Mies "pihtaa"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi joillakin se luetun ymmärtäminen ja sanojen vääntely on hanskassa :D Pistätkö ihan "oikeassakin elämässä" myös sanoja toisten suuhun...?

:laugh: :laugh:

Ihan on joka ikinen sinun sanojasi, ei tarvinnut vääntää. Voit tarkistaa aloituksestasi.

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli vuoden. Itse olen hyvinkin aktiivinen petipuuhiin ja valmis ihan "koska vaan". Viimeksi olen saanut mieheltäni lauantaina ja eilen sitten yritin saada miestäni petipuuhiin ja tänään aamulla, mutta ei, selkään sattuu, väsyttää, ei kerkeä (aamulla) jne jne... Joo, miehelläni on selkä kipeänä, syö siihen lääkettä jotka väsyttävät häntä ihan kauheasti, mutta silti, minä tahdon häntä ja olen tämän hänelle sanonutkin. Hän vain vitsailee että mun pitää ottaa joku allaspoika tai vaihtaa vaan nuorempaan joka jaksaa. En tahdo! Tahdon miestäni, minun omaa miestäni! Tiedän olevani haluttava, kaunis ja hyvä sängyssä, mutta kun tulee torjutuksi monta kertaa peräkkäin niin kyllä sitä jossain vaiheessa käy miettimään että onko minussa oikeasti vikaa, olenko minä ruma? Lihava? Ällöttävä? Huono sängyssä? Miksi olen kelvannut ennen? Miksi en kelpaa nyt?
Paha mieli, kaiken kaikkiaan...

Kyllä minä ymmärrän ap:n turhautumisen. Meillä mies on kesästä asti vinkunut väsymystä ja selkäkipua. Seksiä on kerran parissa viikossa ja minua suoraan sanottuna vituttaa sellainen. Ostin monta erilaista vibraa ja dildoa sekä läjän pattereita. Nyt en enää jaksa ruinata seksiä vaan päätin, että jos meidän seksielämä pysyy kesään asti tälläisenä niin sitten haen tyydytykseni muualta. Jos mies on luopunut seksistä, niin selvä, mutta minä en ole.

[QUOTE="juup";28041854]Kyllä minä ymmärrän ap:n turhautumisen. Meillä mies on kesästä asti vinkunut väsymystä ja selkäkipua. Seksiä on kerran parissa viikossa ja minua suoraan sanottuna vituttaa sellainen. Ostin monta erilaista vibraa ja dildoa sekä läjän pattereita. Nyt en enää jaksa ruinata seksiä vaan päätin, että jos meidän seksielämä pysyy kesään asti tälläisenä niin sitten haen tyydytykseni muualta. Jos mies on luopunut seksistä, niin selvä, mutta minä en ole.[/QUOTE]

pari kertaa kuussa voiskin jo turhauttaa, mutta ap on nyt ollut neljä päivää ilman seksiä ja vinkuu kuin pikkupossu, liioittelee, vääristelee sanomisiaan ja esittää vielä miehelleenkin marttyyria. Oikeasti, ap on joko käsittämättömän itsekäs ihminen, tai sitten hällä on jotain vinoumia päässään seksin suhteen. Kukaan ihminen ei normaalisti ole noin riippuvainen seksin suhteen. Oletko ap varma ettet sekoita seksiä rakkauteen, eli ajattele alitajuisesti niin, että mitä vähemmän seksiä, sen vähemmän miehes sua rakastaa. Itselläni oli tuo epäselvää lähinnä teini-ikäisenä, siksi kysyin apn ikää.

AP:n mies on sairas, ehkä sen kautta hieman haluton, AP on saanut munaa 4pv sitten ja runkkaa itsensä uuvuksiin riittämiin ja sen päälle uikuttaa seksin puutteesta ja miehen "pihtaamisesta"? Näinkö?

AP, olet tunteitasi kontrolloimaton nymfomaani. Hae hoitoa tai tuhoat elämäsi.

[QUOTE="juup";28041854]Kyllä minä ymmärrän ap:n turhautumisen. Meillä mies on kesästä asti vinkunut väsymystä ja selkäkipua. Seksiä on kerran parissa viikossa ja minua suoraan sanottuna vituttaa sellainen. Ostin monta erilaista vibraa ja dildoa sekä läjän pattereita. Nyt en enää jaksa ruinata seksiä vaan päätin, että jos meidän seksielämä pysyy kesään asti tälläisenä niin sitten haen tyydytykseni muualta. Jos mies on luopunut seksistä, niin selvä, mutta minä en ole.[/QUOTE]

Miten joka toinen viikko seksin harrastaminen on seksistä luopumista?

Just. Eli nainen voi ihan ilman syytäkin kieltäytyä seksistä, koska hänellä on siihen oikeus, eikä aina voi huvittaa. Eikä miehellä ole mitään oikeutta painostaa naista seksiin, onhan miehellä kaksi tervettä kättä. Miehelle sen sijaan väsymys tai kova selkäkipukaan ei ole pätevä syy kieltäytyä seksistä, vaan silloin mies heti pihtaa...:headwall:

• Tykkää
Reactions: rockyroad ja kepsis

Uusimmat

Yhteistyössä