Mies otti nokkiinsa, turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Eilen oli kiirus päivä.Lapset hoitoon.Ite jumppasin sen jälkeen.Miesystävä oli sillävälin soittanut.Kun lopetin jumpan katoin puhelinta ja oli tullut viestikin, "ei täs ihmeitä.. haleja ja suukkoja, varmaan jumppaat"

No en soittanu takas.Menin suihkuun,söin ja meikkasin.
Piti lähtee asioille.Laitoin sitten viestiä joka ei mennyt kuitenkaan perille vaan jäi köllöttää tohon luonnokset kansioon, tämän sain illalla vasta tietää.
Viesti oli suurinpiirtein näin. "menen asioille ja sen jälkeen kaupoille ja laitan napit korviin ja musaa pauhaa, en varmaan kuule kun soittelet.Love you! "

No sitten kun olin menossa hakee lapsia ja otin napit korvista huomasin et se oli soittanu. Ajattelin et soitan kunhan haen lapset.
No muistin sitten kun hain muksut et pitää mennä tilittää kirppis ja tyhjentää pöytä.. ja vielä esikoinen viedä jumppaan. Ja unohdin siis soittaa.
Kun esikoinen oli jumpassa oltiin mummolassa toisten lasten kanssa.tunti.
Joo en soittanut silläväliinkään vaan juteltiin äidin ja isän kanssa.

Hain esikon jumpasta tultiin kotiin.Iltapala yms ja lapset sänkyyn.
Ihmettelin sitten kun ei oo miekkosesta kuulunut ja ajattelin et kai se on salilla tai jotain muuta puuhaa.
Niin laitoin viestiä et missä rakas meet..
No olin siinä vaiheessa jo ihan poikki ja nukahdin sohvalle viestin jälkeen.
Siirryin sänkyyn enkä ollut kattellu puhelinta, silmät kun oli ihan ristissä .
No sit heräsin siihen kun miekkonen soittaa ja suuttu mulle sitten siitä
kun en ollut koko päivänä soitellu.
Kerroin sit ton päivän kulun, et piti mut sit unohdin.ja sit nukahdin sohvalle.
Suuttu sitten et miten mä voin UNOHTAA SEN??
Unohtelen kaikkia muitakin tärkeitä juttuja,lääkäri käyntejä, lasten jotain hoitoon viemis juttuja(siis jos leluja tms pitää viedä)

Ja sit otti tosi nokkiinsa siitä kun MITN oon voinut nukahtaa sohvalle melkein heti viestin jälkeen.. Ai iten no sillain et oon ollu lasten kans periaatteessa yksin kohta 7v ja välillä niin väsynyt et hyvä et muistaa ottaa lapset mukaan kun talosta poistuu. Mut ei se ymmärrä...
Toisti vaan miten voin UNOHTAA SEN.
Nyt on sellanen olo etten oikeen tiiä mitä sille sanoisin.Tuli niin paska fiilis eilen sen puhelun jälkeen illalla.kun tuntuu ettei se halua edes ymmärtää.
Mä en vaan aina muista kaikkee.. tai jaksa kaikkee.. oon sen sille sanonnu.. mut .. no .. niin..

Huoh , kiitos ku sain päästää höyryjä :snotty:

Nooh... ymmärrettävää, että viesteihn unohtaa vastata, varsinkin jos ne on joltain frendiltä jolle ei välttämättä ole niin tärkeetä heti vastata... mutta kyllä mä oisin varmaan kans miehen tilanteessa suuttunu, teet siitä aika mitättömän nyt sun silmissä... ei hirveesti tunteita..

:hug: mä en osaa oikein sanoa.. ainakin selitysten jälkeen kuuluis leppyä kun kuulee että koko päivä hulinaa ei ole ehtinyt.
mies ei varmaan ihan ymmärrä mitä on hoitaa kaiken yksin lapsien kera

:hug: kylläpäs siulla on ollu päivä.

mutta sie oisit voinu soittaa vaikka sillon jumpan jäläkeen, eihän siinä ois menny ku muutama minuutti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nooh... ymmärrettävää, että viesteihn unohtaa vastata, varsinkin jos ne on joltain frendiltä jolle ei välttämättä ole niin tärkeetä heti vastata... mutta kyllä mä oisin varmaan kans miehen tilanteessa suuttunu, teet siitä aika mitättömän nyt sun silmissä... ei hirveesti tunteita..

Just.. ei tunteita.. ei niin ihan huvin vuoks ollaan lasten kanssa muuttamassa miehen paikkakunnalle..
Minkäs mä teen et unohtelen muutenkin kaikkee..

