Miten voisi selvitellä miehen haluttomuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...........

Vieras
En oikein tiedä miten keskustella asiasta? Meillä seksiä 2krt/v ja en haluaisi erota. Pelottaa vaan että mies löytää jonkun toisen tai pettää. Eilen vihjaisi seksistä mutta ei sitten illalla enää tehnyt elettäkään. Voihan vika olla minussakin, mutta olen yrittänyt vihjailla seksikkäillä alusvaatteilla mutta ei. Olen kysynyt olenko eri tuntuinen synnytysten jälkeen. Ainakaan ei ole myöntänyt ja olen jumppaillutkin paikkoja. Harmittaa ja vaikuttaa itsetuntoonkin. Miehellä kyllä töissä stressiä ja varmaan kotonakin. Rakastan vain miestäni paljon ja en haluaisi erota mutta tuntuu ettei hän ehkä välitä tai halua minua enää.

Me käytiin taannoin pariterapiassa ja se auttoi.. Meillä oli takana lapsettomuutta ja velkoja oli joka paikkaan mikä myös kiristi pinnaa, kun välillä tuntu että ei ole rahaa tehdä mitään ylimääräistä.. Selvittiin lainoista ja sen jälkeen saatu myös perheenlisäystä ja nyt kaikki hyvin, olemme siis löytäneet toisemme uudelleen. Kyllä se näin on että kaikki vaikuttaa kaikkeen ja se että pitää parisuhteen eteen tehdä kovasti töitä!!

Miehenä ainakin voin sanoa omasta puolesta, että jos päivällä panettaa niin se ei ole mikään merkki että enää illalla panettaisi. Se vaan menee ohi se tunne.

Muutenkin maailma on kummallinen kun yleensä seksille lasketaan aika olevan myöhään illalla tai jopa yöllä. Normaali terve leijona käy unille illalla ja on temmi pystyssä aamuisin kohti uusia sotia.

En oikein tiedä miten keskustella asiasta? Meillä seksiä 2krt/v ja en haluaisi erota. Pelottaa vaan että mies löytää jonkun toisen tai pettää. Eilen vihjaisi seksistä mutta ei sitten illalla enää tehnyt elettäkään. Voihan vika olla minussakin, mutta olen yrittänyt vihjailla seksikkäillä alusvaatteilla mutta ei. Olen kysynyt olenko eri tuntuinen synnytysten jälkeen. Ainakaan ei ole myöntänyt ja olen jumppaillutkin paikkoja. Harmittaa ja vaikuttaa itsetuntoonkin. Miehellä kyllä töissä stressiä ja varmaan kotonakin. Rakastan vain miestäni paljon ja en haluaisi erota mutta tuntuu ettei hän ehkä välitä tai halua minua enää.

Yhteistyössä