Mies poistaa viestit heti saapumisen jälkeen...

  • Viestiketjun aloittaja kahden äippä
  • Ensimmäinen viesti
mä poistan kanssa viestit yleensä heti, niin lähetetyt kuin tulleetkin...ellei niissä tosiaan oo vaikka jotain osotetta tms... samoin puhelutiedot poistan joka ilta :whistle: siitä on tullut tapa joka on lähtenyt aikoja sitten olleesta todella mustasukkaisesta suhteesta. Ja se tapa on vaan jäänyt. Ja ihan sinkkuna oon, lasten kanssa asustelen
 
V-ivian
No just...

Mä ainakin tunnen oman mieheni ja sen käytöksen sen verran hyvin, että jos yhtäkkiä alkais toimimaan eri tavalla, vaikka nyt puhelimen suhteen, niin arvelisin jonkun mättävän ja ottaisin siitä selvää, vaikka vakoilemalla puhelinta... Sama se, onko se teidän mielestä oikein vai väärin, mutta jos se tuntuu sillä hetkellä minusta oikealta niin toimin sitten niin. Onneksi ei ole tarvinnut kyylätä eikä epäillä :) Meillä muutenkin kyllä kännykät kulkee ihmiseltä toiselle, ei oo niin tarkkaa mistä viestittää tai soittelee ja kenelle.

Ja juu, minusta kuulostaa ja tuntuu siltä että miehelläs on jotain salattavaa. Mutta se voi olla toinen nainen, yllätys sinulle, jotain muuta "salaista". Se ei selviä kuin kysymällä, harvoin edes silloin.
 
RPM
Miks et muuten jo illalla kysyny että keltä tuli viestiä....? Kyllä meillä kysellään puolin ja toisin eikä siinä mitään ihmeellistä ole, ihan sama kun kysyis että kuka soitti...
Ookko muuten varma että sun miehelläs ei oo vaan sellaset asetukset että ei säästä esim lähetettyjä viestejä...vai oliko niitäkin siellä vanhempia?
 
Nekku
Apua! Ihan kuin meillä joskus!

Meillä kävi siis niin että istuttiin iltaa miehen kanssa, katottiin telkkaria ja se sai pari viestiä ja vastasi niihin. Mulle tuli HETI tosi outo olo siitä, ehkä siksi että mies ei ikinä tekstaile kavereidensa kanssa? tai sitten se oli joku vaisto vaan... Kysyin sitten siinä heti et kuka se oli, silleen ohimennen. Mies vastasi että Jukka (nimi muutettu :D eräs kaverinsa siis vaan... ) ja minä olin et ahaa... en miettinyt asiaa sillä hetkellä enempää, vaikka se olikin musta jotenkin outo tilanne, miks outo, sitä en tiedä. Mies meni sitten nukkumaan ja jotenkin se jäi vaivaamaan mua, enkä vieläkään tiiä että miks. No päätin sitten hankkia itselleni mielenrauhan ja otin miehen puhelimen, eikä siellä ollut lähetetyissä yhtään viestiä sille illalle eikä yhtään saapunutta viestiä sille päivälle. Ihmettelin et miks ihmeessä Jukan viestit pitäis poistaa... No. Älysin sitten katsoa lokitiedot, eli sieltä löytyi viimeisimmät viestien vastaanottajat, viimeisimpänä "Viivi".

Siitähän se riemu repes sitten.
 
meilläkin mies poistaa kaikki viestit melkein heti. ja ei kyllä siksi, että ois salattavaa. me käytetään toinen toistemme puhelimia, kumpi vaan lähempänä sattuu olemaan. paitsi sillon jos toisella ei ole kyseistä numeroa tallennettuna eikä muista ulkoa..
 
Et sitten voinut vaikka kysyä mieheltäsi, että keneltä viesti oli tai mitä siinä luki, jos niin paljon kiinnosti?
Mutta ei, tokihan se on kivempi leikkiä vähän salapoliisia ja kehitellä kaikenlaisia teorioita. Ja aloituksessa annettujen tietojen perusteella ihan tyhjästä..

Ja joo, minäkin poistan turhat viestit heti, mitä niitä säilömään.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja SAma:
Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:
meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...
Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaan :LOL:
Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..

Onneksi mun kohdalle osui ihminen, joka ei pitänyt mua 'kyylänä' vaan näki mistä kenkä oikeasti puristaa ja oli valmis auttamaan mut yli luottamuspulastani..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.
Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja SAma:
Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:
meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...
Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaan :LOL:
Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..

