Mies "pihtaa"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaisin

Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli vuoden. Itse olen hyvinkin aktiivinen petipuuhiin ja valmis ihan "koska vaan". Viimeksi olen saanut mieheltäni lauantaina ja eilen sitten yritin saada miestäni petipuuhiin ja tänään aamulla, mutta ei, selkään sattuu, väsyttää, ei kerkeä (aamulla) jne jne... Joo, miehelläni on selkä kipeänä, syö siihen lääkettä jotka väsyttävät häntä ihan kauheasti, mutta silti, minä tahdon häntä ja olen tämän hänelle sanonutkin. Hän vain vitsailee että mun pitää ottaa joku allaspoika tai vaihtaa vaan nuorempaan joka jaksaa. En tahdo! Tahdon miestäni, minun omaa miestäni! Tiedän olevani haluttava, kaunis ja hyvä sängyssä, mutta kun tulee torjutuksi monta kertaa peräkkäin niin kyllä sitä jossain vaiheessa käy miettimään että onko minussa oikeasti vikaa, olenko minä ruma? Lihava? Ällöttävä? Huono sängyssä? Miksi olen kelvannut ennen? Miksi en kelpaa nyt?
Paha mieli, kaiken kaikkiaan...

"Tiedän kyllä että miehen selkä on kipeä ja syö siihen lääkkeitä jotka väsyttää,MUTTA KUN MINÄ. MINÄ."

Mietipä jos tilanne olis toisinpäin? Jos sulla olis vaikka migreeni ja siihen käyttämäsi lääkkeet väsyttäis tosi paljon. Miltä tuntuis jos mies vonkais seksiä melkein päivittäin (="jatkuvasti") ja kun kerta toisensa jälkeen sanot ettet pystykykenejaksa niin mies alkaa ruikuttaa et mikä mussa on vikana kun en kelpaa.. - Miltä tuntuis?

[QUOTE="vieras";28041353]"Tiedän kyllä että miehen selkä on kipeä ja syö siihen lääkkeitä jotka väsyttää,MUTTA KUN MINÄ. MINÄ."

Mietipä jos tilanne olis toisinpäin? Jos sulla olis vaikka migreeni ja siihen käyttämäsi lääkkeet väsyttäis tosi paljon. Miltä tuntuis jos mies vonkais seksiä melkein päivittäin (="jatkuvasti") ja kun kerta toisensa jälkeen sanot ettet pystykykenejaksa niin mies alkaa ruikuttaa et mikä mussa on vikana kun en kelpaa.. - Miltä tuntuis?[/QUOTE]

Varmaan tuntuisi pahalta, toisen puolesta. Miehelleni en ole sanonut koskaan että onko minussa jotain vikaa kun en kelpaa, vaan itsekseni olen näitä miettinyt. Pitäisikö minun nyt olla "vinkumatta" seksiä moneen päivään? Odottaa että mies tekee aloitteen? Mitä minun pitää tehdä? En halua tuottaa miehelleni pahaa mieltä, en yhtään enempää kuin hänellä jo on.

[QUOTE="vaimo";28041387]Eti joku panokaveri, niin ne tuntuu muutkin vaimot tekevän..[/QUOTE]

Kiitos ei. Panokavereita on ollut ja mennyt. Nautin niin paljon seksistä mieheni kanssa, on parasta seksiä ikinä, ja sitä tässä nyt ikävöin ja haikailen... :( Sitä läheisyyttä ja tunnelatausta...

En tunne teitä niin en tiedä mitä sun pitäis tehdä,mutta vastaavassa tilanteessa itse varmaan olisin "vinkumatta" seksiä mutta hakisin/tarjoaisin muuten läheisyyttä - hartioita/selkää hieromalla,paljon halauksia ja "yhdessä kyhnäämistä" (=sohvalla/sängyssä vieressä/kainalossa oleskelua),kysyisin aina välillä miten selkä,onko parempi jne,.. osoittaisin kaikin tavoin että haluan hänestä _paljon_ muutakin kuin sitä yhtä.

• Tykkää
Reactions: Vanna
Koita nyt käyttäytyä, aikuinen ihminen.

Jos on kipeä ja joutuu syömään lääkkeitä jotka aiheuttavat sivuvaikutuksia niin ei siinä seksi ekana ole mielessä.

