Mies osti väärän värisen kukkasen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvieras"

Vieras
Näytin miehelle aamulla kukkasta, jonka haluan. Näytin värin vielä ihan tarkalleen ja sanoin, että tuo on ihana. Odotin sitä ihanaa upeaa kukkasta kotiini, mutta kotiini tulee ihan eri värinen kukka, joita nään cittarin kassan vieressä aina kun kävelen ohi. Onko muita näin hirveitä vaimoja? Ostaakohan tuo enään koskaan mulle kukkasta. Yritin olla hiljaa, mutta oli pakko kommentoida sitä väriä ja kerroin, että olen vähän pettynyt. Voinko olla oikeasti näin kultalusikkasuussa syntynyt, että ihan oikeasti olen edelleen hyvin pettynyt, enkä halua edes koskea tuohon kukkaan. Se ei ole esteettisesti kauniin värinen. Pääsenköhän tästä yli huomenna.

En ole provo vaan ihan hirveä nainen.

Ja jos joku kysyy, miksen mennyt itse ostamaan, niin mies halusi ehdottomasti ostaa minulle tänään, kun olin menossa jo aikaisemmin muuten vaan hakemaan. Olis ollut edes jotain maljakkokasveja, jotka kuihtuu nopeasti. Tuo on ruukkukasvi.

Toivottavasti se ei mene lukemaan tätä. Oli pakko purkautua. Olen aina saanut lapsena aikalailla kaiken, mitä olen halunnut.

Olisi ehkä edesauttanut, jos olisin painottanut, että kun haluan kasvin, sen pääväri on oltava valkoinen. Sanoin kyllä tuossa miehellekin näin jälkikäteen, että jos ikinä enään tällaselle kiittämättömällä ämmälle ostaa kukkasen, niin se on oltava valkoinen.

Onko edes jotain kohtalotovereita, jotka on yhtä hirveitä?

sori mut toivottavasti ei oo ainakaan montaa niinku sinä.

rehu kun rehu. se mikä on tärkeetä että sä oot jollekkin (kaikessa hirveydessäs)sen rehun arvonen :)
nyt alat vaan vähemmän hirveeks niin ehkä ensvuonna saat just sen kaktuksen jonka halusit.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;29571884:
Onhan se perse kattoo jotain mikä on ihan väärän värinen eikä sovi sisustukseen.

Se ei oikeesti edes ole hirveen värinen, mutta se on se kaupan tavallisimman värinen, joita tehdään liukuhihnalla cittarin hyllylle joka vuoden aika. Ja valkoinen on valkoinen. Olen haaveillut siitä valkoisesta kukasta niin kauan ja sitten se on tuo...tuossa ei vaan ole mitään katottavaa.

Mä ostin mun miehelle arpapaketin ja se onkin niin kultalusikka perseessä syntynyt että otti ja suuttui mulle siitä etten ollut valinnut niitä voittoarpoja!! Kiittämätön paskiainen!!

Oliks edes melkein yhtä hyvä juttu kuin sulla?

Ymmärrän sua. Olen jopa parikin kertaa saanut kohtauksen samasta asiasta. Nyt 9v. ollaan oltu kimpassa, niin vihdoin on oppinut asian. MUTTA appivanhemmat eivät vieläkään ja tuskin koskaan oppivatkaan :)

sori mut toivottavasti ei oo ainakaan montaa niinku sinä.

rehu kun rehu. se mikä on tärkeetä että sä oot jollekkin (kaikessa hirveydessäs)sen rehun arvonen :)
nyt alat vaan vähemmän hirveeks niin ehkä ensvuonna saat just sen kaktuksen jonka halusit.

Arvaaks kuin hirveältä itsestäni tuntuu. Ensin olin pitkään hiljaa, mutten osannut pitää suuta kiinni. Kyllä se mies muutenkin kyseli, että mikä nyt tuli. En sanonut, että tuo on ihan ruma ja tylsä vaan, että en voi sille mitään että olen tosi pettynyt, kun ei ollut se ihanin, minkä näin netissä ja minkä halusin. Pyysin myös anteeksi siitä ja sanoin, että hän on ollut tosi ihana ja olen tälläinen kiittämätön.

Ja nään tuon rumana oikeasti vaan siksi, koska se on väärä ja liian tavallinen.

Ehkä sitä valkoista ei ollut?
Mies varmaan ajatteli että ilahdut kuitenkin kukasta, vaikka ei oo oikean värinen.
Mie olisin kyllä miehenä harmistunut, kun ei kelpaa kukka, vaikka onkin väärän värinen, jos mies ei olis ostanut kukkaa ollenkaan, niin valittaisit siitäkin.

Oot aika kauhee. :( miesparka. Mun mies toi mulle kukkia ja vaikka ne ois ollu millaisia, olisin ollu ihan yhtä iloinen. Minusta ihanaa, että miehesi toi sulle kukkia. Miehille ei yleensä tollaset värit kukissa yms rekisteröidy/merkkaa yhtään mitään, joten aika raa'asti miestäsi kritisoit.