Onneksi mun kohdalle osui ihminen, joka ei pitänyt mua 'kyylänä' vaan näki mistä kenkä oikeasti puristaa ja oli valmis auttamaan mut yli luottamuspulastani..
aivan. tässäkin ketjussa on ainaki pari "miestä" jotka haukkuu kyyläksi vaikkeivät tiedä mimmonen tilanne oikeesti on.

no, ehkäpä se miehillä menee erilailla: vaimot saa viestitellä muiden miesten kanssa ja salata viestinsä ja kantaa kännykkää mukana kokoajan, saavat vieläpä leväyttää kelle tahansa naapurin urholle ja mitään ei saa epäillä. se on hyvä kun miehet pystyvät elämään nuiden seikkojen keskellä, tulematta koskaan kyyläksi.

muttamutta, Data yhteen toiseen ketjuun linkittikin erinomaisen artikkelin miesten ja naisten välisistä eroista. siinä sanottiin erittäin selvästi että naisilla on loistava kyky lukea sosiaalisia suhteita ja erilaisia ilmeitä ja eleitä... ehkäpä me naiset sen vuoksi huomaammeki ne omituisuudet nopeammin ja varmemmin. :whistle:

ei se, että niitä viestejä poistaa, ole mikään syy tarkistaa sitä kännykkää, mutta ne tietyt eleet, ilmeet, kehonkieli ja se että se puhelin pitää raahata paskalle ja suihkuunkin mukaan ja pitää nukkua se kädessä käsi tyynyn alla, niin kyllä se jo jotain kertoo että salattavaa on!

 
ap
On varmaan vaikea kommentoida, kun ei tiedä taustoja...
Miehen käytös on mielestäni muuttunut pikkuhiljaa ja tällaista mm. puhelimen kanniskelua mukana ei ole aina ollut. Ja jotenkin mulla tulee kyylä olo, jos mä kyselisin, että keltä viesti tuli... Voishan hän vastata siihen kuitenkin mitä vaan, koska poisti sen samantien.
Täytyykin kattoa nuo lokitiedot illalla, jospa se varmistais, että mitään kummallista ei ole...
Jotenkin vaan tuntuu... Se on tää naisen vaisto aika ärsyttävä juttu.!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
No just...

Mä ainakin tunnen oman mieheni ja sen käytöksen sen verran hyvin, että jos yhtäkkiä alkais toimimaan eri tavalla, vaikka nyt puhelimen suhteen, niin arvelisin jonkun mättävän ja ottaisin siitä selvää, vaikka vakoilemalla puhelinta... Sama se, onko se teidän mielestä oikein vai väärin, mutta jos se tuntuu sillä hetkellä minusta oikealta niin toimin sitten niin. Onneksi ei ole tarvinnut kyylätä eikä epäillä :) Meillä muutenkin kyllä kännykät kulkee ihmiseltä toiselle, ei oo niin tarkkaa mistä viestittää tai soittelee ja kenelle.

Ja juu, minusta kuulostaa ja tuntuu siltä että miehelläs on jotain salattavaa. Mutta se voi olla toinen nainen, yllätys sinulle, jotain muuta "salaista". Se ei selviä kuin kysymällä, harvoin edes silloin.

Samoi, kyllä mä käyttäisin kaikki keinot, jos yhtäkkiä mies käyttäytyisi eri tavalla kuin ennen ja mun vaistot sanoisivat että jotakin outoa tässä on.. Mun kokemuksen mukaan nuo oudot olot pitää aina paikkansa. Siis joka kerta. Mä kun en ole hysteerinen enkä mustasukkainen niin pystyn luottamaan mun tuntemuksiin. Tässä suhteessa ei ole vielä koskaan tarvinnut vakoilla. Koputan puuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.
Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.
hmm... niin. miun exällä ja kaverini miehellä on täsmälleen samanlainen lapsuus. ja silti exäni toimi niinkuin toimi, kun taas kaverini mies on vastuuntuntoinen perheenisä, aivan unelmakumppani. eli ei kaikki aina selity sillä lapsuudella, siihen vaikuttaa niin paljon oma kyky käsitellä asioita ja ennenkaikkea halu muuttua paremmaksi ihmiseksi ja ottaa vastuu tekemisistään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On varmaan vaikea kommentoida, kun ei tiedä taustoja...
Miehen käytös on mielestäni muuttunut pikkuhiljaa ja tällaista mm. puhelimen kanniskelua mukana ei ole aina ollut. Ja jotenkin mulla tulee kyylä olo, jos mä kyselisin, että keltä viesti tuli... Voishan hän vastata siihen kuitenkin mitä vaan, koska poisti sen samantien.
Täytyykin kattoa nuo lokitiedot illalla, jospa se varmistais, että mitään kummallista ei ole...
Jotenkin vaan tuntuu... Se on tää naisen vaisto aika ärsyttävä juttu.!
älä kato niitä lokitietoja vaan kysy mieheltäs. sano että asia vaivaa sinua ja kysyt siksi. kysy että miksi oot ruvennu kantamaan puhelinta kokoajan mukanas kun aiemmin et oo niin tehny, että onko jotain salattavaa?

