Mies piilotti joulukortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "_M_"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"_M_"

Vieras
Niin siis odotan yhtä pakettikorttia ja olin tänään lähdössä lasten kanssa asioille joten kävin postilaatikolla katsomassa josko se pakettikortti olisi tullut. No ei ollut, mutta oli tullut 3 joulukorttia ja ne katsoin nopeasti läpi ja mies oli saanut joulukortin joltain naiselta. Jätin postin laatikkoon, kun en viitsinyt sitä ottaa rattaisiin mukaan. No unohdin sitten ottaa postin, kun oli kiire laittamaan lapset päiväunille ja mies haki postin töistä tullessaan, mutta oli piilottanut sen kortin joka oli tullut siltä naiselta. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Että miehes tekee kaikkensa teidän liiton eteen, hävitti jonkun viekoittelijan lähettämän joulukortin ja vaimo täällä syyllistää miestään eikä ymmärrä edes hävetä?

En ajattelisi mitään, kysyisin suoraan mieheltä että keneltä se yksi kortti oli.
Enemmin miettisin miksi itse haluaisin salata että kävin jo postilaatikolla postin katsomassa.

Viimeksi muokattu:
ekaks tulee mieleen että joku ex tai vaikka joku nykyinen tyrkky on laittanut kortin, eikä ukkosi tykkää siitä yhtään eikä halua antaa kortin sekottaa sun ajatuksia ja teidän perheen joulua, ja siksi hävittänyt kortin heti. Tai hävittänyt sen koska ärsytti se nähdä.

Selvitä hyvä ihminen asia ettei siitä tule härkäskärpänen.

[QUOTE="_M_";25269907]Kyllä mä aijon kysyäkkin, mutta vasta joulun jälkeen. En halua pilata lasten joulua :)[/QUOTE]

Niin, mitäs sun joulustas on väliä? Aiotko joulun aikaan olla kovinkin kiltti, lämmin ja hellä miehellesi tämän takia?

Hih... :-D hyvä olis lapsia jo valmistaa tulevaan. Meinaan jos ero tulee niin sun on sanottava nyt että isi tykkää toisesta naisesta ja että äiti rakastaa teitä vaikka miten kävisi isän ja äidin välillä

[QUOTE="_M_";25269907]Kyllä mä aijon kysyäkkin, mutta vasta joulun jälkeen. En halua pilata lasten joulua :)[/QUOTE]

En tajua logiikkaa. Kysyt asiasta, mies vastaa ja asia on mahdollisesti selvitetty viidessä minuutissa. Näin sun joulu pelastuu, kun ei tarvii miettiä turhia. Sä siis ilmeisesti luulet, että asian kysymisestä syntyy avioero?

[QUOTE="vieras";25269917]Niin, mitäs sun joulustas on väliä? Aiotko joulun aikaan olla kovinkin kiltti, lämmin ja hellä miehellesi tämän takia?[/QUOTE]

niinpä. Hyvä kysymys ap:lle

[QUOTE="_M_";25269941]No mä voin kyllä pilata oman jouluni ja esittää lasten vuoksi et kaikki on hyvin. Joulun jälkeen sitten kerkiää tappelemaan, jos siihen on aihetta :)[/QUOTE]

Sinä olet vähän outo. Ilmeisesti ei ole mikään ihme, että mies piilottaa sulta yhtä sun toista jos sinäkin piilottelet ja pimität tietämistäsi ja pitkität tämmöisiä asioita, joille voi olla ihan asiallinenkin selitys.

Teillä on yhteinen piilotteluleikki menossa siis!

Muista myös se, että kyseessä saattaa olla täysin viaton juttu. (aivan, kaikki miehet EIVÄT ole aina kusipäitä) Eli ei kannata pilata omaakaan joulua hautomalla epävarmaa vääryyttä.

Yhteistyössä