Mies paiskoo tavaroita ja iskee nyrkillä seinään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja aiti ja rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Jep:Olen yrittänyt sitäkin,mutta koska en ole täysillä mukana,saa mies siitä kohtauksen.En pysty heittäytymään,kun lapset viereisessä huoneessa ja vauva pinnasängyssä vieressä,kotityöt aina vaiheessa,karmea väsymys ja mies eniten pelottaa kuin on tuki ja turva.
Miehellä on kolme lasta.Äkkipikaisuus on lisääntynyt vuosi vuodelta.En tiedä.onko hänellä itsehillintää ollut koskaan,vaikka itse niin sanookin.Yritän häntä ymmärtää,siksihän tässä vielä olenkin,vaikka ahdistaa.
Turvaverkkoa meillä ei ole ollenkaan.Jos eroamme,olen totaalisen yksin.Toisaalta silloin olisi turvallista kuitenkin.

Eli teillä on siis kolme lasta? Miksi teillä ei ole turvaverkkoa? Asutteko niin kaukana sukulaisistanne vai eikö heistä muuten ole avuksi?

Kuinka kauan miehesi on niitä mielialalääkkeitä syönyt? Ne ei ala heti vaikuttamaan. Miksi mies haki niitä, tuon äkkipikaisuuden vuoksiko?

Mitä väliä sillä on koska haki. Ap selvästi alistettu ja pelokas. pois vaan tollasen luota.

No on sillä väliä. Jos haki vaikka alle 2 kk sitten, ei lääkkeet vielä vaikuta kuten toivottavaa olisi. Jos taas on syönyt lääkkeitä vaikka 6kk, niin olisi mukava tietää syy mihin on lääkitystä tarvinnut koska ilmiselvästi eivät tuohon äkkipikaisuuteen auta.

Jep:Olen yrittänyt sitäkin,mutta koska en ole täysillä mukana,saa mies siitä kohtauksen.En pysty heittäytymään,kun lapset viereisessä huoneessa ja vauva pinnasängyssä vieressä,kotityöt aina vaiheessa,karmea väsymys ja mies eniten pelottaa kuin on tuki ja turva.
Miehellä on kolme lasta.Äkkipikaisuus on lisääntynyt vuosi vuodelta.En tiedä.onko hänellä itsehillintää ollut koskaan,vaikka itse niin sanookin.Yritän häntä ymmärtää,siksihän tässä vielä olenkin,vaikka ahdistaa.
Turvaverkkoa meillä ei ole ollenkaan.Jos eroamme,olen totaalisen yksin.Toisaalta silloin olisi turvallista kuitenkin.

Eli teillä on siis kolme lasta? Miksi teillä ei ole turvaverkkoa? Asutteko niin kaukana sukulaisistanne vai eikö heistä muuten ole avuksi?

Kuinka kauan miehesi on niitä mielialalääkkeitä syönyt? Ne ei ala heti vaikuttamaan. Miksi mies haki niitä, tuon äkkipikaisuuden vuoksiko?

Mitä väliä sillä on koska haki. Ap selvästi alistettu ja pelokas. pois vaan tollasen luota.

No on sillä väliä. Jos haki vaikka alle 2 kk sitten, ei lääkkeet vielä vaikuta kuten toivottavaa olisi. Jos taas on syönyt lääkkeitä vaikka 6kk, niin olisi mukava tietää syy mihin on lääkitystä tarvinnut koska ilmiselvästi eivät tuohon äkkipikaisuuteen auta.

No onhan sekin valinta haluaako olla lääkkeitä popsivan miehen vaimona ja pelätä koska taas pamahtaa....

Mies on syönyt lääkkeitä maalis-huhtikuusta.En tarkalleen tiedä,minkä itse koki syyksi.Vaikeista asioista ei suostu kanssani puhumaan,eikä taida puhua kenellekään.Yksi konkreettinen syy ainakin oli se,että voi sen verran huonosti,ettei pystynyt veroilmoitusta tekemään.Se ja raha-sekä työhuolet ahdistivat ja ahdistavat.Sai lääkärintodistuksen,jolla on saanut veroilmon palautusajalle lykkäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja oh nou:

No onhan sekin valinta haluaako olla lääkkeitä popsivan miehen vaimona ja pelätä koska taas pamahtaa....

