Mies osti lohta ja tekee siitä uunikalaa, minä olen allerginen eikä kotona muuta syömistä!

  • Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti
nälkäinen
Mies tekee useinkin näin ja tietää varsin hyvin että olen allerginen kalalle. Yleensä juuri tuolloin ei ole muuta ruokaa kotona jota minäkin voisin syödä. Minulla ei ole edes rahaa, eikä mies suostu antamaan rahaa minulle että saisin käytyä kaupassa ostamassa itselleni jotain ruokatarvikkeita. Tai käydä jossain muualla syömässä :( Ja ihan oikeasti, meillä ei ole mitään muuta ruokaa mistä loihtisin itselleni ruokaa!
 
No pysyy sulla linjat kurissa :)
Et sä kuitenkaan kuole nälkään, vaikket joka päivä söisikään.
Syökö muu perhe siis pelkkää kalaa, ilman lisukkeita?
Itse ostasin vaikka valmista purkkihernekeittoa kaappiin noiksi päiviksi tai jotain muuta yhtä helposti lämmitettävää....
 
nälkäinen
selvä provo,mutta kysynpäs silti:missä sun omat rahat on??ne,jotka tienaat a) töissä b) kotona lapsia hoitaessa c)työttömyystukena?
Käyn töissä, mutta tuli niin pieni palkka ja kaikki rahat menivät laskuihin ja tarpeellisiin ostoihin! Tili ammottaa tyhjyyttään! Miehen mielestä allergiani on "tekosyy" ja keksitty ettei tarvitsisi syödä kalaa. Siksi ei anna rahaa siihen että kävisin kaupassa tms.
 
"liisi"
Muakin kiinnostais tietää, että jos tämä ei ole provo, niin missä on omat rahasi? Miksi miehesi ei ostanut sinulle mitään? Miksi ei anna sinulle rahaa ruokaan? Kannattaisko harkita eroa miehestä, joka on tuollainen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen;23401973:
Mies ei syö salaattia. Tekee siis ihan itselleen ruoan. On perunamuusia, mutta mä karppaan, enkä viitsi kuivaa perunamuusia syödä :( Ja miksi tämä olisi provo?
No sä joko karppaat ja olet nälissäsi tai syöt muusia. Onhan tuossa kaksi vaihtoehtoa. Enkä edes ehdota miehen jättämistä, koska se on takuulla "hyvä isä lapsille ja me ollaan muuten ihan parhaat kaverit". *Palstalla opittua*
 
"vieras"
Jos sinulla ei ole rahaa ostaa omia ruokia, niin miksi karppaat? Minusta on liikaa vaadittu, että toisen pitää kustantaa erikoisruokavalio ilman terveydellisiä perusteita.
 
nälkäinen
[QUOTE="vieras";23402009]no et voi syyttää kuin itseäsi jos olet noin TOSSUKKA.[/QUOTE]

Miksi minä olen tossukka? Mies kävi kaupassa, tuli sieltä lohen kanssa ja tiesi etten voi sitä syödä! Minulla ei ole rahaa, eikä mies anna minulle rahaa. Miksi minä olen tossukka?
 
"vieras"
Unohda karppaus päiväksi ja tee sitä muusia. Kai teillä kaapissa jotain säilykkeitä on, tonnikalaa tms.? Tai pastaa, riisiä? Ne menee vaikka pelkän ketsupin kanssa.
 
nälkäinen
No jos oikiasti olis tuollaanen tilanne, niin kyllä sitä söisi sitten vaikka sitä pelkkää perunamuusia.

Miten te sitten teette sen muusin kun se on kuivaa?
Minun mielestä perunamuusi pelkästään on kuivaa. Alan nyt kyllä taipua jo siihen että syön sitten sitä perunamuusia, laitan paljon voita ja valkosipulia sirautan sekaan. On aivan kammottava nälkä!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen;23402025:
Miksi minä olen tossukka? Mies kävi kaupassa, tuli sieltä lohen kanssa ja tiesi etten voi sitä syödä! Minulla ei ole rahaa, eikä mies anna minulle rahaa. Miksi minä olen tossukka?
Öö, no siksi ettet saa mieheltä rahaa. Normaalissa parisuhteessa pari tukee ja auttaa toisiaan. Tossukka olet 1. koska selvästi olet tossun alla. 2. Miehesi ei kunnioita sinua.. Tarvitko vielä syitä lisää?
 
"pirkko"
Älä huoli, meillä ei ole kaapissa tällä hetkellä mitään. Tilillä 5€, joka on käytettävä lapsen viikon ruokiin. (ens perjantaina vissiin lapsilisät tulee?) Mies valittaa kun ei ole ruokaa ja kun en käy kaupassa. Itsellään hällä on tilillä tällä hetkellä kuutisen tonnia, mutta niistä rahoista ei kuulema tämä perhe syö, ne ovat hänen rahojaan. Onneksi olen tämän vuoden aikana oppinut, että kaupasta en tuo enään miehelle ruokaa. Kyllä sitä rahaa sit on alkanut hältäkin välillä löytymään kun on ollut pari päivää syömättä. Että tämmöstä meillä.
 
....
jos ootte kerran yhdessä!!? ni miksi siedät tuollaista käytöstä mieheltä..ihan sika :eek: ja oikeesti miksi tuhlasit ihan kaiken rahasi? eikö tullut mieleen että voisit esim ostaa jotain
 

Yhteistyössä