kyllä sie sitte omasta ukostas tiiät että valehteleeko se vai ei. ja jos ei halua vastata ja suuttuu niin no... sehän on sitten jo tietynlainen vinkki että jotain haluaa sinulta salata. tarkotuksellisesti.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.
Tunnen erään joka tekee noin. Tai ainakin teki, en ole ollut hänen kanssaan tekemisissä pitkiin aikoihin. Hän ei kyennyt hallitsemaan itseänsä ollenkaan ja hänellä oli ollut aikaisemmin päihteiden väärinkäyttöä ja itsensä vahingoittamista. Hänen toimintansa on ymmärrettävää kun huomioi hänen lapsuutensa, mutta se ei tee käytöksestä hyväksyttävää.

mäkin tunnen. mun faija oli tuollainen. uskoton kuin mikäkin (on itse myöntänyt) vaikka nyt parikymmentä vuotta äidin ja isän eron jälkeen yhä rakastaa äitiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On varmaan vaikea kommentoida, kun ei tiedä taustoja...
Miehen käytös on mielestäni muuttunut pikkuhiljaa ja tällaista mm. puhelimen kanniskelua mukana ei ole aina ollut. Ja jotenkin mulla tulee kyylä olo, jos mä kyselisin, että keltä viesti tuli... Voishan hän vastata siihen kuitenkin mitä vaan, koska poisti sen samantien.
Täytyykin kattoa nuo lokitiedot illalla, jospa se varmistais, että mitään kummallista ei ole...
Jotenkin vaan tuntuu... Se on tää naisen vaisto aika ärsyttävä juttu.!
Muuttunut käytös on aina merkki jostakin. Jos kysyt suoraan, niin hyvänä puolena voit ehkä päätellä hänen vastauksestaan jotakin, vaikka sitten naisten vaistolla. Tosin vaarana on, että mies tulee entistä enemmän varovaisemmaksi. Lisäksi joitakin ihmisiä aiheettomat epäilyt loukkaavat.
 
vieras
Epäilyttävintä musta on se ,että myös lähetetty viesti oli poistettu!!!!!!!!!! Tosi salamyhkäistä............Kuinka moni deletoi heti myös lähettämänsä viestin???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei se, että niitä viestejä poistaa, ole mikään syy tarkistaa sitä kännykkää, mutta ne tietyt eleet, ilmeet, kehonkieli ja se että se puhelin pitää raahata paskalle ja suihkuunkin mukaan ja pitää nukkua se kädessä käsi tyynyn alla, niin kyllä se jo jotain kertoo että salattavaa on!
JUURI NÄIN!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hmm... niin. miun exällä ja kaverini miehellä on täsmälleen samanlainen lapsuus. ja silti exäni toimi niinkuin toimi, kun taas kaverini mies on vastuuntuntoinen perheenisä, aivan unelmakumppani. eli ei kaikki aina selity sillä lapsuudella, siihen vaikuttaa niin paljon oma kyky käsitellä asioita ja ennenkaikkea halu muuttua paremmaksi ihmiseksi ja ottaa vastuu tekemisistään.
Tuo on totta. Perimä vaikuttaa suuresti ympäristön lisäksi. Mutta pienetkin erot lapsuuden ja nuoruuden aikana merkitsevät paljon.
 
täällä monet tai oikeestaan suurin osa tuomitsee sen että käy lukemassa toisen viestit ja tutkimassa puhelutiedot toisen tietämättä. väärinhän se on. mutta miettikääpä ja ottakaa ne aurinkolasit pois silmiltä. jos se kumppani alkaa toimimaan puhelimen kanssa toisin kuin on tapana, niin kyllä sillo on aika varmasti kyse jostain, jota ei halua toisen tietävän, ja aika usein on kyse vieraasta naisesta. onko siis tuomittavampaa tutkia se toisen puhelin kuin se että toinen pettää toista vieraan naisen kanssa, tai no myös miehen. yleensä se on se varmin tapa saada selville toisen hommat. jos kysyy puolisolta, niin tuskin se mies sanoo, että joo kulta, mä petän sua ja viestit tulee tältä vieraalta naiselta. kyllä vastaus on että enhän mä nyt sua koskaan pettäis.
 
täällä monet tai oikeestaan suurin osa tuomitsee sen että käy lukemassa toisen viestit ja tutkimassa puhelutiedot toisen tietämättä. väärinhän se on. mutta miettikääpä ja ottakaa ne aurinkolasit pois silmiltä. jos se kumppani alkaa toimimaan puhelimen kanssa toisin kuin on tapana, niin kyllä sillo on aika varmasti kyse jostain, jota ei halua toisen tietävän, ja aika usein on kyse vieraasta naisesta. onko siis tuomittavampaa tutkia se toisen puhelin kuin se että toinen pettää toista vieraan naisen kanssa, tai no myös miehen. yleensä se on se varmin tapa saada selville toisen hommat. jos kysyy puolisolta, niin tuskin se mies sanoo, että joo kulta, mä petän sua ja viestit tulee tältä vieraalta naiselta. kyllä vastaus on että enhän mä nyt sua koskaan pettäis.
 

Yhteistyössä