Peesi

Mies on syönyt lääkkeitä maalis-huhtikuusta.En tarkalleen tiedä,minkä itse koki syyksi.Vaikeista asioista ei suostu kanssani puhumaan,eikä taida puhua kenellekään.Yksi konkreettinen syy ainakin oli se,että voi sen verran huonosti,ettei pystynyt veroilmoitusta tekemään.Se ja raha-sekä työhuolet ahdistivat ja ahdistavat.Sai lääkärintodistuksen,jolla on saanut veroilmon palautusajalle lykkäystä.

Kuulostaa aikas pahalle!!!!!!

Kuulostaa siltä, että kohta saamme taas lukea Ilta-Sanomien lööpistä, miten yksi epätoivoinen mies tappoi perheensä ja itsensä...

Onko puhunut noista vaikeista asioistaan sinulle joskus aiemmin? Vaikka suhteen alkuaikoina? Kuinka vanhoja olette miehesi kanssa? Tai lähinnä miehesi, onko vielä nuori vai pitäisikö olla jo niin sanotusta järkeä päässä..

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:

Kuulostaa siltä, että kohta saamme taas lukea Ilta-Sanomien lööpistä, miten yksi epätoivoinen mies tappoi perheensä ja itsensä...

NIINPÄS ja mikä naisia riivaa,kun jäävät tollaseen tilanteeseen??

omasi ja lastesi turvallisuuden vuoksi,ole se järjellä ajatteleva osapuoli ja lähde!!älä esitä tekosyitä itsellesi,että et muka pärjää..tottakai pärjäät,jokainen pärjää pakon edessä..mene vaikka turvakotiin ensin ja todennäköisesti heiltä saat neuvoja,miten pääset uuteen väkivallattomaan ja pelottomaan alkuun lastesi kanssa..

Itse koen,että suurimpia ongelmia on se,että mies ei itse koe olevansa ollenkaan äkkipikainen ja lapsillekin sitten sanoo,että heitti tavaroita,koska äiti teki niin ja näin.Hänen mielestään käytös on oikeutettua,eikä hän edes myöntäisi kenellekään huutavansa ja riehuvansa.Minä syyllistyn ja varmaankin ihan olemassaolollani provosoin häntä jotenkin.Ehkä isoin ongelma on se,että vaikka käyttäytyisin miten,ei mies pysy rauhallisena.Olen todella yrittänyt,mutta koska hän ei puhu,en pysty häntä miellyttämään mitenkään tasaisenvarmasti.

Mulla unta iltaisin venyvien kotitöiden ja vauvan takia 23:30-4:20 plus 6-7 eli uupunut on olo.Sitä ei juuri helpota,että miehen raivarisaldo tällekin aamua on jo kaksi.Ensimmäinen tuli siitä,kun en saanut hänelle orgasmia aikaiseksi,toinen alkoi lasten ja minun tottelemattomuudesta,mikä puolestaan johtui siitä,etten todella ollut kuullut miehen ohjeita.Tuntuu,että teen kaiken väärin.Kaikesta mies räjähtelee ja raivoaa.Vaikka kuinka yrittäisin varoa,tulee vähintään huutoa joka ikinen päivä :(((

mÄ EN YLEENSÄ OLE ENSIMMÄISENÄ HUUTELEMASSA EROA, (oho ei ollut tarkotus isolla) mutta tässä tapauksessa sanoisin että kerää hyvänen aika nainen tavarasi ja lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähde:

Kuulostaa aikas pahalle!!!!!!

Niin, siis kyllä niiden lääkkeiden jo luulisi auttavan. Ilmeisesti eivät kuitenkaan, voisitkohan sanoa miehellesi että kävisi puhumassa asiasta lääkärissä taas. Saisi uudet lääkkeet, ja ne voisivat sitten auttaa tuohon äkkipikaisuuteenkin. Käyttääkö miehesi alkoholia tai muita päihteitä? Nimittäin jos käyttää, niin yhteisvaikutukset mielialalääkkeiden kanssa voivat olla juuri tuota äkkipikaisuutta jne.

Itse koen,että suurimpia ongelmia on se,että mies ei itse koe olevansa ollenkaan äkkipikainen ja lapsillekin sitten sanoo,että heitti tavaroita,koska äiti teki niin ja näin.Hänen mielestään käytös on oikeutettua,eikä hän edes myöntäisi kenellekään huutavansa ja riehuvansa.Minä syyllistyn ja varmaankin ihan olemassaolollani provosoin häntä jotenkin.Ehkä isoin ongelma on se,että vaikka käyttäytyisin miten,ei mies pysy rauhallisena.Olen todella yrittänyt,mutta koska hän ei puhu,en pysty häntä miellyttämään mitenkään tasaisenvarmasti.