Anna toisen olla rauhassa ja toipua. Kyllä hän siitä uudelleen innostuu, jos et tapa halukkuutta tuolla jankkaamisella.

Et voi todella mistään pihtaamisesta puhua tuossa tilanteessa.

• Tykkää
Reactions: rockyroad ja Vanna
[QUOTE="vieras";28041419]En tunne teitä niin en tiedä mitä sun pitäis tehdä,mutta vastaavassa tilanteessa itse varmaan olisin "vinkumatta" seksiä mutta hakisin/tarjoaisin muuten läheisyyttä - hartioita/selkää hieromalla,paljon halauksia ja "yhdessä kyhnäämistä" (=sohvalla/sängyssä vieressä/kainalossa oleskelua),kysyisin aina välillä miten selkä,onko parempi jne,.. osoittaisin kaikin tavoin että haluan hänestä _paljon_ muutakin kuin sitä yhtä.[/QUOTE]

Voi, kun mä teenkin näin. Apua, nyt mua ihan itkettää, en tiedä, kauhea tunnelataus iski, apua... No, okei, siis, hieroa en voi miehen selkää, on hieronta kiellossa. Miehen selkä on kipeytynyt lokakuussa ja siitä lähtien meillä on ollut enemmän vain tätä vierekkäin makoilua, pussailua, silittelyä, käsistä pitämistä. Tätä tapahtuu päivittäin. Autan miestäni niin paljon kuin pystyn, hän saa rauhassa levätä selkää ja jalkaa, joka kipeytyy tuon selän takia. Hoidan kodin ja lapset ja välissä menen miehen kainaloon köllimään ja jatkan taas hommia. Voi luoja, mä tiedän että hän on kipeä, mutta kohta mulla on sellainen olo että mä olen vain joku kodin hengetär, minä laitan, minä pesen, mies odottaa valmista. Minun pitää hymyillä ja olla kuin kaikki olisi hyvin, mieheni saa kiukutella kivusta. Hän on kipeä, joo, en odota häneltä mitään apua kodin laittamiseen, mutta edes jotain, hellyyttä, minulle.
Vaikutan varmaan kauhealle kun valitan kipeästä puolisostani, mutta tämä on RANKKAA, ihan kaikille!! Olkaa onnellisia ja tyytyväisiä jos teidän puolisonne on terve..

[QUOTE="vieras";28041353]"Tiedän kyllä että miehen selkä on kipeä ja syö siihen lääkkeitä jotka väsyttää,MUTTA KUN MINÄ. MINÄ."

Mietipä jos tilanne olis toisinpäin? Jos sulla olis vaikka migreeni ja siihen käyttämäsi lääkkeet väsyttäis tosi paljon. Miltä tuntuis jos mies vonkais seksiä melkein päivittäin (="jatkuvasti") ja kun kerta toisensa jälkeen sanot ettet pystykykenejaksa niin mies alkaa ruikuttaa et mikä mussa on vikana kun en kelpaa.. - Miltä tuntuis?[/QUOTE]

niinpä, ja ap on saanut viimeks lauantaina, eli mitä? Neljä päivää sitten. En puhuis tuossa vaiheessa pihtaamisesta, vaan neuroottisesta ämmästä.

Voi, kun mä teenkin näin. Apua, nyt mua ihan itkettää, en tiedä, kauhea tunnelataus iski, apua... No, okei, siis, hieroa en voi miehen selkää, on hieronta kiellossa. Miehen selkä on kipeytynyt lokakuussa ja siitä lähtien meillä on ollut enemmän vain tätä vierekkäin makoilua, pussailua, silittelyä, käsistä pitämistä. Tätä tapahtuu päivittäin. Autan miestäni niin paljon kuin pystyn, hän saa rauhassa levätä selkää ja jalkaa, joka kipeytyy tuon selän takia. Hoidan kodin ja lapset ja välissä menen miehen kainaloon köllimään ja jatkan taas hommia. Voi luoja, mä tiedän että hän on kipeä, mutta kohta mulla on sellainen olo että mä olen vain joku kodin hengetär, minä laitan, minä pesen, mies odottaa valmista. Minun pitää hymyillä ja olla kuin kaikki olisi hyvin, mieheni saa kiukutella kivusta. Hän on kipeä, joo, en odota häneltä mitään apua kodin laittamiseen, mutta edes jotain, hellyyttä, minulle.
Vaikutan varmaan kauhealle kun valitan kipeästä puolisostani, mutta tämä on RANKKAA, ihan kaikille!! Olkaa onnellisia ja tyytyväisiä jos teidän puolisonne on terve..