[QUOTE="Juuei";29571904]Ymmärrän sua. Olen jopa parikin kertaa saanut kohtauksen samasta asiasta. Nyt 9v. ollaan oltu kimpassa, niin vihdoin on oppinut asian. MUTTA appivanhemmat eivät vieläkään ja tuskin koskaan oppivatkaan :)[/QUOTE]

Ollaan oltu jotain 5 v yhdessä ja eka kerta kun tuo osti meille kukkasen ja minä menen ja pilaan senkin jutun. Ei se varmaan uskalla enään ostaa koskaan tänne mitään.

Ehkä sitä valkoista ei ollut?
Mies varmaan ajatteli että ilahdut kuitenkin kukasta, vaikka ei oo oikean värinen.
Mie olisin kyllä miehenä harmistunut, kun ei kelpaa kukka, vaikka onkin väärän värinen, jos mies ei olis ostanut kukkaa ollenkaan, niin valittaisit siitäkin.

No kun sitä ei oikeasti ollutkaan, todennäköisesti. Mutta joku muu olisi voinut olla, mutta samassa värissä. JOku sen kasvin sukulainen. Kyseessä kuitenkin iso kukkakauppa. Ja petyin, koska olin menossa ostamaan sen ihan itse ja hakemaan sen oikean ja kun mies halusi ystävänpäiväksi sen ostamaan ja sitten se on väärä. Jos olisi muuten vaan ostanut mulle kukan ilman, että tiedän, en varmaan olisi pettynyt. Jos olisi ollut jotain maljakkokukkia.

[QUOTE="lily";29571915]Oot aika kauhee. :( miesparka. Mun mies toi mulle kukkia ja vaikka ne ois ollu millaisia, olisin ollu ihan yhtä iloinen. Minusta ihanaa, että miehesi toi sulle kukkia. Miehille ei yleensä tollaset värit kukissa yms rekisteröidy/merkkaa yhtään mitään, joten aika raa'asti miestäsi kritisoit.[/QUOTE]

Arvostan ja ihan hirveästi, mutta en voi sille mitään, että olen hyvin hyvin pettynyt tuohon väriin. Siksi tulin tänne, jos pääsisin yli tuosta pettymyksestä.

Hohhoi..
Jospa sinnekin pamahtaisi joku sairaus tai menetys niin että itsekeskeinen kermaperse saisi taas elämän mittasuhteet kohdalleen.
Tsemppiä hei, on varmaan tosi rankkaa.

Ps. Miksi ihmeessä et voi itse kävellä kauppaan ostamaan sitä v*tun kukkaa?

Jos näen jotain esteettisesti ihanaa, hypin suunnilleen ilosta onnesta soikeana. ...olisin halunnut sen tunteen ja saada tuijottaa ihanaa kukkastani. Itseäasiassa tuon, mitä pyysin, olisi ollut toinen orkidea, ei perhosorkidea vaan joku kämmekkä tai joku muu orkidea. Tähtimäisempi, mutta samanvärisiä, eli valkoisena ja pinkki sydän olisi voinut olla. Se olisi ollut myös kaunis. Olisi pitänyt antaa tarkemmat ohjeet tai pyytää tuomaan vaan jotain tulppaaneja.

[QUOTE="vierailija";29571981]Hohhoi..
Jospa sinnekin pamahtaisi joku sairaus tai menetys niin että itsekeskeinen kermaperse saisi taas elämän mittasuhteet kohdalleen.
Tsemppiä hei, on varmaan tosi rankkaa.

Ps. Miksi ihmeessä et voi itse kävellä kauppaan ostamaan sitä v*tun kukkaa?[/QUOTE]

Kirjoitin jo, että olin menossa, mutta mies sanoi haluavansa ostaa sen puolestani ystävänpäivänä.

On kyllä kieltämättä yksi elämän hirveimpiä asioita jos saa väärän värisen kukan. Ukkos sietäs hävetä silmät päästään ja lähtee välittömästi etsimään sulle valkonen mistä tahansa ja hinnalla millä hyvänsä

Siis sait ihan oikean lajin kukan eli orkidean. Ja tuo pinkki on minusta nätimpi kuin tuo valkoinen, tykkään noista raidoista, joten en ihmettele jos miehesi tykkäsi kans.

Alkuperäinen kirjoittaja cröbf;29572017:
Mitä V...N väliä?!? Ja orkideat ovat vaikeahoitoisia, kuolee se sun käsissäs kuitenkin.

Niin kuolee :) Olen surkea kukkien kasvattaja. Jostain vain luin, että noihin kasvaisi uudet kukat joskus, kun vanhat tippuneet. Tosin siinä voi mennä kuulemma vuosiakin.