Mies otti nokkiinsa, turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Pitääkö joka päivä soitella? Siis haluaako mies, että kerrot päivän touhusi tarkalleen? Jos niin on, niin tuntuu siltä että haluaisi jollain tapaa kontrolloida sua :/

Mä en henk. kohtaisesti ymmärrä miks pitää alvariinsa soitella/tekstitellä jos ei asiaa ole.

Turhasta otti mies nokkiinsa.

no tämä tuli miullaki mieleen ku toisen kerran luin tuon ap:n alotuksen... ja ap on muuttamassa miehen paikkakunnalle, jossa miehellä on kyllä esim. oma kaveripiiri mutta onko ap:llä?

Ei pidä kaikkea kai kertoa.. en tiedä.. olen kyllä aikalailla kertonut..
Ei mulla ole seillä kavereita.. mitä nyt tästä palstan kautta saanut joitain :)

Ja mies on muuten kyllä ihana ja tosi hyvä mulle, hellä,romanttinen jne.
Itsellä oli vaikeeta luottaa miehiin.Tämä on eka johon luotan täysin.Kyllä nyt tästäkin sotkusta selvitään kunhan päästään puhumaan.
Mies sentään yleensä ainakin haluaa puhua kaikki asiat halki ja poikki joka hyvä asia tietty!
Olen myös tutustunut sen kavereihin.
Mä kuitenkin tarviin myös omaa aikaa.Sillon kun mies on käymässä täällä.tai mä siellä niin pitää aina olla käsi kädessä tai muuten vaan kiinni toisessa.Ok kyl mä sen ymmärään et nähdään harvoin ja haluaa olla lähellä , niin minäkin.
Mut olen niin tottunut olemaan yksin ja en muutenkaan ole niin kokonaan viel avautunut tälle.Siis olen kertonut miehelle enemmän kun kenellekään mun elämästä.Menneisyydestä.Joka sitten kolauttaa kans välillä kovaa päälle ja tekee mieli vajota maan alle joskus kokonaan.

OIkeassa olet, liikaa ei kannata kertoa ja oma tila on säilytettävä.

Onnea toivon suhteellenne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Pitääkö joka päivä soitella? Siis haluaako mies, että kerrot päivän touhusi tarkalleen? Jos niin on, niin tuntuu siltä että haluaisi jollain tapaa kontrolloida sua :/

Mä en henk. kohtaisesti ymmärrä miks pitää alvariinsa soitella/tekstitellä jos ei asiaa ole.

Etkö pidä mieheesi päivittäin yhteyttä?

Miksi?

Mä nään sen aamulla ja illalla,. Ollaan molemmat töissä ja työajalla ei yksityispuheluita soitella turhan päiten. Töissä tehdään töitä.

Emme soitelleet silloinkaan kun oli viikot muualla töissä jos ei asiaa ollut.

Yhteydenpitoa kai se näkeminenkin on... Mutta ymmärrän kyllä, jos mies (viittaan aloitukseen) haluaa pitää edes puhelimitse yhteyttä ihan päivittäin, jos muuten näkevät harvoin. Ehkäpä tämä onkin jotain alitajuista tai vähemmän alitajuista karttelua ap:n puolelta ja mies vaistoaa sen?

Miksi?

Mä nään sen aamulla ja illalla,. Ollaan molemmat töissä ja työajalla ei yksityispuheluita soitella turhan päiten. Töissä tehdään töitä.

Yhteydenpitoa kai se näkeminenkin on... Mutta ymmärrän kyllä, jos mies (viittaan aloitukseen) haluaa pitää edes puhelimitse yhteyttä ihan päivittäin, jos muuten näkevät harvoin. Ehkäpä tämä onkin jotain alitajuista tai vähemmän alitajuista karttelua ap:n puolelta ja mies vaistoaa sen?

Ei kannata nähdä mörköjä siellä missä niitä ei ole :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Kyllä minäkin unohtelen soittaa ja laittaa viestejä. Eli et ole ainoa! :hug: Ja kyllähän sä olit laittanut viestiä, mutta se oli jäänyt lähtemättä puhelimesta. Näytä se miehellesi!

laitoin sen viestin sille sitten illalla mutta eipä sitä kiinnostanut.. en voi näyttää kun ei asuta samalla seudulla..

Tuntu ettei se edes uskonut kun sanoin et viesti ei ollut lähtenyt..
ei siinä huomasin et siinä oli 5 viestiä mitkä ei oo lähteny ..kavereille ja miehelle myös..

Mä olen sen verran änkyrä-akka, että jos tilanne olis sattunut mulle ja mies ei uskois, että olen yrittänyt lähettää viestiä hänelle, niin sitten en vois asialle mitään. Kerran mä olen sanonut, että viestiä yritin lähettää, muttei lähtenyt, niin se ois parempi uskoa sitten. Miksi tollasella asialla pitäis valehdella? Eikö sitä sitten suoraan olis voinut sanoo, että mulla ei huvittanut tänään viestittää eikä soittaa. Olipa vaikee sepostus!
Korostan tässä, että näin MINÄ olisin toiminut! Mutta toivon, että asiat selviää ja miehesi uskoo mitä hänelle olet sanonut.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

no tämä tuli miullaki mieleen ku toisen kerran luin tuon ap:n alotuksen... ja ap on muuttamassa miehen paikkakunnalle, jossa miehellä on kyllä esim. oma kaveripiiri mutta onko ap:llä?