Ei mies nyt sentään noin kipeä ole... Tuntuu nyt että vähän liioittelet kaikella tapaa.

Ei mies nyt sentään noin kipeä ole... Tuntuu nyt että vähän liioittelet kaikella tapaa.

Mä en viitsi täällä sen tarkemmin ruotia että mikä minun mieheni selässä on, mutta on kipeä. Mieheni ei todennäköisesti palaa enää työelämään. Toivomme sitä tietenkin kaikki että kuntoutuisi ja pääsisi takaisin töihin, mutta näillä näkymin vaikuttaa työhön palaaminen epätodennäköiseltä :( Liioittelen? Ehei... Aluksi kuvittelin oikeasti että mieheni leikkii kipeämpää mitä oikeasti onkaan, mutta niin se totuus sitten minullekin vain valkesi..

AP:Lle vinkiksi, että jos teillä on kerran rakkautta ja läheisyyttä, niin anna hei miehen olla millainen on ja osta 500 eurolla kunnon pillun ryskytinsauvoja ja suristimia. Masturboit itsesi niin tainnoksiin tuntikaupalla, että silmissä sumenee. Katot sitten sen jälkeen että onko vielä pakko ahdistella toista.

[QUOTE="nuuh";28041582]Kieltäydy välillä. Miehen pitää saada jahdata. Mistäs noi lapset ilmaantui tähän vuoden kestäneeseen kuumaan lempeen?[/QUOTE]

Lapset ilmaantui... Voi hyvänen aika. Minulla on lapsia ja miehellä on lapsia, edellisistä parisuhteista! Meillä ei ole yhteisiä lapsia. Paitsi että kyllä nämä kaikki meidän yhteisiä ovat, vaikkei biologisia kaikki olekaan.

Mä en viitsi täällä sen tarkemmin ruotia että mikä minun mieheni selässä on, mutta on kipeä. Mieheni ei todennäköisesti palaa enää työelämään. Toivomme sitä tietenkin kaikki että kuntoutuisi ja pääsisi takaisin töihin, mutta näillä näkymin vaikuttaa työhön palaaminen epätodennäköiseltä :( Liioittelen? Ehei... Aluksi kuvittelin oikeasti että mieheni leikkii kipeämpää mitä oikeasti onkaan, mutta niin se totuus sitten minullekin vain valkesi..

Jep, ja silti sitten puhut kuinka kehtaa pihtaa ja käyttää selkää tekosyynä.... Ja kuitenkin seksiin pystyy... Että juu, kyllä sä nyt vähän liioittelet. Kurjaa sinänsä että selkä on kipeä, ja että ei välttämättä kykene enää töihin, mutta vähän pistää mietityttämään nuo sun puheet.

[QUOTE="Vieras";28041599]AP:Lle vinkiksi, että jos teillä on kerran rakkautta ja läheisyyttä, niin anna hei miehen olla millainen on ja osta 500 eurolla kunnon pillun ryskytinsauvoja ja suristimia. Masturboit itsesi niin tainnoksiin tuntikaupalla, että silmissä sumenee. Katot sitten sen jälkeen että onko vielä pakko ahdistella toista.[/QUOTE]

:D :D Voi kuule, kerron sulle, että mä masturboin, ihan tarpeeksi, mutta ei se siltikään vie sitä halua pois, että haluan minun omaa miestäni. Ei hän ole mulle mikään pelkkä panopuu, vaan minun rakas oma mieheni, jota rakastan ja jonka kanssa haluan nauttia läheisyydestä. Runkkaaminen jää niiiiiin kakkoseksi sellaiselle tunnelataukselle.

Kertomasi perusteella kyseessä ei ole pihtaaminen sanan varsinaisessa merkityksessä.

Jos esim. rakastelu aiheuttaa kipua, niin ei sitä emännän mieliksi varmastikaan tarvitse harrastaa.

Pihtaaminen on sitä että ilman esim. fyysistä syytä ei rakastella puolison kanssa, esim. kiristyksenä.

Tuossa tilanteessa sulla on kaksi tervettä kättä. Mä sinuna hoitelisin miestä välillä ilman vastapalveluksia. Onhan sillä miehelläsikin toimivat kädet...?
Anna miehelle silmänruokaa tyydyttämällä itseäsi hänen nähtensä. Saattaa himot syttyä kivustakin huolimatta...

