H
herranjeesu
Vieras
Tuota, missä ne leijona-ihmis urokset hyökkäilee Suomessa niin paljon, että tarvitaan oikein henkivartija?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Koska Leijonakin puolustaa naarasta toisten urosten hyökkäyksiltä, niin kai se on vähän sama asia ihmisilläkin. Samalla kun vähän pitää silmällä ettei naaras karkaa vieraiden matkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sakari6:Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Juuri tuollalailla. Teillä on juuri se toimintamuoto jota olen yrittänyt kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja minni77*:miehet haluavat usein olla se pää lähinnä siksi että haluavat pitää huolta perheestä, olla se leijonauros joka puolustaa perhettään.
Tätähän minäkin olen tarkoittanut, mutta yksinkertaisena putkiaivona en ole osannut. Kiitos teille.
Alkuperäinen kirjoittaja herranjeesu:Tuota, missä ne leijona-ihmis urokset hyökkäilee Suomessa niin paljon, että tarvitaan oikein henkivartija?
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Tulikohan tästä keskustelusta pannukakku?
Alkuperäinen kirjoittaja villi arvaus:Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Tulikohan tästä keskustelusta pannukakku?
Ilmeisesti ainakin sinun mielestäsi, kun et ilmeisesti keksi enää mitään yleispäteviä todisteita oman traditiosi ylivertaisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Minun mielestä tällöin naisen kannattaisi antaa periksi, siksi kun hän on taipuisampi ja pehmeämpi jo luonnostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Muuten ymmärtääkö naiset aina kirjoitukseni niin, että yritän moittia naisten toimintaa? Ei ollenkaan, minähän yritän saada miehet ymmärtämään ja arvostamaan vaimojensa mielipiteitä.
Jos mies on perheen pää, niin hänen on toki lunastettava paikkansa ja osoitettava pätevyytensä perheen huoltajana. Pelkkä machoilu tai väkivaltainen pomottaminen ei nykyään tuo kellekään kannuksia - päinvastoin.