Mies osti väärän värisen kukkasen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cröbf;29572017:
Mitä V...N väliä?!? Ja orkideat ovat vaikeahoitoisia, kuolee se sun käsissäs kuitenkin.

Sivusta vaan sanon että perhosorkideat ei oo vaikeahoitoisia. :)

jotenkin oisin tajunnu jos olis tuonu sulle jonkun keltasen tohvelikukan, mutta pinkki orkideahan on kaunis. Ymmärrän, että halusit valkoisen, mutta ehkä sun vaan nyt täytyy kasvaa aikuiseksi?

[QUOTE="aapee";29571941]No kun sitä ei oikeasti ollutkaan, todennäköisesti. Mutta joku muu olisi voinut olla, mutta samassa värissä. JOku sen kasvin sukulainen.[/QUOTE]

Ehkäpä mies oli jotenkin tajunnut asian niin, että tykkäät nimenomaan siitä kukkalajista. Ja mies ei välttämättä ymmärrän kukkien sukulaissuhteista hevonhuilua. Mun mies tunnistaa ruusun, tulppaanin ja voikukan. Ja jos joskus kukkia saan, ne on joko tulppaneita tai sitten kukkakaupasta joku valmis kimppu, minkä sisällöstä hänellä ei ole mitään käsitystä. On vaan ottanut sen mikä hänestä näyttää hyvältä.

Naisena mä ymmärrän, että voi ottaa päähän jos joku ei siellä asunnossa ihan natsaa. Mutta ihmisenä pitäis vaan ajatella, että mies on ajatellut sua, halunnut ostaa sulle kukkia ja se on ollut ihan hurjan ihana teko :).

Nyt kun näin nuo kuvat, niin mun mies olis ostanut pinkin siksi, että se on jonkun värinen. Mä itse tykkään orkideoista, kaiken värisistä, mutta mies saatto ajatella, että hei, tää pinkki olis kyllä värikkäämpi.

Mulla on yks "pystyynkuollut" orkidea odottamassa uutta kukoistusta. Muistaa vaan kastella sitä kerran viikossa, niin kuulemma pitäis kukkia jossain välissä uudelleenkin. Toivottavasti :)