Ei pidä kaikkea kai kertoa.. en tiedä.. olen kyllä aikalailla kertonut..
Ei mulla ole seillä kavereita.. mitä nyt tästä palstan kautta saanut joitain :)

Ja mies on muuten kyllä ihana ja tosi hyvä mulle, hellä,romanttinen jne.
Itsellä oli vaikeeta luottaa miehiin.Tämä on eka johon luotan täysin.Kyllä nyt tästäkin sotkusta selvitään kunhan päästään puhumaan.
Mies sentään yleensä ainakin haluaa puhua kaikki asiat halki ja poikki joka hyvä asia tietty!
Olen myös tutustunut sen kavereihin.
Mä kuitenkin tarviin myös omaa aikaa.Sillon kun mies on käymässä täällä.tai mä siellä niin pitää aina olla käsi kädessä tai muuten vaan kiinni toisessa.Ok kyl mä sen ymmärään et nähdään harvoin ja haluaa olla lähellä , niin minäkin.
Mut olen niin tottunut olemaan yksin ja en muutenkaan ole niin kokonaan viel avautunut tälle.Siis olen kertonut miehelle enemmän kun kenellekään mun elämästä.Menneisyydestä.Joka sitten kolauttaa kans välillä kovaa päälle ja tekee mieli vajota maan alle joskus kokonaan.

ootko kertonu miehelle justiin tämän minkä kerroit meille?

en miekään päivän mittaan ukolle soittele ellei oo tosi tärkeetä asiaa. miulla se ei niinkään oo siittä kiinni ettenkö muistais mutta ku en mie vaan ehi. ja tosi on se, että ku on paljon menoa ja meininkiä niin ei sitä aina ees muista vastata viestiin. lapsen kanssa touhutessa ja asioita hoiellessa on joskus tosi kiire, joten ymmärrän. mutta siis jos nään ukon soittaneen niin soitan takas. meillä ei onneksi nuo puhelut kestä paria minuuttia kauempaa, en mie jaksais puhelimessa pitkiä aikoja ees läyrytä :D

Miksi?

Ei ole ei.Ollaanhan me päivittäin yhteydessä.
Mutta suuttua nyt siitä kun ei päivällä soita? Ilta kun on muutenkin rauhaisaa ja lapset menee nukkumaan jotta voi jutella rauhassa.. nyt vaan nukahdin itekin.Tässä mölyssä kun lapset on hereillä ei pysty juttelee rauhassa ei kuule se enkä mä puhelussa yhtään mitään.

Ymmärtäisin jos unohtaisin tai en soittais moneen päivään ..vaan se yks iltapäivä kun jäi soittamatta niin pitääkö nyt niin iso haloo nostaa?

Miksi?

Ei ole ei.Ollaanhan me päivittäin yhteydessä.
Mutta suuttua nyt siitä kun ei päivällä soita? Ilta kun on muutenkin rauhaisaa ja lapset menee nukkumaan jotta voi jutella rauhassa.. nyt vaan nukahdin itekin.Tässä mölyssä kun lapset on hereillä ei pysty juttelee rauhassa ei kuule se enkä mä puhelussa yhtään mitään.

Ymmärtäisin jos unohtaisin tai en soittais moneen päivään ..vaan se yks iltapäivä kun jäi soittamatta niin pitääkö nyt niin iso haloo nostaa?

Ei.

Lapsellista käytöstä mieheltä.

No ehkä miehestä kuitenkin tuntui pahalta, että hän laittoi viestin, soitti... Et vastannut ja viimein kun illalla laitoit viestin, et kuitenkaan viitsinyt jäädä odottamaan hänen vastaustaan vaikka esitit viestissäsi kysymyksenkin... Ja huom! Hän ei vielä siinä vaiheessa tiennyt, että olit luullut lähettäneesi viestin aikaisemminkin jo.

Mieti, jos tilanne olisi ollut toisin päin. Viestittelet ja soittelet, mutta toinen ei vastaa.

No ehkä miehestä kuitenkin tuntui pahalta, että hän laittoi viestin, soitti... Et vastannut ja viimein kun illalla laitoit viestin, et kuitenkaan viitsinyt jäädä odottamaan hänen vastaustaan vaikka esitit viestissäsi kysymyksenkin... Ja huom! Hän ei vielä siinä vaiheessa tiennyt, että olit luullut lähettäneesi viestin aikaisemminkin jo.

Mieti, jos tilanne olisi ollut toisin päin. Viestittelet ja soittelet, mutta toinen ei vastaa.