Lue ite mitä kirjoitit!!! Miehesi pistää kaiken sun syyksi,vaikka et tee MITÄÄN väärin. Toi on TODELLA huolestuttavaa,sun PITÄÄ LÄHTEÄ, ihan oikeesti.

Kauanko teidän elämä on ollut tuollaista? Viikkoja, kuukausia, vuosia? Kymmeniä vuosia?

Alkuperäinen kirjoittaja ei :

Lue ite mitä kirjoitit!!! Miehesi pistää kaiken sun syyksi,vaikka et tee MITÄÄN väärin. Toi on TODELLA huolestuttavaa,sun PITÄÄ LÄHTEÄ, ihan oikeesti.

Olen täysin sammamieltä. Ei varmasti ikinä muutu ja sinä ja lapsesi kärsitte loppuun asti. Haluatko lapsillesi elämän mittaiset traumat?

Alkoholinkäytöstä en tiedä,koska se ei kuulema minulle kuulu.Jonkun siiderin tai paukun ottaa useinkin iltaisin.Lääkärin juttusille ei suostu.

Onko ukkos ollut aina yhtä umpimielinen vaiko viime aikoina vasta tullut tuommoiseksi? Kauanko ootte jo olleet yhdessä?

Mulla unta iltaisin venyvien kotitöiden ja vauvan takia 23:30-4:20 plus 6-7 eli uupunut on olo.Sitä ei juuri helpota,että miehen raivarisaldo tällekin aamua on jo kaksi.Ensimmäinen tuli siitä,kun en saanut hänelle orgasmia aikaiseksi,toinen alkoi lasten ja minun tottelemattomuudesta,mikä puolestaan johtui siitä,etten todella ollut kuullut miehen ohjeita.Tuntuu,että teen kaiken väärin.Kaikesta mies räjähtelee ja raivoaa.Vaikka kuinka yrittäisin varoa,tulee vähintään huutoa joka ikinen päivä :(((
Sano miehelles että hoida jatkossa itse omat orgasmis,niin minäkin teen. :D
Ei vaan,vakavasti puhuen masennuslääkkeet vaikuttaa tosi paljon orgasmiherkkyyteen ja miehillä aiheuttavat erektio-ongelmia.
Se asia selviää keskustelemalla siitä lääkärin kanssa,lääkitystä voi vaihtaa.
Masennuslääkkeiden aloittamisen jälkeen menee vähintään se 2kk ennenkuin ne alkaa yhtään toimia ja hoidon alussa masennuslääkkeet yleensä pahentaa oireita.
Koita jutella tästä miehesi kanssa.
Jaksamista.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Sä kuulostat ap hyvinkin tarkkaan pahoinpitelyä kohdanneelta naiselta. Ensinnäkin, ei ole sinun velvollisuutesi saada miehelle orgasmia aikaan. Jos orgasmia ei tule, niin se ei ole sinun vikasi, eikä tosiaan oikeuta väkivaltaiseen käyttäytymiseen. Sinä olet aikuinen nainen, eikä sinun kuulu eikä tarvitse olla "tottelevainen" miehellesi eikä ole hänen aisansa jaella mitään ohjeita sinun noudatettavaksi. Saati sitten käyttäytyä väkivaltaisesti, jos sinä et niitä noudata. Se, että sinä jo varot tekemisiäsi ja sanomisiasi, ja mies siitä huolimatta räjähtelee ja raivoaa, eli käyttäytyy väkivaltaisesti, tekee mun mielestä tilanteesta kyllä hyvin huolestuttavan.

PEESI!!! Olet vaimo/avovaimo ja lasten äiti, et mikään kynnysmatto tai sisäkkö!

Olet ap kyllä ihan alistettu ja luulet itsekkin olevas syypää hullus miehes oireisiin. Se ei pidä paikkaansa. Sun miehes on kohta räjähtävä ydinpommi. Jätä se ja äkkiä!!!

miehesi tarvitsisi hoitoa ja lepoa, samoin kuin sinä tämän vaikean tilnateen johdosta. olisko miehen mahdollista ottaa pitkä sairasloma uupumukseen? olisko teillä mökkiä tai muuta paikkaa jonne miehes vois mennä ihan itsekseen lepäilemään ja rauhoittamaan hermojaan? minusta tuo kuulostaa hyvin väsyneeltä ja stressaantuneelta. käytöstä en puolustele silti, mut mietin vaan mistä vois olla apua