pettäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:aivan. tässäkin ketjussa on ainaki pari "miestä" jotka haukkuu kyyläksi vaikkeivät tiedä mimmonen tilanne oikeesti on.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla oli meidän suhteen alussa pahoja luottamusongelmia. Ymmärsin jälkeen päin, että ne johtuivat käsittelemättömistä asioista edellisen suhteeni loppumiseen liittyen. Mies jaksoi kärsivällisesti mustasukkaisuuttani ja sanoikin oma-aloitteisesti, että voin aina lukea hänen viestinsä täysin vapaasti, jos se auttaa minua kehittämään luottamustani häneen. Luinkin pari kertaa, mutta kummasti tuo miehen tarjous siitä, että saan lukea hänen viestejään vapaasti, poistikin mun tarpeen tehdä niin..Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaanAlkuperäinen kirjoittaja SAma:Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Onneksi mun kohdalle osui ihminen, joka ei pitänyt mua 'kyylänä' vaan näki mistä kenkä oikeasti puristaa ja oli valmis auttamaan mut yli luottamuspulastani..
no, ehkäpä se miehillä menee erilailla: vaimot saa viestitellä muiden miesten kanssa ja salata viestinsä ja kantaa kännykkää mukana kokoajan, saavat vieläpä leväyttää kelle tahansa naapurin urholle ja mitään ei saa epäillä. se on hyvä kun miehet pystyvät elämään nuiden seikkojen keskellä, tulematta koskaan kyyläksi.
muttamutta, Data yhteen toiseen ketjuun linkittikin erinomaisen artikkelin miesten ja naisten välisistä eroista. siinä sanottiin erittäin selvästi että naisilla on loistava kyky lukea sosiaalisia suhteita ja erilaisia ilmeitä ja eleitä... ehkäpä me naiset sen vuoksi huomaammeki ne omituisuudet nopeammin ja varmemmin.
ei se, että niitä viestejä poistaa, ole mikään syy tarkistaa sitä kännykkää, mutta ne tietyt eleet, ilmeet, kehonkieli ja se että se puhelin pitää raahata paskalle ja suihkuunkin mukaan ja pitää nukkua se kädessä käsi tyynyn alla, niin kyllä se jo jotain kertoo että salattavaa on!
Totta turiset, Nyynä.
Kun itse aikoinaan petin, niin olisin tehnyt mitä vain, että pettämiseni olisi pysynyt salaisuutena. Valehtelin (paljon), piilotin todisteita, olisin tehnyt mitä vain. En olisi koskaan kertonut hänelle ja vaikka ero tulikin, hän ei vieläkään tiedä, että petin.. Kyllä saa mun mielestä yrittää ottaa selvää itse. Pettäjä harvoin avautuu asiasta itse, vaikka suoraan kysyttäisiinkin (sitäkin kannattaa kokeilla).