Toisekseen sillä näyttää olevan sitten oikeus olla soittamatta.. oli unohtanut puhelimen kotiin.. pääs töistä klo 15 silti soitti illalla vasta..
samoin muutenkin mun täytyy hyväksyä se jos sillä on päivä ollu täynnä touhua eikä oo kerenny soittaa kun vasta illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mutta sie oisit voinu soittaa vaikka sillon jumpan jäläkeen, eihän siinä ois menny ku muutama minuutti ;)

niin kai sit ois voinu.. ainkin nyt tiedän soitan sitten tilanteessa kun tilanteessa vaikka sitten sen minuutin puhelun.. kun ei tod oo tarkotus viestittää ettei kiinnosta! Sen kans vaan ne puhelut tuppaa aina olee monta tunita pitkiä..

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

niin kai sit ois voinu.. ainkin nyt tiedän soitan sitten tilanteessa kun tilanteessa vaikka sitten sen minuutin puhelun.. kun ei tod oo tarkotus viestittää ettei kiinnosta! Sen kans vaan ne puhelut tuppaa aina olee monta tunita pitkiä..

No mutta, sun eka viestistä voi kuitenkin rivien välistä lukea, ettei se mies turhaan nokkiinsa ottanut sunkaan mielestä. Selitystä selityksen perään... yrität vaan todistella miks oot toiminu niinkuin oot toiminu... älä meille sitä kerro, kerro se miehelle.

Heh! Kuulostaisi jotenkin loogisemmalta, jos tilanne olisi toisin päin. Siis jotenkin tuntuu, että naiset loukkaantuis soittamatta jättämisestä helpommin kuin miehet...

Et ole tehnyt mitään väärin, kyllä sun mieskin sen vielä tajuaa. Minkäs silel voi jos on kiire!! ...ja mitä tuohon vieraan viestiin tulle tuosta tunteettomuudesta, niin kyllä mulla ainakin välillä töissä esim. on niin kiire, etten ehdi mieheni puheluihin vastata ja se ei todellakaan vähennä rakkauttani häntä kohtaan yhtään!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

No mutta, sun eka viestistä voi kuitenkin rivien välistä lukea, ettei se mies turhaan nokkiinsa ottanut sunkaan mielestä. Selitystä selityksen perään... yrität vaan todistella miks oot toiminu niinkuin oot toiminu... älä meille sitä kerro, kerro se miehelle.

No kyl se mun mielestä otti turhasta.Turhaan luet rivien välistä, kun ei siel lue mitään.Ja olen jo miehelle yrittäny sanoa mutta sille ei näytä kelpaavan se et olin illalla esim niin väsy et nukahdin sohvalle, kun olis vaan pitänyt valvoa!

Kiinnitin enemmänkin huomiota tuohon asiaan että viet lapset hoitoon ja sitte jumppailet ja hoidat asioita.? Käytkö töissä vai ovat lapset muuten vaan siellä hoidossa? Saan sinusta aika hajamielisen kuvan kun et muista soittaa etkä viestittää. Varsinkin kun olet ollu yh aika kauan niin organisointikyvyn luulis olevan paikallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Yks:
Kiinnitin enemmänkin huomiota tuohon asiaan että viet lapset hoitoon ja sitte jumppailet ja hoidat asioita.? Käytkö töissä vai ovat lapset muuten vaan siellä hoidossa? Saan sinusta aika hajamielisen kuvan kun et muista soittaa etkä viestittää. Varsinkin kun olet ollu yh aika kauan niin organisointikyvyn luulis olevan paikallaan...

En ole ollut yh:na kun 1½v.. siinä luki periaatteessa..jos et huomannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Yks:

Samaa mietin ja jos tosiaan unohtelet noin paljon asioita niin sun pitäis kehittää jokin systeemi että muistaisit paremin.
Tuli sellainen tuntu että voisit vaikka joskus unohtaa hakea lapset hoidosta?
Ei tunnu toisesta mukavalta jos joku unohtelee asioita kokoajan . Miten lapset reagoit kun unohtelet heille tärkeitä juttuja?

Kyllä jokainen unohtaa arkipäivän asioita.Mutta ei kyllä omaa rakastaan.Se on kyllä niin vissiin varma.Joten kyllä nyt ihan puollan miestä.Ja kyllä pienen hetken ehtii puhua jos ehtii musaakin kuunnella.Että jotenkin en sua ymmärrä.Ainakin siinävälissä oisit voinut soittaa kun tilanne illalla rauhottunut.Kyllä se mies sulle vaan useasti yritti soittaa.Ja sinua ei tavoita,alkais kyllä mun korvissa miehen tilanteessa epäilyttämään,välttääkö toista tahallaan

No periaatteessa joo, ehkä vähän turhasta suutahti, mutta en voi olla miettimättä, että mites sit jos joku tulis tänne kirjoittaa, että olen soittanut puolisolle ja laittanut viestiä ja se ei vastaa ja huolestuttaa yms.

