Itkussa miehen vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
Mies ei halua seksiä, on netissä kaiket illat koneellaan tai sitten pois kotoa. Aina kun yritän puhua hänelle jotain yhteisestä ajasta, niin alkaa sättimään ettei voi kun lapsi on niin pieni. Suutelee kun lähtee töihin ja läimii takapuolelle joskus.. olen niin yksinäinen ja masentunut, kun minusta tuntuu ettei ole miestä jota rakastan.. koen olevani täysin poisheitetty paska, josta ei ole mitään hyötyä.. Tuntuu etten jaksa enää tätä elämää mutta en halua lähteäkään suhteesta jos asiat vielä paranee. Mies ei halua puhuakaan. Itken koko ajan ja on niin tuskaisa olla.
Kertokaa nyt kuinka saisin lisää sisältöä elämääni, että voisin unohtaa miehen ja tehdä omiani :(

lähde matkalle lapsen kanssa. Minä teen aina niin kun alkaa pinna palaa. Varaan matkan ja lähden lasten kanssa. Ollaan käyty jo vaikka missä maassa ja meillä on aina ollut todella mukavaa. Olen nimittäin päättänyt, että en kotona itkeskele turhilla asioilla kun elämästä voi nauttiakin!!!

Itke vaan rauahssa, minäkin itkin 4 päivää yhteen menooon enkä nukkunut välissä ollenkaan kun ruokani aina vaan paloi phjaan, yritin ja yritin paistaa perunoita pannulla vaan aina unohdin ne siihen ja ne paloi, keitin välillä lissä pottuja vaan ei perkl. onnistunut, lopulta heitin roskiin 15Kg. perunoita, itkin aikani ja sitten keitin makaroonia ja se onnistui heti piristyi mieli, kokeile sinäkin keittää makaronia?

Lapsen syntymä on aina iso koetinkivi parisuhteelle. Meillä lapsi on 1,5 v., ja aika sama tilanne, miehen kanssa ei enää ole pahemmin yhteistä, eikä seksiäkään kuin kerran kuussa ehkä. Lähtöä olen miettinyt useasti, joka päivä on samaa harmaata arkea. Mies on melkein aina kireä ja kiukkuinen, ja juurikin istuu koneella, tai on omissa harrastuksissaan. Kaipa tämä tästä kun lapsi kasvaa, tai sitten ei, en tiedä onko ero oikea ratkaisu kuitenkaan..

En osaa auttaa sinua, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu. Voimahalaus sinulle!

Äh, tämä kolahti... :ashamed: Mä vaan olen meillä se, jonka mielestä pieni lapsi on rajoittava tekijä ja hankaloitan meidän seksielämää. Tuntuukohan miehestänikin tuolta?

Parisuhdetta pitää hoitaa ja minä yritän.. mies katoaa ja sanoo, että myöhemmin kun lapsi on iso. Meidän parisuhde on tässä ja nyt ja myöhemmin voi olla liian myöhäistä. Mies ei tajua. Parisuhde muuttuu lapsen myötä ja sitä mukaa sitä pitää hoitaa.. olen aivan rikki :(

Älä helkkarissa lähde lomalle. Miehesi todennäköisesti pettäisi sinua sillä välin. En halua pelotella, mutta oma ex viihtyi koneella ja meillä oli ihan samoja ongelmia. No jälkikäteen sain selville et deittipalstoilla etsiskeli seksiseuraa ja kävipä vielä pettämässä, kun olin lasten kanssa reissussa. Jos vaan pääset käsiksi miehesi koneeseen, niin käyppä huvikseen katsastamassa sivuhistoria. Ja jos historiasta on poistettu tiettyjä ajankohtia, niin varmaankin ollut kielletyillä sivuilla.

En tiedä jaksaako kiinnostaa pettääkö vaiko eikö. Olen niin sirpaleina,että haluaisin edes normaalielämän toimimaan kun toisen mielestä kaikki on muka ok ja minä hoidan kaiken.. surettaa lapsenkin puolesta. Mies lupasi normaalia perhe-elämää ja halusi lasta enemmän mitä minä. Nyt katoaa :(

Yhteistyössä