Mutta koeta nyt tosiaan ymmärtää. Äidilläni oli aikoinaan niin pahana selkäkivut ettei edes peittoa kärsinyt pitää päällä. :( Tuskin isäni silloin huolehti eniten saamattomuudestaan.

Jep, ja silti sitten puhut kuinka kehtaa pihtaa ja käyttää selkää tekosyynä.... Ja kuitenkin seksiin pystyy... Että juu, kyllä sä nyt vähän liioittelet. Kurjaa sinänsä että selkä on kipeä, ja että ei välttämättä kykene enää töihin, mutta vähän pistää mietityttämään nuo sun puheet.

Tekosyynä? Missä kohtaa olen kirjoittanut että pitää selkäänsä tekosyynä? Etsi nyt hyvä ihminen se teksti mulle, kun mä en ole sellaista kirjoittanut. Olen kirjoittanut että aluksi luulin miehen leikkivän kipeämpää mitä onkaan, aluksi. Selkä on kipeytynyt lokakuussa.

Tekosyynä? Missä kohtaa olen kirjoittanut että pitää selkäänsä tekosyynä? Etsi nyt hyvä ihminen se teksti mulle, kun mä en ole sellaista kirjoittanut. Olen kirjoittanut että aluksi luulin miehen leikkivän kipeämpää mitä onkaan, aluksi. Selkä on kipeytynyt lokakuussa.

Mies pihtaa vedoten selkäkipuun, väsymykseen, yms yms. Miksi en kelpaa??

Siinä lyhennettynä aloituksesi. Siinähän se on sanottuna.

Kertomasi perusteella kyseessä ei ole pihtaaminen sanan varsinaisessa merkityksessä.

Jos esim. rakastelu aiheuttaa kipua, niin ei sitä emännän mieliksi varmastikaan tarvitse harrastaa.

Pihtaaminen on sitä että ilman esim. fyysistä syytä ei rakastella puolison kanssa, esim. kiristyksenä.

Tuossa tilanteessa sulla on kaksi tervettä kättä. Mä sinuna hoitelisin miestä välillä ilman vastapalveluksia. Onhan sillä miehelläsikin toimivat kädet...?
Anna miehelle silmänruokaa tyydyttämällä itseäsi hänen nähtensä. Saattaa himot syttyä kivustakin huolimatta...

Mutta koeta nyt tosiaan ymmärtää. Äidilläni oli aikoinaan niin pahana selkäkivut ettei edes peittoa kärsinyt pitää päällä. :( Tuskin isäni silloin huolehti eniten saamattomuudestaan.

Juu, sen takia laitoinkin pihtaa sanan lainausmerkkeihin kun en keksinyt sopivampaa ilmaisua. Mä tunnen itseni ihan kauheaksi ihmiseksi. Miksi mulla pitää olla halut kun toinen on kipeänä. Ja joo, ollaan touhuttu kaikenlaista, käytetty mielikuvitusta ym, mutta rajoitteena on se, että miehen pitää maata selällään, melkein aina. Ei olla välttämättä menty edes loppuun asti, vaan vain kosketeltu toisiamme. Ai kauhea, olen minä kauhea ihminen. Hyi mua... Laitoin miehelleni juuri viestin ja pyysin anteeksi omaa käytöstäni ja omaa seksin vonkaamistani.. :(

Juu, sen takia laitoinkin pihtaa sanan lainausmerkkeihin kun en keksinyt sopivampaa ilmaisua. Mä tunnen itseni ihan kauheaksi ihmiseksi. Miksi mulla pitää olla halut kun toinen on kipeänä. Ja joo, ollaan touhuttu kaikenlaista, käytetty mielikuvitusta ym, mutta rajoitteena on se, että miehen pitää maata selällään, melkein aina. Ei olla välttämättä menty edes loppuun asti, vaan vain kosketeltu toisiamme. Ai kauhea, olen minä kauhea ihminen. Hyi mua... Laitoin miehelleni juuri viestin ja pyysin anteeksi omaa käytöstäni ja omaa seksin vonkaamistani.. :(

Nyt sä olet lähinnä todella nolo... Ihan aikuisten oikeasti, ilman kettuilua sanottuna.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Uusimmat

Yhteistyössä