V
"vvieras"
Vieras
Näytin miehelle aamulla kukkasta, jonka haluan. Näytin värin vielä ihan tarkalleen ja sanoin, että tuo on ihana. Odotin sitä ihanaa upeaa kukkasta kotiini, mutta kotiini tulee ihan eri värinen kukka, joita nään cittarin kassan vieressä aina kun kävelen ohi. Onko muita näin hirveitä vaimoja? Ostaakohan tuo enään koskaan mulle kukkasta. Yritin olla hiljaa, mutta oli pakko kommentoida sitä väriä ja kerroin, että olen vähän pettynyt. Voinko olla oikeasti näin kultalusikkasuussa syntynyt, että ihan oikeasti olen edelleen hyvin pettynyt, enkä halua edes koskea tuohon kukkaan. Se ei ole esteettisesti kauniin värinen. Pääsenköhän tästä yli huomenna.
En ole provo vaan ihan hirveä nainen.
Ja jos joku kysyy, miksen mennyt itse ostamaan, niin mies halusi ehdottomasti ostaa minulle tänään, kun olin menossa jo aikaisemmin muuten vaan hakemaan. Olis ollut edes jotain maljakkokasveja, jotka kuihtuu nopeasti. Tuo on ruukkukasvi.
Toivottavasti se ei mene lukemaan tätä. Oli pakko purkautua. Olen aina saanut lapsena aikalailla kaiken, mitä olen halunnut.
Olisi ehkä edesauttanut, jos olisin painottanut, että kun haluan kasvin, sen pääväri on oltava valkoinen. Sanoin kyllä tuossa miehellekin näin jälkikäteen, että jos ikinä enään tällaselle kiittämättömällä ämmälle ostaa kukkasen, niin se on oltava valkoinen.
Onko edes jotain kohtalotovereita, jotka on yhtä hirveitä?
En ole provo vaan ihan hirveä nainen.
Ja jos joku kysyy, miksen mennyt itse ostamaan, niin mies halusi ehdottomasti ostaa minulle tänään, kun olin menossa jo aikaisemmin muuten vaan hakemaan. Olis ollut edes jotain maljakkokasveja, jotka kuihtuu nopeasti. Tuo on ruukkukasvi.
Toivottavasti se ei mene lukemaan tätä. Oli pakko purkautua. Olen aina saanut lapsena aikalailla kaiken, mitä olen halunnut.
Olisi ehkä edesauttanut, jos olisin painottanut, että kun haluan kasvin, sen pääväri on oltava valkoinen. Sanoin kyllä tuossa miehellekin näin jälkikäteen, että jos ikinä enään tällaselle kiittämättömällä ämmälle ostaa kukkasen, niin se on oltava valkoinen.
Onko edes jotain kohtalotovereita, jotka on yhtä hirveitä?