätä eikä epäillä Meillä muutenkin kyllä kännykät kulkee ihmiseltä toiselle, ei oo niin tarkkaa mistä viestittää tai soittelee ja kenelle.
Ja juu, minusta kuulostaa ja tuntuu siltä että miehelläs on jotain salattavaa. Mutta se voi olla toinen nainen, yllätys sinulle, jotain muuta "salaista". Se ei selviä kuin kysymällä, harvoin edes silloin.
hmm... niin. miun exällä ja kaverini miehellä on täsmälleen samanlainen lapsuus. ja silti exäni toimi niinkuin toimi, kun taas kaverini mies on vastuuntuntoinen perheenisä, aivan unelmakumppani. eli ei kaikki aina selity sillä lapsuudella, siihen vaikuttaa niin paljon oma kyky käsitellä asioita ja ennenkaikkea halu muuttua paremmaksi ihmiseksi ja ottaa vastuu tekemisistään.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
älä kato niitä lokitietoja vaan kysy mieheltäs. sano että asia vaivaa sinua ja kysyt siksi. kysy että miksi oot ruvennu kantamaan puhelinta kokoajan mukanas kun aiemmin et oo niin tehny, että onko jotain salattavaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:On varmaan vaikea kommentoida, kun ei tiedä taustoja...
Miehen käytös on mielestäni muuttunut pikkuhiljaa ja tällaista mm. puhelimen kanniskelua mukana ei ole aina ollut. Ja jotenkin mulla tulee kyylä olo, jos mä kyselisin, että keltä viesti tuli... Voishan hän vastata siihen kuitenkin mitä vaan, koska poisti sen samantien.
Täytyykin kattoa nuo lokitiedot illalla, jospa se varmistais, että mitään kummallista ei ole...
Jotenkin vaan tuntuu... Se on tää naisen vaisto aika ärsyttävä juttu.!
Alkuperäinen kirjoittaja Data:Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Data:Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
Muuttunut käytös on aina merkki jostakin. Jos kysyt suoraan, niin hyvänä puolena voit ehkä päätellä hänen vastauksestaan jotakin, vaikka sitten naisten vaistolla. Tosin vaarana on, että mies tulee entistä enemmän varovaisemmaksi. Lisäksi joitakin ihmisiä aiheettomat epäilyt loukkaavat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:On varmaan vaikea kommentoida, kun ei tiedä taustoja...
Miehen käytös on mielestäni muuttunut pikkuhiljaa ja tällaista mm. puhelimen kanniskelua mukana ei ole aina ollut. Ja jotenkin mulla tulee kyylä olo, jos mä kyselisin, että keltä viesti tuli... Voishan hän vastata siihen kuitenkin mitä vaan, koska poisti sen samantien.
Täytyykin kattoa nuo lokitiedot illalla, jospa se varmistais, että mitään kummallista ei ole...
Jotenkin vaan tuntuu... Se on tää naisen vaisto aika ärsyttävä juttu.!
JUURI NÄIN!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei se, että niitä viestejä poistaa, ole mikään syy tarkistaa sitä kännykkää, mutta ne tietyt eleet, ilmeet, kehonkieli ja se että se puhelin pitää raahata paskalle ja suihkuunkin mukaan ja pitää nukkua se kädessä käsi tyynyn alla, niin kyllä se jo jotain kertoo että salattavaa on!
Tuo on totta. Perimä vaikuttaa suuresti ympäristön lisäksi. Mutta pienetkin erot lapsuuden ja nuoruuden aikana merkitsevät paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hmm... niin. miun exällä ja kaverini miehellä on täsmälleen samanlainen lapsuus. ja silti exäni toimi niinkuin toimi, kun taas kaverini mies on vastuuntuntoinen perheenisä, aivan unelmakumppani. eli ei kaikki aina selity sillä lapsuudella, siihen vaikuttaa niin paljon oma kyky käsitellä asioita ja ennenkaikkea halu muuttua paremmaksi ihmiseksi ja ottaa vastuu tekemisistään.