Eikös Hollannissa olla tätä lakia muuttamassa? Jostain luin että ovat saaneet tarpeekseen ja pistävät vanhat systeemit takaisin. Eivät enää halua katsella kun ihmiset laillisesti tuhoavat itsensä ja elämänsä, on jo nähty ja koettu tuo vapaa malli.Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 20:31 äityli kirjoitti:kyllä ne lapsi perheet Amsterdamissakin pärjää. Mielestäni kannabiksen voisi hyvin laillistaa suomessakin ja vaikka alkoholi veroa nostaa :saint:
Voi #&%?$!* mitä lässytystä!!! Jokainen tyylillään!Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 11:13 akka kirjoitti:Joo, ei sen vauvan hätä tule silmille vielä. Odota 15 vuotta.
Olen samaa mieltä kanssasi.Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2004 klo 22:00 Mirkku kirjoitti:Miehelläni on ennestään 12-vuotias poika, jonka kanssa viettää paljon aikaa joka viikko. Pitää lupauksensa, jos on sopinut häntä tapaavansa. Lapsen nähden hän ei koskaan polttele ja haluaa näin myös olevan. Voisin sanoa omasta kokemuksestani etten ole nähnyt kovin montaa isää, jotka tekevät lastensa kanssa niin paljon asioita kuin hän.
Pilven polttelu on aika yleistä ja en kyllä pelkää että menee kovempiin aineisiin. Ihmiset, jotka käyttävät kovempia aineita kuuluvat ihan omaan sarjaansa. Mielestäni heillä on suuri itsetuhovietti tai tekevät sitä tietämättömyyttään. Pilvenpoltto on joidenkin tutkimusten mukaan vähemmän haitallista kuin viina, jonka takia edelleen kuolee vuosittain suuri määrä ihmisiä. Tähän mennessä en tiedä ketään, joka olisi polttelun takia heittänyt veiviänsä. Arvasin kyllä, että joudun polttelun takia pitämään puolustuspuheen...
B)
Kiitos ajatuksista
Onkohan tyttöparan aivot jo noin pehmentyneet pilveä poltellessa? Näköjään. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 17:10 minukki kirjoitti:Te pilvenpoltosta tietämättömät ja mitään kokemattomat: uskokaa pilvenpolttajia/käyttäjiä. He kertovat totuuden, eivät valistus kirjat. Valistuskirjoissa kerrotaan vain kaikkein pahin mitä tapahtuu todella harvoille.
Ja miksi halveksitte polttavia isiä?
Minä olen nainen polttanut pilveä yli 5vuotta ja ihan viikottain joskus usein päivittäinkin. En ole muuttunut tippaakaan! Sen todistavat kaverini (sellaiset jotka eivät polta ja sellaiset jotka polttavat) samoin miesystäväni jonka kanssa olen seurustellut yli 5 vuotta. Mieheni on tasan kerran elämässään polttanut pilveä. Minua hän ei kiellä minäkään en kiellä häntä käymästä baarissa silloin tällöin.
Seurustelukumppania ei saa muuttaa, jos alat seurustella hänen kanssaan hänet täytyy hyväksyä sellaisena kuin on!!
Ja koukussa en ole, voin olla vaikka kuukausia pilttamatta, jos ei tee mieli niin ei tee ja jos tekee niin sitten poltetaa.
Minä opiskelen ja käyn kahdessa vakituisessa työssä viikottain, olen täysin normaali ihminen. Ulos päin ei mitenkään voisi huomata että polttelen usein. Raskaan työ- ja loulupäivän jälkeen on kiva istahtaa sohvalle ja polttaa pienet paukut ja käpertyä miehen syliin.
Olen sitä mieltä että jos ei tiedä asiasta mitään on turha ruveta meuhkaamaan mitään.
Nauran teille jotka ette ole kokeilleet ikinä ja luulette tietävänne enemmän kuin pilvenpolttajat. Saatte ittenne naurettaviksi!! :kieh: :kieh: \|O \|O
En mä mitään "LUULE" Ei jaksa tapella tästä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 12:40 Älä unta nää kirjoitti:Heh, luuletko että negatiivisia kommentteja laukovat vain ne, jotka eivät ikinä ole poltelleet? Musta tuntuu, että mä lauon niitä siks, että olen poltellut ja olen nähnyt. Liikaa.
Faktaa?Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 22:10 Leevi kirjoitti:Edelleen: minun puolesta jokainen saa polttaa tai juoda ihan mitä lystää ja kuinka paljon vaan sielu sietää. Mutta pitääkö lasten elämä pilata???
Kyllä ne aivot pehmenevät ajan myötä muutenkin, ei siihen tarvitse hakea huumeista tai viinasta lisäpotkua.
Ja todellakin 1-2 alkoholiannoksen nauttiminen silloin tällöin ei todellakaan vastaa pilvenpolttelua. Yhden sätkän aineet näkyvät veressä VIIKON, pieni määrä alkoholia haihtuu muutamassa tunnissa.
Ihan on faktaa, ei mitään huumevastaisten propagandaa.
Mitenköhän se on? Jos vanhemmat polttelee pilveä, tuskin he opettavat lapsilleen erilaista arvomaailmaan?Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 14:42 Korsi kekoon kirjoitti:On monenlaisia ihmisiä. Toiset eivät juo kahvia, viinaa saati käytä kannabista ja muutenkin elävät terveellisesti. Toisille taas maistuu kahvi, olut tai kannabis.
Kummatkin näistä ihmisistä saavat lapsia.
Oleellista pitäisi olla se minkälaisen päihdekasvatuksen lapsi saa. Kaikki lapset kokeilevat jossakin vaiheessa viinaa ehkä tupakkaakin ja noin 30% kannabista.
Yrittäkää kasvattaa lapset terveellisiin elämantapoihin kuitenkin sallien päihteiden kokeilu turvallisessa ja valvotussa ympäristössä, muuten tulette vain pakottamaan nuoren päihteiden kokeiluun salaa kavereiden kanssa. Avoimmuus myös päihteiden suhteen on paras tapa.
Siis Suomessa on tietääkseni laki, joka kieltää huumausaineiden hallussapidon ja käytön, lasta ei saa luovuttaa päihtyneelle saati sitten huumausaineiden vaikutuksen alaisena olevalle. Onko käynyt mielessä, että ehkä ei kovin hyvä asia, että asutte samassa asunnossa?Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2004 klo 20:26 Mirkku kirjoitti:Avopuolisoni on poltellut koko monivuotisen suhteen ajan jonkin verran eli n. kaks kertaa viikossa. En pidä pilvenpolttelua sen pahempana asiana kuin viinan juomista, toisin kuin monet. Itse en ole siitä kuitenkaan koskaan mitään kiksejä saanut...
Olisin kuitenkin toivonut että mieheni olisi vähän edes vähentänyt kun oo vaavi tulossa, mutta nyt on käynytkin niin, että mies on entistä enemmän tupruttelemassa kuin ennen raskaaksi tuloani ja siitäkös tulee super paha mieli...
:ashamed:
Mieheni on maailman ihanin ja tosi onnellinen tulevasta vaavista.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja kuinka on käynyt kun on uusi asukki tullut taloon?