Mies "mustasukkainen" vauvalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rapu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rapu

Vieras
Meillä on nyt 5kk ikäinen vauva ja parisuhteessa hieman vaikeaa. Olen jo paljon aiemmin aistinut, että mies olisi "mustis" vauvalle ja nyt kyseltyäni myönsikin, että hänestä minun kaikki aika menee vauvalle. Haluaisi kuulemma joskus olla edes pari tuntia kahdestaan ilman vauvaa. Meillä ei kuitenkaan ole ketään, jolle olisin valmis vauvan hoitoon jättämään noin "pitkäksi aikaa". Enempää mies ei suostu puhumaan, sanoo vain että "Kyllä tämä menee ohi, kun vauva kasvaa."

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja miten olette toimineet? Minä kyllä yritän huomioida miestäni, päästän harrastamaan & näkemään kavereitaan, en pihtaa jne.

Toivoisin asiallisia vastauksia, päänaukomiset ei kiinnosta :)

noh, se menee ohi kun vauva kasvaa :) Ja kohta vauva menee "ajoissa" nukkumaan niin teillä on illasta kahdenkeskistä aikaa. Ja käyttäkää hyväksi se aika kun vauva päiväunilla. Niin meillä toimittiin.

Ystäväni mies on mustasukkainen kahdesta pojastaan, kun vievät kuulemma liikaa aikaa, joka kuuluisi hänelle. Mies siis ei vain saa riittävästi vaimonsa huomiota, kun lapset vievät kaiken ajan 8 lapset siis 3 ja 8-vuotiaita ). Arvatkaa vaan onko tuossa perheessä yhtään helpompaa nyt kun vaimo meni töihin. No ei todellakaan, kun nykyään on vielä vähemmän aikaa miehelle.

en tiiä mutta mun mielestä tuomoinen käytös kertoo jonkinlaisesta...öö...lapsellisuudesta? sanoohan sen järkikin että ei omille lapsille voi olla mustasukkainen--niin se vaan on että lastentulon myötä väkisinkin parisuhteen pitää "kasvaa" myös siihen ettei niitä kaksinkeskisiä hetkiä vaan ole enää niinkuin silloin kun lapsia ei vielä ollut.

Yhteistyössä