Mies osti lohta ja tekee siitä uunikalaa, minä olen allerginen eikä kotona muuta syömistä!

  • Viestiketjun aloittaja nälkäinen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä olen sellainen kummajainen, jolla ei ole mitään muuta hätävaraa kaapissa kuin puurohiutaleita. Emmekä omista pakastinta. Joten ymmärrän kyllä tilanteen, jossa kotona ei ole muuta syötävää kuin sen päivän ruoka.

Mun mies on kalalle allerginen, joten emme voi koskaan laittaa kalaa kotona. Hänelle pelkkä haju aiheuttaa vakavia oireita (kurkku turpoaa ) joten kaikki kalaruuat on poissuljettu. Ei tulisi mieleenkään alkaa häntä asiasta syyttämään, eihän sille itse mitään voi.

En kylläkään pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa mies ostaisi ruuat vaan itselleen eikä antaisi mulle edes rahaa ostaa itselleni ruokaa, ellen voisi samaa syödä. Tai että mies käskisi mun käyttää "omia" rahojani perheen ruokkimiseen, kun itsellä on rahaa vaikka kuinka. Kaikkeen tekin suostutte!
 
"vieras"
Jos oikeasti on nälkä niin kyllä sinä syöt sitä uunilohta vaikka tulisikin muutama finni naamaan, minä ainakin syön kalaa ja se on ihan hyvää.
Voi luoja mikä idiootti. Mulla on kala-allergia ja jo se, että kotona valmistetaan kalaa, alkaa ahdistaa henkeä. Monta vuotta sitten söin pienen palan kalaa vahingossa yksissä juhlissa, kun en tiennyt että ruoassa oli kalaa, ja alkoi samantien kurkku turvota umpeen, kyllä oli hauskaa paniikissa kakoa ja ihmetellä mitä just tapahtui. Vai että muutama finni naamaan.
 
nälkäinen
[QUOTE="eee";23404282]Kysyn edelleen, mitä ap miehineen on ajatellut syödä tänään iltapalaksi ja huomenna aamupalaksi? Eikö mies tosiaan tuonut kaupasta mitään muuta kuin lohta?[/QUOTE]

Mies on tällä hetkellä kaupassa hakemassa juuri iltapala ja aamupala tarvikkeita! Kyllä mies osti silloin kaupasta muutakin kuin lohta, osti maitoa, saunakaljaa, vessapaperia, pesuainetta... Mutta siis ei muuta syötävää kuin lohta ja maitoa ja niiin, sit toi kalja. Kävi vähän niinkuin "ohikulku matkalla" kaupassa ja hankki noin sen lohen.
 
Yksi köyhä yrittäjä
Laita voisilmä siihen kuivaan muusiin. Silloin se menee loistavasti alas ja täyttää mahan. Itsellä on tänään ollut ruokavaliona hapankorppua johon löysin juustonsiivun päälle. Oikeasti kannattaa kyllä miettiä onko kaverillasi kaikki kohdallaan jos ei tuon vertaa piittaa sinun hyvinvoinnistasi. En todella ilkeäisi mässätä itse toisen nälkäisen ihmisen edessä, varsinkin kun on kyse omasta elämänkumppanista.
 

Yhteistyössä