H
"hmmm"
Vieras
No, meillä mies ainakin saa suuseksia ihan milloin vaan haluaa, on dildoa ja muuta. Ei vaan jostain syystä halua (mua)
. Kai oon sit vanha ja ruma. Mut miksei se sit ota eroa musta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26412103:Ensin pakollinen kettuiluosuus. :xmas:
Päinvastaisessa tilanteessa syy on yleensä siinä että nainen on väsynyt kotitöihin. Useimmiten lääkkeeksi ehdotetaan imurointia, tiskausta, pyykinpesua ynnä muuta. Näillä kuulemma saa naisen taas kuumaksi.
Käännetään asia tasa-arvon nimissä toisinpäin. Miehen saa taas kiinnostumaan seksistä kun nainen siivoaa miehen autotallin ja järjestelee työkalut siististi. Auton päivittäinen pesu ja vahaus sekä sisätilojen imurointi saa miehen suorastaan villiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26411895:Naisen haluttomuuden tapauksessahan miehiä tavallisesti neuvotaan yrittämään keskustelua, keskustelua ja vielä kerran keskustelua. Mikäli tämä ei kuitenkaan auta, niin sitten pitää kuulemma tarkastella, olisiko itsessä jotain sellaista, joka voisi aiheuttaa sen naisen haluttomuuden.
Pääsisivätkö myös naiset näillä ohjeilla eteenpäin?
(Myönnän, olin hiukan ilkeä...)
ennen naimisiinmenoa kannattaa toi seksiasia selvittää.
Keksippä jotain ihan uutta. Esim aamulla kun miehellä seisoo niin meneppä ja ota se suuhusi, jos mies kieltäytyy niin sitten miettisin uudestaan tätä hommaa.
Totta tuo että jos aina menee samalla kaavalla niin kyllästyttäähän se.
Me tehdään joskus niinkin, että toinen alkaa hieromaan toisen vehkeitä ja vaikkei toista just haluttaiskaan niin kyllä hetken päästä haluttaa, hierotaan vain, mutta kyllä se loppuen lopuksi päättyy yhdyntään
Keksit jotain ihan uutta, mitä et ole ennen tehnyt, ostat hepeneitä tms. Ostat tekovehkeen ja annat sen miehelles käteen, mun mies kaivaa sen välillä kaapista kun se on vähän erilaista ja kiihottaa häntä. Kerran teki niin, että takaapäin käytti sitä muhun ja yhtäkkiä tunkikin oman vehkeensä tilallekyllä se mies kiihottuu kun keksii vain keinot siihen