minä olen elämässäni kohdannut monta kertaa tilanteen, jossa olen saanut sen asian, mistä olen luopunut.
Elin suhteessa, jossa mies ei halunnut seksiä. Suostui kyllä siihen, että minä annoin hänelle suuseksiä, mutta ei suostunut koskemaan minuun.
Minulle seksistä tuli kynnyskysymys. Itsetunto romahti ja kaikki alkoi pyörimään sen seksin tai seksittömyyden ympärillä.
Lopulta kyllästyin ja päätin antaa miehen mennä. Kiinnostukseni miestä kohtaan lakkasi tyystin ja kuinka ollakaan, mies alkoi vinkumaan minun perääni. Jonkin aikaa harrastettiin sitten seksiä suhteen jälkeen. Mies oli enemmän kuin halukas miellyttämään minua seksissä.
Huomasin, että mitä enemmän vinguin seksiä, sitä vähemmän mies sitä halusi. Ja mitä enemmän ja useammin mies kieltäytyi, sitä enemmän minä halusin seksiä.
Kun lopulta kyllästyin ja päätin, että olen sitten ilman miestä, kun kerran olen ilman seksiäkin ja kasasin itseni ja lakkasin haluamasta miestä, niin muuttui ääni kellossa.
Se oma mielentila ja itsevarmuus vaikuttaa niin paljon.
Nykyisessä suhteessa huomaan saman kaavan toistuvan, mutta nyt mies on se joka haluaa useammin. Mitä enemmän hän painostaa, sitä vähemmän minä haluan. Kun mies lopettaa painostamisen ja käy välinpitämättömäksi, silloin minun haluni heräävät ja aktivoidun asian suhteen.