A
aiti ja rouva
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja aiti ja rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Jep:Olen yrittänyt sitäkin,mutta koska en ole täysillä mukana,saa mies siitä kohtauksen.En pysty heittäytymään,kun lapset viereisessä huoneessa ja vauva pinnasängyssä vieressä,kotityöt aina vaiheessa,karmea väsymys ja mies eniten pelottaa kuin on tuki ja turva.
Miehellä on kolme lasta.Äkkipikaisuus on lisääntynyt vuosi vuodelta.En tiedä.onko hänellä itsehillintää ollut koskaan,vaikka itse niin sanookin.Yritän häntä ymmärtää,siksihän tässä vielä olenkin,vaikka ahdistaa.
Turvaverkkoa meillä ei ole ollenkaan.Jos eroamme,olen totaalisen yksin.Toisaalta silloin olisi turvallista kuitenkin.
Eli teillä on siis kolme lasta? Miksi teillä ei ole turvaverkkoa? Asutteko niin kaukana sukulaisistanne vai eikö heistä muuten ole avuksi?
Kuinka kauan miehesi on niitä mielialalääkkeitä syönyt? Ne ei ala heti vaikuttamaan. Miksi mies haki niitä, tuon äkkipikaisuuden vuoksiko?
Mitä väliä sillä on koska haki. Ap selvästi alistettu ja pelokas. pois vaan tollasen luota.
No on sillä väliä. Jos haki vaikka alle 2 kk sitten, ei lääkkeet vielä vaikuta kuten toivottavaa olisi. Jos taas on syönyt lääkkeitä vaikka 6kk, niin olisi mukava tietää syy mihin on lääkitystä tarvinnut koska ilmiselvästi eivät tuohon äkkipikaisuuteen auta.