Mies piilotti joulukortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "_M_"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="_M_";25269941]No mä voin kyllä pilata oman jouluni ja esittää lasten vuoksi et kaikki on hyvin. Joulun jälkeen sitten kerkiää tappelemaan, jos siihen on aihetta :)[/QUOTE]

Ok. Turha ehkä kysellä täältä neuvoa, jos toimintasuunnitelma on tämä.

Outo marttyyri, joka aliarvioi lastensa huomiokyvyn ja ymmärryksen? Ja on tekemässä mahdollisesta kärpäsenpuolikkaasta omassa televisiosarjojen saastuttamassa mielessään härkästä ja avioeroa? Tämä palsta on mainio kaleidoskooppi katsellessa tätä maata ja kansaa.

No ei se nyt varmaan mikään nykyinen pano ole taikka salarakas. Ei sellanen varmaan korttia lähettäisi. Varmaankin just joku ex tai sitten joku muu liehittelijä. Mies ei vaan halunnut alkaa puimaan aapeen kanssa sitä miksi on kortin tältä naiselta saanut. Olisi ehkä seurannut vaan turhaa mustasukkaisuutta tms.

[QUOTE="_M_";25269941]No mä voin kyllä pilata oman jouluni ja esittää lasten vuoksi et kaikki on hyvin. Joulun jälkeen sitten kerkiää tappelemaan, jos siihen on aihetta :)[/QUOTE]

Aha. Sekopää.

varmaankin joku exä lähetti ystävällisyyttään kortin ja miehes luulee (miesten tapaan) että sillä on vielä kytöä ja heitti siks kortin menemään. Mä ainakin laittelin aikoinaan exille kortteja ihan "hyvässä mielessä", mut sit kuulin, et luulivat nykyistensä olevan mustiksia sen vuoksi (mitä en usko, kuvittelivat vaan olevansa niin kiinnostavia)

Tällainen ketju on ollut joka joulu täällä. Katsokaa haulla :D Oikeestiko joku yks tyyppi jaksaa joka joulu tehdä tällaisen? Vai onko vaan useempi ihminen saanut 'hyvän' provoidean.

:D
:D :D :D

varmaankin exältä se kortti...jos minulle tulis exältä joku kortti niin en välttämättä näyttäisi sitä miehelleni. En siksi että olisi jotain epäselvää exäni kanssa vaan ihan siksi etten jaksaisi ihmetellä asiaa sen kummemmin. Saattaisin tuoda kyllä asian esille sopivamassa tilanteessa..

Yhteistyössä