A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän. Toisaalta minusta tuntuu, että miehen haluttomuus loukkaa naista jopa enemmän kuin naisen haluttomuus miestä, koska naisten haluttomuus on niin tavallista ja siitä puhutaan niin paljon. Se ei käy niin paljon miehen itsetunnolle. Itse ainakin otin asian tosi henkilökohtaisesti, koska mediassa annetaan aina ymmärtää, että mies harrastaa seksiä ihan minkä tahansa kanssa joka vain liikkuu. Sitten kun itse yrittää kaikkensa ja tulee aina torjutuksi, tuntee olonsa tosi kurjaksi. Pitkään syytinkin asiasta itseäni, nyt olen päättänyt olla enää syyttelemättä ketään. Onneksi meillä on muuten ihanaa yhdessä ja olen onnellinen.
Todellakin naisten haluttomuudesta puhutaan ja sille on eri selitykset olemassa, siitä on jopa heitetty läppää ainakin niin pitkään kuin minä muistan. Itse olen aina ollut seksuaalisesti todella aktiivinen, ja alkuun tuntui tämän miehen kanssa siltä, että nyt löysin "vertaiseni", mutta sitten pikkuhiljaa seksin määrä alkoi harventua jokapäiväisestä pariin kertaan viikossa, ja nyt raskauden myötä tähän
Muistaisin, että minulle on opetettu jopa koulun seksivalistuksen aikoihin, että "pojat haluavat vain sitä yhtä", ja sitä samaa tosiaan toitotetaan joka puolella. Sitten kun mies ei haluakaan, niin totta kai sen kääntää itseensä. Puhumattakaan siitä, että monet vauvaoppaat ja tällaiset keskustelupalstat antaa ymmärtää, että miehet rakastavat raskaanaolevia naisia ja että heitä pidetään lähes vastustamattomina, ja että kaikki harrastavat raskauden aikana paljon hyvää seksiä...
Minua todellakin satuttaa miehen haluttomuus, mutta olen alkanut ymmärtää ettei vikaa ole oikein kummassakaan, tässä nyt vain kävi näin.