Ja sitten tulis myöhemmin kertoo, että nyt se soitti ja oli unohtanut mut...Kyllä täällä varmasti moni tuomitsisi tuon unohtamisen.... Ja morkkaisi unohtelijaa...

Mutta erehdyksiä sattuu, olithan sä yrittänyt laittaa viestiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Kyllä minäkin unohtelen soittaa ja laittaa viestejä. Eli et ole ainoa! :hug: Ja kyllähän sä olit laittanut viestiä, mutta se oli jäänyt lähtemättä puhelimesta. Näytä se miehellesi!

laitoin sen viestin sille sitten illalla mutta eipä sitä kiinnostanut.. en voi näyttää kun ei asuta samalla seudulla..

Tuntu ettei se edes uskonut kun sanoin et viesti ei ollut lähtenyt..
ei siinä huomasin et siinä oli 5 viestiä mitkä ei oo lähteny ..kavereille ja miehelle myös..

Minusta mies "suuttui" aiheesta. En ymmärrä minäkään, miten voi unohtaa soittaa... Sellaiset ihmiset ovat suoraan sanottuna aika lailla rasittavia, jotka eivät muka ikinä muista mitään... Aina voi vedota sitten siihen, että en muistanut. Asian muistaa, jos todella haluaa. Laittaa vaikka muistilapun tai muun muistutuksen jos ei muistiinsa luota.

Pitääkö joka päivä soitella? Siis haluaako mies, että kerrot päivän touhusi tarkalleen? Jos niin on, niin tuntuu siltä että haluaisi jollain tapaa kontrolloida sua :/

Mä en henk. kohtaisesti ymmärrä miks pitää alvariinsa soitella/tekstitellä jos ei asiaa ole.

Turhasta otti mies nokkiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Pitääkö joka päivä soitella? Siis haluaako mies, että kerrot päivän touhusi tarkalleen? Jos niin on, niin tuntuu siltä että haluaisi jollain tapaa kontrolloida sua :/

Mä en henk. kohtaisesti ymmärrä miks pitää alvariinsa soitella/tekstitellä jos ei asiaa ole.

no tämä tuli miullaki mieleen ku toisen kerran luin tuon ap:n alotuksen... ja ap on muuttamassa miehen paikkakunnalle, jossa miehellä on kyllä esim. oma kaveripiiri mutta onko ap:llä?

Etkö pidä mieheesi päivittäin yhteyttä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Etkö pidä mieheesi päivittäin yhteyttä?

Miksi?

Mä nään sen aamulla ja illalla,. Ollaan molemmat töissä ja työajalla ei yksityispuheluita soitella turhan päiten. Töissä tehdään töitä.

Emme soitelleet silloinkaan kun oli viikot muualla töissä jos ei asiaa ollut.

no tämä tuli miullaki mieleen ku toisen kerran luin tuon ap:n alotuksen... ja ap on muuttamassa miehen paikkakunnalle, jossa miehellä on kyllä esim. oma kaveripiiri mutta onko ap:llä?

Ei pidä kaikkea kai kertoa.. en tiedä.. olen kyllä aikalailla kertonut..
Ei mulla ole seillä kavereita.. mitä nyt tästä palstan kautta saanut joitain :)

Ja mies on muuten kyllä ihana ja tosi hyvä mulle, hellä,romanttinen jne.
Itsellä oli vaikeeta luottaa miehiin.Tämä on eka johon luotan täysin.Kyllä nyt tästäkin sotkusta selvitään kunhan päästään puhumaan.
Mies sentään yleensä ainakin haluaa puhua kaikki asiat halki ja poikki joka hyvä asia tietty!
Olen myös tutustunut sen kavereihin.
Mä kuitenkin tarviin myös omaa aikaa.Sillon kun mies on käymässä täällä.tai mä siellä niin pitää aina olla käsi kädessä tai muuten vaan kiinni toisessa.Ok kyl mä sen ymmärään et nähdään harvoin ja haluaa olla lähellä , niin minäkin.
Mut olen niin tottunut olemaan yksin ja en muutenkaan ole niin kokonaan viel avautunut tälle.Siis olen kertonut miehelle enemmän kun kenellekään mun elämästä.Menneisyydestä.Joka sitten kolauttaa kans välillä kovaa päälle ja tekee mieli vajota maan alle joskus kokonaan.

Yhteistyössä