Niin .. eli molemminpuolista väärinkäsitystä.. LUULIN lähettäneeni sen viestin..
:|

Ja toisekseen olisin hyväksynyt miehen selitykset miksei vastannut jne..
:|

Ja mitä tohon et viisitnyt jäädä odottelemaan vastausta.. jäinpäs.. kun ei kuulunut niin nuhakdin :/

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Aikuinen ihminen, oli sitten nainen tai mies, ei mielestäni kiukuttele yhden puhelinsoiton unohtamisesta.

Tai jos onkin pahastunut alunperin, niin leppyy kyllä kuultuaan miksi näin tapahtui.

Kyllähän se sen eilen illalla jo kuuli.. silti oli kyllä ite aika välinpitämätön..ei siis edes halunnut suurinpiirtein kuulla mun selitystä asiaan.. :(

No sain tänään sen nyt kiinni.. haluaa kuitenkin viel asiasta puhua..joten eiköhän tää nyt selvitetä sitten.. nyt tosin on töissä..

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Aikuinen ihminen, oli sitten nainen tai mies, ei mielestäni kiukuttele yhden puhelinsoiton unohtamisesta.

Tai jos onkin pahastunut alunperin, niin leppyy kyllä kuultuaan miksi näin tapahtui.

Kyllähän se sen eilen illalla jo kuuli.. silti oli kyllä ite aika välinpitämätön..ei siis edes halunnut suurinpiirtein kuulla mun selitystä asiaan.. :(

No sain tänään sen nyt kiinni.. haluaa kuitenkin viel asiasta puhua..joten eiköhän tää nyt selvitetä sitten.. nyt tosin on töissä..

no voi herranen aika sentään!!! oikeestikko se edelleen on nyrpällään siittä että unohit eilen HETI vastata sen soittoon tai HETI vastata tekstariin?

voi vee.... :hug:

Mun mielestä otti nokkiinsa turhasta. Jos hänelle oli kerta niin tärkeetä jutella sun kanssa niin miksei voinu pommittaa sua sit koko ajan puhelinsoitoilla sen sijaan että odottaa tekstariin vastausta.

Mies varmaan pahoitti mielensä, olisko ollut jopa pikkuisen huolissaan? Paras tapa toimia tuollaisten jälkeen on vähän lepytellä ja silitellä korventynutta mieltä. =) KYllä se siitä sitten leppyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mies varmaan pahoitti mielensä, olisko ollut jopa pikkuisen huolissaan? Paras tapa toimia tuollaisten jälkeen on vähän lepytellä ja silitellä korventynutta mieltä. =) KYllä se siitä sitten leppyy.

Ajattelinkin käydä hakemassa jostain jonkun nallukan tai jotain ja pistää postissa kullalle menemään..
ei kutienkaan ollut tarkotus pahoittaa toisen mieltä..
ja se tosiaan ón muuten mulle niin ihana.. samoin mun lapsilleni.

Ajattelinkin käydä hakemassa jostain jonkun nallukan tai jotain ja pistää postissa kullalle menemään..

Ja mites ärripurri mahtaakaan sua hyvitellä?

Jos sä alat hyvittelemään niin voi helkkari :headwall:

Ja mites ärripurri mahtaakaan sua hyvitellä?

Jos sä alat hyvittelemään niin voi helkkari :headwall:

Senhän näkee sitten miten käy kun soitellaan ja saadaan asia juteltua kun ei siitä eilen mitään tullut.
Kyllä tuo ärripurri on sen verran ihana mua kohtaan että vaik ei se mun mielestä nyt mitenkään kivaa ollu et mmoisesta suuttu mut en mä kyllä nyt tätä asiaa paisutellakaan eteti tule maailmansota

:whistle:

Sen verran pieni asia kuitenkin että kun asia puhuttu seväks niin se jätetään taakse.Ja täytyy sanoa sille etten kerkee /muista soitella aina heti.
Ollaan vielä sen verran tuore pari kuitenkin ettei niin hyvin vielä ehkä tiedä mun tapoja enkä minä senkään.
Puhumalla siitä selviää =)

Ap, sä olet kaunis! :heart: Kyllä se mies unohtaa tuollaset nokkiin ottamiset, kun taas näkee sinut. Olet ihan sen näköinen säihkysilmä, että sut haluais ottaa syliin ja suudella ja unohtaa koko muun maailman.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
aika herkkähipiäänen ukko.. eikös se piisaa et illalla soitellaan ja kerrotaan kuulumisia ku päivällä yleensä tekemistä piisaa..

mä hermostuisin tollasesta herkkähipiäisyydestä..

Onhan se vähän.
Siis huolestuu kyllä pienestäkin.Tai ainakin jos ei illalla vastaa ja on nukahatanut .. kerran olin kaverin kans baarissa ja kotiin tultua tietty nukahdin heti :whistle: mies oli tietty soitellu lähemmäs 50 kertaa kun luuli et jotain on sattunut. :ashamed:

No joo ja muutenkin on niin huolehtivainen, et kai mun oikeestaan pitäs sit ymmärtää ..vähän.. mut illalla kuitenkin laitoin sille viestiä ja YRITIN pysyä hereilläkin :whistle:

Yhteistyössä