Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Pitääkö joka päivä soitella? Siis haluaako mies, että kerrot päivän touhusi tarkalleen? Jos niin on, niin tuntuu siltä että haluaisi jollain tapaa kontrolloida sua :/
Mä en henk. kohtaisesti ymmärrä miks pitää alvariinsa soitella/tekstitellä jos ei asiaa ole.
Turhasta otti mies nokkiinsa.
no tämä tuli miullaki mieleen ku toisen kerran luin tuon ap:n alotuksen... ja ap on muuttamassa miehen paikkakunnalle, jossa miehellä on kyllä esim. oma kaveripiiri mutta onko ap:llä?
Ei pidä kaikkea kai kertoa.. en tiedä.. olen kyllä aikalailla kertonut..
Ei mulla ole seillä kavereita.. mitä nyt tästä palstan kautta saanut joitain![]()
Ja mies on muuten kyllä ihana ja tosi hyvä mulle, hellä,romanttinen jne.
Itsellä oli vaikeeta luottaa miehiin.Tämä on eka johon luotan täysin.Kyllä nyt tästäkin sotkusta selvitään kunhan päästään puhumaan.
Mies sentään yleensä ainakin haluaa puhua kaikki asiat halki ja poikki joka hyvä asia tietty!
Olen myös tutustunut sen kavereihin.
Mä kuitenkin tarviin myös omaa aikaa.Sillon kun mies on käymässä täällä.tai mä siellä niin pitää aina olla käsi kädessä tai muuten vaan kiinni toisessa.Ok kyl mä sen ymmärään et nähdään harvoin ja haluaa olla lähellä , niin minäkin.
Mut olen niin tottunut olemaan yksin ja en muutenkaan ole niin kokonaan viel avautunut tälle.Siis olen kertonut miehelle enemmän kun kenellekään mun elämästä.Menneisyydestä.Joka sitten kolauttaa kans välillä kovaa päälle ja tekee mieli vajota maan alle joskus kokonaan.
OIkeassa olet, liikaa ei kannata kertoa ja oma tila on säilytettävä.
Onnea toivon suhteellenne