miehen torjunta, ero edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toivottavasti miehesi tajuaa,minkälainen hieno nainen hänellä on ja alkaa arvostamaan sinua...ja toivottavasti sinä pystyt olemaan kiukuttelematta ja suuttumatta... tiän sen olevaa vaikeeta...mulle ainakin oli...ja välillä vieläkin tulee kiukutteluvaihde päälle...mut sitten muistan että mitä saan kun en kiukuttele! tottakai sitten puhutaan ja jutellaan kun jos on oikeen paljon kiukutellu...mut kait meistä joskus tulee oikeita naisia...eikä olla enää mitään pikkutyttöjä! toivon sulle kaikkea hyvää!!

minä olen elämässäni kohdannut monta kertaa tilanteen, jossa olen saanut sen asian, mistä olen luopunut.
Elin suhteessa, jossa mies ei halunnut seksiä. Suostui kyllä siihen, että minä annoin hänelle suuseksiä, mutta ei suostunut koskemaan minuun.

Minulle seksistä tuli kynnyskysymys. Itsetunto romahti ja kaikki alkoi pyörimään sen seksin tai seksittömyyden ympärillä.

Lopulta kyllästyin ja päätin antaa miehen mennä. Kiinnostukseni miestä kohtaan lakkasi tyystin ja kuinka ollakaan, mies alkoi vinkumaan minun perääni. Jonkin aikaa harrastettiin sitten seksiä suhteen jälkeen. Mies oli enemmän kuin halukas miellyttämään minua seksissä.

Huomasin, että mitä enemmän vinguin seksiä, sitä vähemmän mies sitä halusi. Ja mitä enemmän ja useammin mies kieltäytyi, sitä enemmän minä halusin seksiä.
Kun lopulta kyllästyin ja päätin, että olen sitten ilman miestä, kun kerran olen ilman seksiäkin ja kasasin itseni ja lakkasin haluamasta miestä, niin muuttui ääni kellossa.

Se oma mielentila ja itsevarmuus vaikuttaa niin paljon.

Nykyisessä suhteessa huomaan saman kaavan toistuvan, mutta nyt mies on se joka haluaa useammin. Mitä enemmän hän painostaa, sitä vähemmän minä haluan. Kun mies lopettaa painostamisen ja käy välinpitämättömäksi, silloin minun haluni heräävät ja aktivoidun asian suhteen.

Ette ole tainneet koskaan kokea miehen todellista haluttomuutta, jos neuvoksi annatte "seksikkäissä hepeneissä koikkelehmisen" - näillä neuvoillahan ilmaistaan suoraan, että naisen ulkonäkö/olemus/käytös on syynä miehen haluttomuuteen.

Olkaapa vuosia ilman seksiä niin, ettei edes alasti lusikassa nukkuminen saa miehen viisaria värähtämään. Siinä puhutaan jo todellisesta haluttomuudesta ja "itsensä pynttääminen" aiheuttaa vain uusia, aina pettymyksiä romahduttaen itsetunnon lopullisesti. Ja ei, vinkumisen lopettaminenkaan ei auttanut. Teki ehkä molemmista onnellisempia, mutta ei se itse seksiä tuonut piiruakaan lähemmäs.

Minusta se on aika hälyyttävää jos jompi kumpi ei halua haluta seksiä parisuhteessa. Kyllähän aina välillä tulee aikoja ettei vaan tee mieli mutta se jos tilanne jatkuu pitkään eikä se yhtään haittaa niin se on väärin sitä toista kohtaan.

Kamala sanoa mutta jos omalta mieheltä en saisi ja häntä ei kiinnostais asialle mitään tehdä niin sit hänen pitäis tyytyä siihen että haen seksiä muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden lapsen äiti:
Eilen pidimme mykkäkoulua. Tänään halasin miestäni pitkään ja sanoin etten halua menettää häntä enkä halua riidellä. Vastaukseksi tuli hyväksyvää muminaa ja käden taputusta selälle.

Ei siis halannut takaisin, vaan taputteli kädellään selälleni, josta olen taas tietysti nyt loukkaantunut. Tuntuu että taas yritin, muttei kiinnosta.

Kun en tiedä mitä hän haluaa. Aiemmin on sanonut että hänellä on muuten hyvä olla jos minä vaan en nalkuttaisi kaikesta.
On kuulemma tyytyväinen suhteeseenkin..? Sitä ihmettelen että jos minä olen niin ahdistunut tästä kaikesta miten hän ei ole voinut nähdä sitä ennenkuin aloin vihaiseksi?

voisko olla että miehes pelkäs sun alkavan vonkaamaan seksiä?!?
tuli mieleen koska mun mies on ihan yliseksuaalinen.pitäs paneskella koko ajan, monesti päiväs, sielä ja tääälä. puhuu mulle melkeen ainoastaan seksuaalisista asioista. aina jos koskee muhun yrittää käpälöidä alapäästä, perseestä tai muuten vaan nylkyttää. tämän takia mun halut on vähentynyt todella voimakkaasti. kuitenkin "harrastamme" vähintään kerran viikossa. mutta siis, ite välttelen hyvin pitkälle miehen kosketuksia, halauksia yms. koska ne on aina hyvin seksuaalisia. en edes muista millon viimeksi oisin halunnut suudella miestä. pussaan kyllä mutta en suutele.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ette ole tainneet koskaan kokea miehen todellista haluttomuutta, jos neuvoksi annatte "seksikkäissä hepeneissä koikkelehmisen" - näillä neuvoillahan ilmaistaan suoraan, että naisen ulkonäkö/olemus/käytös on syynä miehen haluttomuuteen.

Olkaapa vuosia ilman seksiä niin, ettei edes alasti lusikassa nukkuminen saa miehen viisaria värähtämään. Siinä puhutaan jo todellisesta haluttomuudesta ja "itsensä pynttääminen" aiheuttaa vain uusia, aina pettymyksiä romahduttaen itsetunnon lopullisesti. Ja ei, vinkumisen lopettaminenkaan ei auttanut. Teki ehkä molemmista onnellisempia, mutta ei se itse seksiä tuonut piiruakaan lähemmäs.

Jos puhutaan seksittömistä VUOSISTA, niin siinä vaiheessa parisuhde on jo melko kuralla muutenkin ja sitä eivät mitkään hepenet pelasta. Ap:n tapauksessa kyse ei tainnut olla ihan niin pitkästä ajasta. Kuukausienkin seksittömyyteen kyllä usein helpottaa tuo vinkumisen lopettaminen ja jonkun uuden ja piristävän keksiminen.